Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noctua NH-D14 og Dominator brikker, det går ikke bra.. :p Brikkene tar oppi.. :)

er bare å skru av toppen på dem, hvis du ser på bildet så har h*n gjort det på 2 av brikkene

Ahh, så ikek det jeg. Men jeg kan ikke ha noctua NH-D14. For jeg får ikke skrudd av kjøleribbene på vengeance brikkene mine :p

Lenke til kommentar

550D.

Har ikke noe innmat foreløbig, så det er ganske tomt der inne. Det får komme senere. :)

Hvordan er det kabinettet der? Har du flere bilder av det, både med og uten hw egentlig. Vurderer å skaffe det til en build. :)

Det er fantastisk sålangt, men har ikke bygget noe inni det enda. :D

Har strippa alt ned omtrent, og inspisert alt. Knall foreløbig og gleder meg til å bygge i det.

http://hardforum.com...d.php?t=1670563

Du kan bla deg litt igjennom den tråden der for bilder, er endel som har lagt ut bilder. Til og med en fra Corsair som svarer innimellom.

Er noen som har hatt trøbbel knuste leveranser, men mistenker at det bare er folk i USA.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Noctua NH-D14 og Dominator brikker, det går ikke bra.. :p Brikkene tar oppi.. :)

er bare å skru av toppen på dem, hvis du ser på bildet så har h*n gjort det på 2 av brikkene

Ahh, så ikek det jeg. Men jeg kan ikke ha noctua NH-D14. For jeg får ikke skrudd av kjøleribbene på vengeance brikkene mine :p

Det er derfor man kjøper Thermalright Archon :) Kjøler minst like bra og man kan ha høye minnebrikker :)

Lenke til kommentar

Supert, vurderer å bruke denne videre. Men H100 fra Corsair er en kandidat, hva ville dere valgt til en 3930K?

H100 er hvertfall en kjempe god kjøler. Veldig fornøyd med den!

Har clocka opp CPU til 4,4 Ghz, og den ligger på 21 grader.

Lenke til kommentar

hvis du allerede har en NH-D14 vil du bare få ett sted mellom 1 og 3 grader lavere på max load, dårlig kjøp da egentlig...

Finnes jo andre grunner til å kjøpe H100 da.

Rimelig deilig å slippe det store beistet av en luftkjøler.

Vet ikke hvor mye NH-D14 bråker, men kan hende han vil få en mer stillegående PC også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...