BMWCoupeFtw Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Litt bilder av min nye kasse! Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Er det kabinett eller ny hylle du har kjøpt? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Er det kabinett eller ny hylle du har kjøpt? Det er hylle fra Ikea ja! Lenke til kommentar
vitty Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 hylle fra ikea til 5k ja hehe^^ satan for et kabinett! finfin loop forresten. hvordan ser hele loopen ut btw? jeg vil ha bilder uten sidedører! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 hylle fra ikea til 5k ja hehe^^ satan for et kabinett! finfin loop forresten. hvordan ser hele loopen ut btw? jeg vil ha bilder uten sidedører! Du får ikke se andre siden, toppen eller bunnen! Ikke at det er noe og se der heller igrunn Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det der er ikke et kabinett.... Det der er BMWcoupeftws inntog i eiendomsmarkedet! Kan jo slå opp ei lita feltseng i bunnen der. 2 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 En tanke misunnelig på deg nå BMWcoupeftw! Hovedkortet ditt ser jo ut som m-itx inni der Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Må innrømme eg ikkje heilt forstår formålet med at kabinettet er dobbelt så dypt som hovedkortet da, men akk ja. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Med vannkjøling gjelder "The bigger the better" Hvertfalt om man vil ett stille system (pga øke antall radiatorer istedet for og ha færre radiatorer med mer bråkete vifter) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Lian Li mid tower. (selges) Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 ikke noe kjøp-salg her, sett den ut på bruktmarked.no for å selge Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det Lian Li kabinettet ga meg ett flashback til mitt gamle Lian Li kabinett med akvarium i sidedøren 2 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Det Lian Li kabinettet ga meg ett flashback til mitt gamle Lian Li kabinett med akvarium i sidedøren hahhahahhahahahahhahahha... 3 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jada, jeg lover å lære meg å ta skikkelige bilder etterhvert. Og hvorfor jeg plutselig har fått en knekk på pumpe-ut slangen er bak min forståelse. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Du har tilsynelatende ganske krappe svinger på slangene og når de blir varme vil materialet de er laget av bli mykere og knekker kan oppstå. Det kan strupe flowen din ganske så betraktelig så du bør gjøre noe med det. Det beste er å skaffe noen vinklede nipler til de mest utsatte punktene. Endret 25. april 2012 av Komakino Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Får se på det etterhvert, en times tid på prime95 gir meg 51-53 grader på cpu ca så noen overhengende fare er det ikke. Men optimalt kan det umulig være, slangen er jo nesten flat! De gamle slangene var stivere, og da hadde jeg ikke dette problemet. Synes det var litt merklig at den først skulle knekke etter flere mnd.. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) samme pult som meg veldig stor og fin til gaming ... Endret 26. april 2012 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Den er så nær perfekt som man får det. Har lett etter en som er mindre i annen farge, men å finne en som er like praktisk er jo rett umulig. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Oooh, dali lektor Veldig pent kabinett, likte godt kabelføringa. Men er det noe jeg skal pirke på, så er det perfeksjonisten i meg som vrir seg litt ved tanke på føringene av vannslangene. Det ser en smule uorganisert ut, men mulig det er pga plasshensyn at det må ligge slik også. Har du mye plass bak hk plata? Føler det er den lange som henger over hele hk som ødelegger mest. Når det gjelder den trange slangen så kan du prøve å finne et stålrør som har samme dim og tre denne utenpå slangen akkurat der den er krapp, mulig det hjelper på litt, evt vinklede nipler som nevnt over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå