Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjeda meg litt idag, så knipsa litt bilder.

Vennligst unnskyld den originale luftkjøleren, driver og venter på ny.

Noctua'ene i front der skal stå på den nye kjøleren, og de som fulgte med kabinettet skal stå der når den kommer, evt oppgradere til Scythe / Corsair AF, får se litt. Sjeldent at de viftene skal snurre i utgangspunktet, men 140mm hadde vært digg når det er laga plass for det.

z52zh.jpg

Srbp1.jpg

qxykZ.jpg

Specs:

• 3570k (målet blir 4,2 - 4,4Ghz med den nye kjøleren)
  • Asus P8Z77 Deluxe
  • Asus GTX670 DCUII TOP
  • Corsai 32GB 1600Mhz CL10(hovedsaklig for å bruke en 16GB RAMDisk, og det var billig :) )
  • AX750
  • Corsair 550D
  • Samsung 830 256GB SSD

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kjeda meg litt idag, så knipsa litt bilder.

....

de noctua viftene ødela hvordan det så på insiden av kabinettet.

Men ellers så jo veldig bra ut

Endret av Hårek
Bilder skal aldri siteres
Lenke til kommentar

Vær så snill å ikke quote innlegget rett over ditt eget, ihvertfall ikke med alle bildene om igjen ;)

SvennAndre: Er de PSU-kablene de som følger med? Kjøpt samma strømforsyning selv så håper den har lengre kabler en den jeg har nå, 4/8 pin rekker kun frem om jeg strekker den rett opp :(

Lenke til kommentar

Meget deilige bilder, SvennAndre!

Liker kabinettet og hvordan det ser ut på innsiden. De brune Noctua-viftene gjorde ingenting for min del. Kvalitetsvifter :)

Takk! Helt enig, når man blir kjent med Noctua spiller fargen ingen trille. De kommer uansett ikke til å vises når jeg får kjøleren, da blir de stående å blåse luft inn fra toppen for å lage positivt trykk der inne.

Fett.

Hvilken type lys bruker du?

Hvor ligger HDD(ene) i kabinettet?

SSD ligger bak hovedkortet, omtrent rett bak strømforsyninga. Har 2 kabler, en liggende klar om jeg må koble til en ekstra disk, det hender jeg må av og til.

Lyset er 3 led "sticks" med 12 leds hver jeg hadde liggende. Det er egentlig beregnet for dekor i hjemmet, bak tv og lignende, men siden de er 12v, så det var en smal sak å få moddet kontakten til å kjøre på strømforsyningen i pcen.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar
SSD ligger bak hovedkortet, omtrent rett bak strømforsyninga. Har 2 kabler, en liggende klar om jeg må koble til en ekstra disk, det hender jeg må av og til.

Ok.

Ligger den løst, eller er det et feste elns?

Såvidt jeg vet er det ikke noe fester der, men det er ingenting litt dobbeltsidig tape ikke fikser :dremel:

Er ikke så nøye med SSD-er, tåler det meste. Driver ikke å kaster maskina rundt uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ok.

Ligger den løst, eller er det et feste elns?

Såvidt jeg vet er det ikke noe fester der, men det er ingenting litt dobbeltsidig tape ikke fikser :dremel:

Er ikke så nøye med SSD-er, tåler det meste. Driver ikke å kaster maskina rundt uansett.

Jeg tenkte jeg skulle gå for dobbeltsidig borrelåsteip for å feste mine 2 ssd'er i mitt Corsair 700D. Regner med at det er borrelåsteip du bruker?

Jeg får ikke tak i nye harddiskrammer via Corsair (de knekker sammen akkurat som om plasten er forringet over tid) ... :thumbdown:

Endret av kaffegruff
Lenke til kommentar

Sjekket først den borrelåsen vi hadde liggende, men limet på den var så utrolig sterkt at jeg ville ikke ødelegge finishen på SSD'n eller kabinettet, selv om de er av metall.

Tok bare vanlig klar tape og laga to sirkler, festa på ene siden og klemte til. Hvis limet løsner helt, kan den bevege seg 0,5mm ned til bunnen av kabinettet og kanskje 0,2mm utover mot støydempinga, men den sitter som støpt. Veier jo ingenting.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...