reds Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Pent oppsett, Balli. Hadde svart om jeg hadde hatt kunnskap om vannkjøling.. Hvilke vifter bruker du? Regner med de er av den stille typen. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 noiseblocker vifter, veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Vurderte dem i stedet for Fractal sine, men gikk for de jeg har pga. lav pris kombinert med gode tilbakemeldinger. Hvilke temps får du med den radiatoren? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har ikke fått testet stort da maskinen ble ferdig i går, dog, det blir ikke veldig varmt akkurat, og det er snakk om to top-end skjermkort og en sekskjerner cpu. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 faen jeg får lyst på nytt kabinett når jeg ser inni denne tråden. Brukte uheldigvis penger på headset idag Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 noiseblocker vifter, veldig fornøyd med de. Jeg kjører med 9 stk Noisblocker i denne radiatorkassa og er veldig fornøyd også Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 noiseblocker vifter, veldig fornøyd med de. Jeg kjører med 9 stk Noisblocker i denne radiatorkassa og er veldig fornøyd også Hva oppnår du av temperaturer med den kjølingen? Hva kjøler du som krever såpass? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 noiseblocker vifter, veldig fornøyd med de. Jeg kjører med 9 stk Noisblocker i denne radiatorkassa og er veldig fornøyd også Kjører du disse Noisblocker Multiframe 3hs? Disse med gummi ramme? Jeg har slike, men jeg vil heller ha solid ramme... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Hva oppnår du av temperaturer med den kjølingen? Hva kjøler du som krever såpass? Den brukes normalt til å kjøe ett SR-2 oppsett med 2 stk X5690 CPUer @4,35GHz men siden den har hurtigkoblinger og egen PSU så bruker jeg den også til testbenken når det trengs, noe jeg gjør akkurat nå. Kjører du disse Noisblocker Multiframe 3hs? Disse med gummi ramme? Jeg har slike, men jeg vil heller ha solid ramme... Nei jeg bruker ikke ramme men jeg venter på noen shrouds jeg vil teste på den, Techbay skal få de inn og de kan bedre ytelsen endel har jeg lest. Endret 3. mars 2012 av minhund Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Fikk min nye NZXT Switch 810 for 2 dager siden, beste kabinettet jeg noensinne har bygd i og det er ENORMT! Hele 61cm høyt og like langt som Phantomen. Har et par bilder tatt med et dårlig kompaktkamera, dessverre fikk jeg ikke tatt noen i mørket pga kameraet. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ser pent ut det der Exodai, ryddig også Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ser pent ut det der Exodai, ryddig også Takk takk Lenke til kommentar
jaf Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Legger ut noen bilder av min msk. selv om den nok begynner og gå ut på dato...drar alt foreløpig Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Lol, "begynner å gå ut på dato" med GTX 580 og i7 2600k? Då syns eg du bekymrer deg over intet. :!: 5 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) i7 2600k og 580 er absolutt ikke gått ut på dato. i7 2600k er den beste mid-range prosessoren, og 580 er det beste kortet til Nvidia så langt. Om du tenker på socket 2011 så er dette en helt annen klasse, såkalt high-end eller entusiast modell. Endret 4. mars 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Kjennetegnet til denne tråden er at kabinettene til folk somregel er penere på innsiden enn utsiden ^^ Jeg har store problemer med luftflyt i mitt kabinett, et antec p182. Det er så ille at jeg tjener 10+ grader på å åpne døra, og enda mer når jeg spiller. Merker at cpu-vifta blåser fortere enn kabinettvifta bak, og at dette medfører mye varmluft som samler seg i toppen, har ikke vifte over cpu enda men vuderer det nå. Er det noen som har erfaringer med å skjære i dette kabinettet? Tenker da spesielt på sidedørene siden de er sånn "triple-layer" med plastikk i mellom. Også vurderer jeg å skjære hull i bunnen slik at psu får luft direkte fra utsiden, men da må jeg mekke eget luftfilter etc. Noen tips? Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Fikk min nye NZXT Switch 810 for 2 dager siden, beste kabinettet jeg noensinne har bygd i og det er ENORMT! Hele 61cm høyt og like langt som Phantomen. Har et par bilder tatt med et dårlig kompaktkamera, dessverre fikk jeg ikke tatt noen i mørket pga kameraet. Hvilke vifte bruker du på vantageN? Merker du stor forskjell kontra den som fulgte med? Endret 5. mars 2012 av paithlezz Lenke til kommentar
Exodai9 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) På den ene siden bruker jeg standard vifta (fordi den takler hele 3000 rpm og er relativt sterk) mens på andre siden bruker jeg Cooler Master Sickleflow, trur tempsa er 2-3c lavere enn standard, ikke mye egentlig, la til den ekstra vifta bare for "looks". Endret 7. mars 2012 av driftguy Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Når me snakker om at det skal være lett å bygge i kabinettet må eg innrømma at lite slår RV01 i min opplevelse så langt. Noko som var det siste eg forventa mht til alt eg hadde høyrd. o_O Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Her er mitt Resten i spoiler: Endret 8. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå