Sirslask Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke mitt kabinett, men likevel et ganske flott et. Med kjøleribbene er det forhåpentligvis et "kaldt" kabinett. Ifølge firefox er bildet ødelagt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har kun et bilde nå, kan slenge inn noen flere om et par dager... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 YY cube'n er så nydelig.. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Chenbro gaming bomb. Mye hjemmesnekkeret Viftestyring og luft tilgang til den 1 hardisken som montert i 5,25. Har byttet floppy så har ikke fått den nye svart enda. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ikke her heller, og jeg også vil se Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Funker ikke bildet jeg lasta opp? Det virka helt fint her hos meg(Opera). Dere har rett, det virker ikke under Firefox. Må finne en løsning på det problemet. Greit, jeg får det ikke til å funke. Dessuten var det ment litt som en spøk også, for det var ikke kabinetter det var bilde av men derimot to forsterkere av dyreste merke. Likevel så har jeg lekt litt med drømmen om å ha et slikt kabinett pga det er veldig stilige og god kjøling. Her er orginalbildet. http://www.marklevinson.com/image_library/33HPR_lo.jpg Målene er 36*78*76 for henholdsvis bredde*høyde*dybde og de veier rundt 100kg stk. Prisen på en monoblokk er godt over 100 000kr. Endret 13. juni 2005 av Gunderz Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har fått meg nytt kabinett, gkk faktisk opp i temp fra mitt gamle chieftec, selv om dette har mer vifter. Men er sikkert bare corecell som er fucka på mitt msi ellernoe. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Sikkert ikke, dhale hadde jo samme erfaringer.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er det mulig å få kjøpt et Apple/Mac kabinett som for eksempel G5 kabinettet ? Det ser jo stilig ut. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Lucas: har du gjprt noe med kabinettet ditt eller bare satt inn lys? bare satt inn lys, kabinettet er ferdigmodda! En modd blir aldri ferdig. Jo, en modd blir ferdig, men et kabinett kan strekkes utover veeeldig lang tid. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er det mulig å få kjøpt et Apple/Mac kabinett som for eksempel G5 kabinettet ? Det ser jo stilig ut. Da må du i såfall kjøpe en Apple, og selge innholdet etterpå Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er det mulig å få kjøpt et Apple/Mac kabinett som for eksempel G5 kabinettet ? Det ser jo stilig ut. Da må du i såfall kjøpe en Apple, og selge innholdet etterpå Ja det er jo så billig Lenke til kommentar
drengen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 hvordan får man lastet opp bilder av kabinettet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Får ikke kjøpt G5-kabinettet så vidt jeg veit.. Men det finnes kopier! F.eks. Mercury: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3052&GID=3000 Kanskje ikke det beste eksempel, men men! Skal du laste opp bilder kan du bruke denne tjenesten her: www.photobucket.com .. Finnes mange andre, men denne anbefales fordi den er enkel og effektiv! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Sikkert ikke, dhale hadde jo samme erfaringer.. Mitt chieftec hadde en 80mm som blåste ut bare. Og nå er temperaturen forandra, men det er noe alvorlig galt med corecenter hverfall, temperaturen på bildet nedenfor kan da ikke stemme? Og jeg klokka en gang prossesoren 200mhz, ingen temperatur forskjell. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Min temp idler på 30-33, så jeg skjønnte ikke hva som ikke gikk ann der. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Min temp idler på 30-33, så jeg skjønnte ikke hva som ikke gikk ann der. Ikke jeg heller Og du merker ikke forskjell i temp på en kokk på 200mhz.. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hadde kosta 50kr å fikse Opteron! Men men.. Ser jo helt greit ut uten stealthing også, selv om det er prikken over i'en! Hadde ikke blitt dyrt akkurat det. Men må da ha hull i plexien. Har lagt det i bakhodet, får se hva sommeren bringer Sommeren bringer god casemodding, fisking og kald pils den.. Drikke øl? Du er jo bare en liten 14åring jo Fjortisfylla kalles det Oi var det en vanntank haha :!: Sånn går det når man venter til siste liten med alt og blir nødt til å være oppe i flere døgn Aha..Nesten like tøft som å dø hahahahaha *latterkrampe* La nu fjortissene leke seg, de vil forstå om noen år. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hadde kosta 50kr å fikse Opteron! Men men.. Ser jo helt greit ut uten stealthing også, selv om det er prikken over i'en! Hadde ikke blitt dyrt akkurat det. Men må da ha hull i plexien. Har lagt det i bakhodet, får se hva sommeren bringer Sommeren bringer god casemodding, fisking og kald pils den.. Drikke øl? Du er jo bare en liten 14åring jo Fjortisfylla kalles det Oi var det en vanntank haha :!: Sånn går det når man venter til siste liten med alt og blir nødt til å være oppe i flere døgn Aha..Nesten like tøft som å dø hahahahaha *latterkrampe* La nu fjortissene leke seg, de vil forstå om noen år. Kan alle vennligst *piiiip*? Må da kunne få kose meg med noe JEG synes er godt.. Drikker ikke øl for å bli dritings, men for å kose meg! Har lært meg å like det, selv om det høres sprøtt ut som 14åring.. Men nå kutter vi OTn her, okey? Like greit så ingen får svi.. Eller tråden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå