Den Ukjente Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Kan den gå inn i pumpa? Bakerste vifta går inn i CPU_FAN kontakta. Pumpa er kobla med viftetilkobling til hovedkortet. (Spurte en fyr hvordan jeg skulle gjøre det, var ganske grønn første gang jeg skulle montere et av de enkle vannkjølingssetta.. ) Vifta forran, er som du ser, kobla til hovedkortet den og. Kan jo se imorra om jeg finner noen tilkobling på pumpa, men da er jeg litt redd for at pumpa ikke får nok strøm.. (??) Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nei, ser ikke ut som om du kan det, men du burde da skaffe en splitter å kjøre begge på CPU fan porten Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Den splittern du ser som jeg kjørte den fremste vifta på; altså den kabelen både jeg og du så inderlig hater kjører jeg der midlertidig... Splittern var noe jeg fant fram fra gamle Corsair A70-kjøleren min, som fulgte med. Prøvde og koble splittern til CPU_FAN og de 2 andre viftekablene inn i den, men den ene viftekabelen passa ikke.. Derfor blir det sånn midlertidig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Da er alt klart for Sandy Bridge POWER!!! Tok vinkelsliperen og kappet et hull ved siden av PSUen, slik at jeg kan putte kabelene bak HKplaten. Ble ganske mer ryddig nå Hvor mye kaldere kan jeg forvente at det blir med bedre luftflyt. La resten av kabelene i 5,25" bayen. Venter bare på nytt HK og en I5 2500k Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Fractal Design Core 1000 Mini Tower Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Mediacenteren min Blir brukt til XBMC, Fifa og musikk. Silverstone ATX med Q6600,4870,4gig ram og en vertex 2 på vei i posten Psu til 400spenn på jula, men den er stabil Ikke det letteste å rydde i, men har virklig ikke prøvd heller da kablene på psu'en var sinnsykt korte. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Fikk ryddet litt i kabinettet. Laster opp bilder i kveld. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Fractal Design Core 1000 Mini Tower Er det AMD stock kjøler på bildet? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ja, har ikke hatt råd til å kjøpe annen enda. Og den kjøler greit nok Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Var så heldig at jeg vant et Corsair 800D på The Gathering 2012 Så da har jeg fått moddet inn hardware med vannkjølinga som jeg hadde. Har lagt inn noen bilder fra moddinga i spoiler. Det er et must i dette kabinettet å få litt mer luft inn. Testing med 2 x 140mm i front. Fjerning av HotSwap-bayen. Fjerner også HDD-bay nede. (Beklager føttene ..)Oppmerking for kutting i frontdekselet. Endte med at jeg moddet inn en 140mm og en 120mm i front. (Har kuttet bedre rundt viftene, var bare en prøvemontering for å markere hvor det skulle kuttes mer) Testing av Bitspower Rad-grill i front Men endte opp med dette i frontdekselet. Rad-grillen endte opp på døren for å få luften ut av 240-radiatoren til CPU 360-radiator til GPUs er montert, samt hovedkort og CPU-blokk. Fått inn skjermkort, strømforsyner og 240-radiator nede. Dratt slanger for CPU-loop.Også fått dratt GPU-loop. Litt stemning Blitt meget fornøyd med dette, både på utseende og temps. Fikk testet med vinduet åpent her i går kveld. Rundt 14 grader på gulvet (inntak). vil nå si det er helt ok Glemte å teste med load. Får se hva jeg får gjort i løpet av kvelden. Endret 17. april 2012 av Snytefant 3 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 I helv**** for en PC, snytefant! Må ærlig talt si jeg fikk litt frysninger når jeg så den PCen der... Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Takk! Flott at andre også liker det Får bare beklage mobilbildene, men det er det kameraet jeg har Kan legge inn specs for de som liker det CPU: AMD x6 1055t Hovedkort: Gigabyte GA-890GPA GPU: Sapphire 6950 i cfx (unlocka shaders) Minne: 16GB Corsair XMS 1333MHz PSU: Corsair HX1050 HDD: Totalt 12,5TB, fordelt på 5x2TB, 2x1TB og en 500GB (Dette er da grunnen til at jeg må ha 3 disker nede i bunnen) Vifter: 8x Gentle Typhoon 1850RPM til radiatorer, 6 stk. på 360-en og 2 stk. på 240-en. Viftestyringer: Lamptron FC9 og Sunbeam Rheobus(?) Tank: EK Bay spin reservoir Radiatorer: Coolgate 360x60 og en MIST 240x30 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Selv om det er mobil kamera så trenger ikke bildene å bli så dårlig. Selv min gamle K750i kan ta bedre bilder enn det der Bruk mye lys og støtt mobilen inntill noe fast (f.eks en stolrygg) så er mye gjort allerede. 2 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Liten nedtur med den plastikk-y splitten og kanskje litt unødvendig slangeføring. Meen, så lenge det er effektivt Har sikkert en meter eller to lengre slange enn det jeg strengt tatt behøver selv. Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er det noen her som har en Corsair H60 prosessor kjøler og gidder å måle hvor høy CPU-blokken (Ink pumpen) er? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 ca 3 cm, har ikke men har hatt. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er det noen her som har en Corsair H60 prosessor kjøler og gidder å måle hvor høy CPU-blokken (Ink pumpen) er? Er som Sewero sier, ca 3 cm.. MAX... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er det sånn at det er mot forumreglene å be om stemmer i konkurranser osv.? If so, bare slett denne posten. T.T For dere som bruker Reddit: Er med i en konkurranse på Reddit om peneste/kuleste/beste PC-build, og hadde virkelig satt pris på noen stemmer. Posten min finner du her. For å stemme på meg upvoter du bare posten og legger igjen en kommentar hvor du sier at du har voted! Merk at kun dere som allerede har Reddit account kan stemme, og du må ha registrert deg før april! (for å hindre juks!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå