VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hva er det som er modd med det då? du har jo bare fjernet "S'en" Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Her er mitt kabinett, moddet (men forsatt under kniven) Er forresten en Chenbro Gaming Bomb Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hva er det som er modd med det då? du har jo bare fjernet "S'en" jepp, skal fjærne hdd plassene også, kommer vannkjøling noen som har noen tips til hvordan jeg kan feste hddene oppe i cd plassene?? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hva er det som er modd med det då? du har jo bare fjernet "S'en" jepp, skal fjærne hdd plassene også, kommer vannkjøling noen som har noen tips til hvordan jeg kan feste hddene oppe i cd plassene?? Se etter overganger på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hva er det som er modd med det då? du har jo bare fjernet "S'en" En modd er en modifikasjon, han har modifisert sitt så han har moddet det... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Mitt modda raidmax Den likte jeg Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 kommer med mitt kabinett så snart jeg har hentet det!. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Kabinettet mitt syns ikke no spes om det jeg da, tenk å bygge. et nytt Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 ow' date='26/07/2005 : 22:39'] Kabinettet mitt syns ikke no spes om det jeg da, tenk å bygge. et nytt du har samme lys røyr som meg å nesten samme kabinett Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) NB: klikkbart synes mitt er fint jeg Endret 26. juli 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 NB: klikkbart synes mitt er fint jeg enig med deg der det e vertfall stor forskjel fra mitt , har lagt ut bilde før men her er det igjen Mitt kabinett E har lyst å prøve å satse på uv e og , for det e ganske kult Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Inni kabinettet mitt, ganske rotete.. det er trangt et kabinett! Endret 26. juli 2005 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det er jo mulig å rydde inni der Po[wP]ow, noen planer om det? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Zevs: Syns du burde fjerne de dritstygge dinosaurene! Blir ikke stort mer harry enn det Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Zevs: Syns du burde fjerne de dritstygge dinosaurene!Blir ikke stort mer harry enn det Fyyyy! Ban him, ban him! Ikke mobb dino`en, den skal være der! Det har vært et utall forsøk, men ingen har luktes i å få den vekk, og du klarer det ikke du heller! Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det er jo mulig å rydde inni der Po[wP]ow, noen planer om det? Hehe.. er jo godt mulig og rydde, men skal enten kjøpe eller bygge nytt kabinett. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 ow' date='27/07/2005 : 01:32'] Det er jo mulig å rydde inni der Po[wP]ow, noen planer om det? Hehe.. er jo godt mulig og rydde, men skal enten kjøpe eller bygge nytt kabinett. Du kommer med bilder og/eller worklog da? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 ow,27/07/2005 : 01:32] Det er jo mulig å rydde inni der Po[wP]ow, noen planer om det? Hehe.. er jo godt mulig og rydde, men skal enten kjøpe eller bygge nytt kabinett. Du kommer med bilder og/eller worklog da? Ja, det kommer jeg nok med vettu.. Har lagd litt skisser i SketchUp. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ikke mitt kabinett, men likevel et ganske flott et. Med kjøleribbene er det forhåpentligvis et "kaldt" kabinett. Det der er mark Levinson ML 33 tror jeg, og har ingenting med data å gjøre med mindre man bruker det som PSU, hehe. Mark Levinson er et selskap under Madrigal i USA. High End musikk er stikkordet her. Det er monoblokker til stereo rett og slett, og husker jeg ikke helt feil nå så er spec.s på 1X300 watt pr. blokk i 8 Ohm, 1X600 watt i 4 Ohm, 1X1200 watt i 2 Ohm. Og ikke tror jeg noen kjøper et par monoblokker til 75 000+ for å modde dem til data kabinett heller, hehe. mvh. Bjørn Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Zevs: Syns du burde fjerne de dritstygge dinosaurene!Blir ikke stort mer harry enn det Fyyyy! Ban him, ban him! Ikke mobb dino`en, den skal være der! Det har vært et utall forsøk, men ingen har luktes i å få den vekk, og du klarer det ikke du heller! For ikke å snakke om stjernene osv! Men det er hans valg om han vil la de møkkastygge lekene skjemme ut maskina si! Få dem ut for the love of god sier nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå