Spirre Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) selv bruker jeg disse: http://techbay.no/pr...solerende-8-stk Merket du mye forskjell når du gikk over til disse fra vanlige skruer? Vurderer å kjøpe dem selv vel, nei jeg merka ikke noe forskjell, men så har jeg brukt o-ringer mellom vifte og kabinett når jeg skrur viftene fast. problemet er at o-ringene tørker ut etter et par-tre år. men jeg vil heller bruke de selv om det kanskje ikke er nødvendig. de er ganske lette å montere også, bortsett fra at de er veldig trange å få inn i viftehullet, så jeg valgte å bruke litt silikonspray, samme som man bruker på pakningen i rør for å trykke de inni hverandre (jobber som rørlegger). bare ikke søl silikonspray på gulvbelegget, da har du skøytebane inne i noen uker Endret 10. august 2012 av Spirre Lenke til kommentar
SimonHL Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Så du har ikke testet forskjellen mellom skruer uten noen form for demping, og silikonfestene? Har du mulighet til å legge ut et bilde av en vifte? Vet ikke om jeg vil ha de hvis de er for synlige over/under viftene Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) På tide med nytt kabinett. Gikk for en "silent" løsning denne gangen. Så vinneren ble Fractal Design Define XL Black Pearl og er meget fornøyd med det så langt. Utrolig stille vil jeg si. Noen få bilder. Endret 10. august 2012 av Jann. 2 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Meget fine bilder å meget ryddig og pent innvendig 1 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 her er et bilde av en slik gummigreie.du kan jo kutte/klippe vekk overflødig gummi dersom du ønsker det, men det er vanskelig å få et gjevnt kutt, har prøvd, for jeg ville montere de på et par vifter der det ikke var plass til så lange fester, men det endte med at jeg brukte skruer på de istede. 1 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Dette er cable management done right folkens. Til de som er interessert: i5-2500 med Artic Cooling 7 Pro rev.2 8gb Corsair XMS DDR3 1600mhz minne Gigabyte GTX 460 Asus Xonar DG lydkort Asus P8H67-M PRO Fractal R3 Endret 11. august 2012 av fflex Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 håper det er spøk ffex ?? :s 1 Lenke til kommentar
handir Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 ser bra ut, men det er fortsatt plass til mye mer støv! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Ja, det var ment som en spøk Sveibuen. Har blitt så "gammel" at jeg ikke bryr meg lenger. Så lenge alt har decent temperaturer og funker fint, så er jeg fornøyd Akkurat det med støvet er jeg enig i handir, her skal det bygges i høyden! Endret 11. august 2012 av fflex 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Vakkert bilde fflex. Så lenge en er fornøyd med sitt oppsett er det ingen problemer. Lenke til kommentar
handir Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Vakkert bilde fflex. Så lenge en er fornøyd med sitt oppsett er det ingen problemer. Apropos fornøyd, det ser virkelig bra ut det kabinettet ditt. Søren klype at jeg bygde i et trangt R3. Hvilket hovedkort er det? Akkurat det med støvet er jeg enig i handir, her skal det bygges i høyden! Jeg pleier å sette alle viftene til å blåse innover, PCen midt på ei matte med bra friksjon mens jeg subber Pingu-runder rundt det i skikkelige ullsokker. En sikker vinner Endret 11. august 2012 av handir 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Apropos fornøyd, det ser virkelig bra ut det kabinettet ditt. Søren klype at jeg bygde i et trangt R3. Hvilket hovedkort er det? Takker, Hehe ja big tower's er bare gull å bygge i, hadde par middels tower's for mange mange år siden, men etter man kjøpte big så ble det ingen vei tilbake. Jeg må nokk skuffe deg på HK fronten ja, det som sitter der er nokk SB generasjonen's hovedkort. Asus p6t deluxe v2 med en SB i7 920 @ 4ghz, men den fungerer utmerket. Drar det meste jeg hiver til den så blir nokk ikke noe IB kjøp her nei. Eneste som er kjøpt nytt i år er noe småtterier, kabinettet, ssd og en ny gpu(7950). Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Brorsjan fekk dei nye Monsoon koblingane til Cosmos II loopen sin i går, så eg jobba med det... Fylte opp loopen tidligere, så står vel og blør ennå. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, det var ment som en spøk Sveibuen. Har blitt så "gammel" at jeg ikke bryr meg lenger. Så lenge alt har decent temperaturer og funker fint, så er jeg fornøyd Akkurat det med støvet er jeg enig i handir, her skal det bygges i høyden! Nå vet ikke jeg hva du mener med "gammel", men jeg er 35 men brukte uansett litt tid på å rydde i riggen min Skal faktisk ikke så mye tid til Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg og det er jo ikke akkuratt av dem yngste (31) Men holder da litt orden. Pumpekontrollene har jeg ikke gidda å gjordt ferdig enda men blir 3 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Veldig fine kabler, men kvifor går 8pinnen opp framme? O_o Får den ikkje ut via baksida? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hvorfor ikke vise den frem, siden han har tatt jobben med å sleave den? Dessuten var den med på å fremheve fargevalget samtidig som den ikke er veldig i veien. Var snedig å legge den mellom skjermkorta på den måten Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Syns det var snedig, men nysgjerrigheten slår jo til like fullt. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 For det første er dem ikke lang nok til å dra bak der. Det andre er att det er ikke plass til 1 kabel der engang. Mellom rad, vifte å nippel. Så det går vertfall ikke med 2 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 stemmer det at du har sleva kablene selv? eller får du kjøpt slike ferdigsleva kabler som går rett i psu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå