powersound Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Side døren til mitt Corsair 700D. Venter på et støv filter fra dealextreme.com Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Vel, ikke helt ferdig da, er et par ting som må gjøres fortsatt, som å fikse kanten rundt vinduet. Ser også at jeg må fikse kanten rundt fronten, er noe støvfilter som må kuttes bort der! Hva synes dere? Å himmel for en mousepad! Hvor fikk du den? Ser utrolig digg ut. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Vel, ikke helt ferdig da, er et par ting som må gjøres fortsatt, som å fikse kanten rundt vinduet. Ser også at jeg må fikse kanten rundt fronten, er noe støvfilter som må kuttes bort der! Hva synes dere? Å himmel for en mousepad! Hvor fikk du den? Ser utrolig digg ut. Corepad C1 XXXL : Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Vel, ikke helt ferdig da, er et par ting som må gjøres fortsatt, som å fikse kanten rundt vinduet. Ser også at jeg må fikse kanten rundt fronten, er noe støvfilter som må kuttes bort der! Hva synes dere? Å himmel for en mousepad! Hvor fikk du den? Ser utrolig digg ut. Corepad C1 XXXL : Ja, den er virkelig elsk Å ha tastatur og alt på musematta er digg! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ja, den er virkelig elsk Å ha tastatur og alt på musematta er digg! Ja, når jeg ser på folk med vanlig musematte så sitter jeg å lurer på hvordan de klarer seg! Tror faktisk det var fra deg jeg fikk ideen om å kjøpe Corepad XXXL, så vel battlestationen din i nerdebule-tråden eller noe! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ja, den er virkelig elsk Å ha tastatur og alt på musematta er digg! Ja, når jeg ser på folk med vanlig musematte så sitter jeg å lurer på hvordan de klarer seg! Tror faktisk det var fra deg jeg fikk ideen om å kjøpe Corepad XXXL, så vel battlestationen din i nerdebule-tråden eller noe! Godt mulig! Også er det jo så billig!!! Lenke til kommentar
powersound Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Slenger opp et bilde som er tatt med et bedre kamera å med viftene igang. Kan som det er nå stikke inn hånden der jeg mangler vifte å filter, å må si det er kjølig å bra der inne Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Her var det mye støv ja Kjøpte meg en mini kompressor for ikke så lenge siden:D Fantastisk og bare blåse PCen ren 1 gang i uka Lenke til kommentar
powersound Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Her var det mye støv ja Kjøpte meg en mini kompressor for ikke så lenge siden:D Fantastisk og bare blåse PCen ren 1 gang i uka Ja, ikke tatt meg tid til å ordne med det, gammelt kabinett med ny HW Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Her var det mye støv ja Kjøpte meg en mini kompressor for ikke så lenge siden:D Fantastisk og bare blåse PCen ren 1 gang i uka Ja, ikke tatt meg tid til å ordne med det, gammelt kabinett med ny HW Man må jo ordne kabinettet før man tar i ny HW da Støv er det verste jeg vet Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Slenger opp et bilde som er tatt med et bedre kamera å med viftene igang. Kan som det er nå stikke inn hånden der jeg mangler vifte å filter, å må si det er kjølig å bra der inne Du har ikke vurdert vannkjøling? Trippel radiator i toppen + trippel radiator i sidedøra som du fester inni kabinettet med radiator stands sånn at du slipper å skru de av hver gang du tar av sidedøra. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Slenger opp et bilde som er tatt med et bedre kamera å med viftene igang. Kan som det er nå stikke inn hånden der jeg mangler vifte å filter, å må si det er kjølig å bra der inne Du har ikke vurdert vannkjøling? Trippel radiator i toppen + trippel radiator i sidedøra som du fester inni kabinettet med radiator stands sånn at du slipper å skru de av hver gang du tar av sidedøra. Komiskt nok sitter jeg å ser på det nå, hadde det i Cosmosen så har en 360x30 liggendes som jeg kan bruke på siden å jeg tror jeg skulle få plass med en 360x60 i push & pull konfig i toppen Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 litt off topic, men hva er egentlig så bra med diger musematte å ha tastaturet på ? 2 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 litt off topic, men hva er egentlig så bra med diger musematte å ha tastaturet på ? Sitter du lenge med pcen så er det komfortabelt å hvile armene på noe mykt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Nå må snart admins/moderatorer begynne å rydde opp her. Når jeg ser det har kommet en post i denne tråden, så håper jeg på ett bilde av ett kabinett, men ender stort sett opp med å irritere meg over latterlig offtopic.. Får nytt skjermkort imorgen (7970 DCU2), som skal erstatte 580. Også venter jeg på nye kabler som skal forbedre utseende litt Endret 12. april 2012 av Sending! 2 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 denne er jo litt "sprengt" en som mekket den i fylla... Ha ha krim.. dette var så dårlig at det er bra lol...uff, så godt har jeg ikke ledd på lenge, takk Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ryddet etter beste evne.. kabelen passet visst bak allikavel ser bedre utenfra da: Jeg har den samme minnekjøleren, og hvis jeg var deg ville jeg tatt av det blåe klistremerkeshittet. Kjøleren blir mye mer stilren og ser mye bedre ut etter det ;-) Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Hvis noen har tips til bedre rydding, så kom med det! (Veit at det ikke er like bra som det kunne ha vært, men har ikke lagt så mye i det..) Endret 14. april 2012 av NeBlix Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hvorfor går ikke viftene til rad. til cpukjøleren? Skal den trekkes til HK ? er vel det eneste som er til sjenanse eller hve det heter Kablene ifra frontpanelet ditt ville jeg nok lagt ut der SATA kontaktene dine er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå