Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

selv bruker jeg disse: http://techbay.no/pr...solerende-8-stk

 

Merket du mye forskjell når du gikk over til disse fra vanlige skruer? Vurderer å kjøpe dem selv

vel, nei jeg merka ikke noe forskjell, men så har jeg brukt o-ringer mellom vifte og kabinett når jeg skrur viftene fast. problemet er at o-ringene tørker ut etter et par-tre år.

 

men jeg vil heller bruke de selv om det kanskje ikke er nødvendig. de er ganske lette å montere også, bortsett fra at de er veldig trange å få inn i viftehullet, så jeg valgte å bruke litt silikonspray, samme som man bruker på pakningen i rør for å trykke de inni hverandre (jobber som rørlegger). bare ikke søl silikonspray på gulvbelegget, da har du skøytebane inne i noen uker ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her er et bilde av en slik gummigreie.du kan jo kutte/klippe vekk overflødig gummi dersom du ønsker det, men det er vanskelig å få et gjevnt kutt, har prøvd, for jeg ville montere de på et par vifter der det ikke var plass til så lange fester, men det endte med at jeg brukte skruer på de istede.

post-22769-0-38560100-1344639930_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det var ment som en spøk Sveibuen. Har blitt så "gammel" at jeg ikke bryr meg lenger. Så lenge alt har decent temperaturer og funker fint, så er jeg fornøyd :)

 

Akkurat det med støvet er jeg enig i handir, her skal det bygges i høyden!

Endret av fflex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vakkert bilde fflex. :) Så lenge en er fornøyd med sitt oppsett er det ingen problemer.

 

Apropos fornøyd, det ser virkelig bra ut det kabinettet ditt. Søren klype at jeg bygde i et trangt R3. Hvilket hovedkort er det?

 

 

Akkurat det med støvet er jeg enig i handir, her skal det bygges i høyden!

 

Jeg pleier å sette alle viftene til å blåse innover, PCen midt på ei matte med bra friksjon mens jeg subber Pingu-runder rundt det i skikkelige ullsokker. En sikker vinner

Endret av handir
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos fornøyd, det ser virkelig bra ut det kabinettet ditt. Søren klype at jeg bygde i et trangt R3. Hvilket hovedkort er det?

 

Takker, Hehe ja big tower's er bare gull å bygge i, hadde par middels tower's for mange mange år siden, men etter man kjøpte big så ble det ingen vei tilbake.

 

Jeg må nokk skuffe deg på HK fronten ja, det som sitter der er nokk SB generasjonen's hovedkort.

 

Asus p6t deluxe v2 med en SB i7 920 @ 4ghz, men den fungerer utmerket. Drar det meste jeg hiver til den så blir nokk ikke noe IB kjøp her nei.

 

Eneste som er kjøpt nytt i år er noe småtterier, kabinettet, ssd og en ny gpu(7950).

Lenke til kommentar

Ja, det var ment som en spøk Sveibuen. Har blitt så "gammel" at jeg ikke bryr meg lenger. Så lenge alt har decent temperaturer og funker fint, så er jeg fornøyd :)

 

Akkurat det med støvet er jeg enig i handir, her skal det bygges i høyden!

 

Nå vet ikke jeg hva du mener med "gammel", men jeg er 35 men brukte uansett litt tid på å rydde i riggen min Skal faktisk ikke så mye tid til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...