MDCCLXXVI Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Fett! Hvilket kabinett er det? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Eneste negativt å si er den haugen med viftekabler i front. Kan jeg foreslå strips? 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Eneste negativt å si er den haugen med viftekabler i front. Kan jeg foreslå strips? Jeg får sleevet Y-pin splittere imorra eller på fredag, så da skal jeg stripse det finere ja! Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Eneste negativt å si er den haugen med viftekabler i front. Kan jeg foreslå strips? Jeg får sleevet Y-pin splittere imorra eller på fredag, så da skal jeg stripse det finere ja! Hvis jeg husker rett var det kabinettet på størrelse med et lite hus Ser litt overkill ut, men pent er det uten tvil Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Caselabs sine hus ser faktisk rimelig lite overkill ut. Ser igrunn ut som server kabinett. Desutten fins det vel ingen ting som heter overkill når det kommer til vannkjøling! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er ikke det kabiettet litt for stort? Ser jo helt tomt ut. xD Men det er vell sikkert kjekt siden du har vannkjøling Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Etter og ha levd med det i over 2uker så kan jeg ikke si at jeg syntes det er for stort. Kunne selvsakt ha kjøpt Caselabs TH10, men det er et kube kabinett. Liker bedre tårn. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Får legge ut ett par bilder av ny kabinettet mitt jeg og da. Og hvordan det ferdi byggde prosjektet blei.. Bak er det rot, men det er egentlig bare middlertidig. Har litt planer om å bytte endel inni der. Mobil kamera bilder, ikke vanskelig å sjå det Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 er det ikke en svart CFX-bro der? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jepp stemmer det, er med svart cf singel bro, singel svart sli bro. Svart trippel å svar quad sli bro Tenkte den passet bedre enn eden kobberfarga broen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvorfor går det SATA strøm inn til hovedkortet? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 For å ha bedre kontroll på pci-e slottene. Leverer ekstra strøm dit for overcloking blandt annet Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ikke mitt, men siden vi er inne på TH10 her; Tråd Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Må innrømme eg gjerne vil sjå eit "singel tårn" design fra folka. Dette ser jo råkult ut, men syns også det ikkje er store meininga med den svære baksida. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Caselabs kommer med mindre tårn/kuber snart. Tips til sleevet kabler som ikke er så himla dyre? Lurer på om jeg rett og slett skal bestille Corsairs ferdig sleevet kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå