Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YY! :love: Elskbart.. Stort og lett å jobbe i regner jeg med?

Den modden med sprayen der var vel årets mest "geniale".. Det verste er vel at jeg ikke engang lo da jeg så det! Sløsing av HK og kabinett..

Men ellers er Plexi & Alu noe av det peneste jeg har sett! Ligger ihvertfall på topp 50.. Eller no.. Samma det, det er fint! :) Og stilrent!

Lenke til kommentar

Little slask: Joda, kabeln til hovedkortet må jo nå, så da bruker man opfinnsomheten (jeg har ikke penger til reddundant PSU)... Skal lage en plate til å feste det etterhvert..

Vet ikke hva det heter, det fant jeg på søppeldyngen. Med et fullt fungerende Socket A hovedkort :yes: Rart hva folk kaster nå til dags..

Glisevask:

Server: Jepp, det er god plass i det.. Og god luft gjennomstrøm :)

Min første mod:Hovedkortet var ødelagt (tror CPUen var det også) uansett var det en Pentium CPU :p

Plexi & Alu:Og sist men ikke minst takk :D

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
Fungerer vifte styringa på de nye viftene da? :roll:

må kjøpe ny PSU nå har 350w og på skjermkortet står det at jeg må ha 500w og på sigg teneren står det at jeg må ha 550w jeg lurte på det siden jeg trenger ny :whistle:

Jepp, litt kutting... Og ehm.. litt lodding.. Fortsatt, ingen merker det :whistle:

Lenke til kommentar

Her er mitt chieftec bx03....syns faktisk det er ganske stilfult...har stort potensial til modding ! Har allerede fått på en dør med vindu og hatt i en kald katode. Har tenkt å modde det skikkelig . skal laga worklog når jeg skal gjøre det. :thumbup:

post-153-1119468361_thumb.jpg

Endret av Chieftec2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...