wampster Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hadde egentlig tenkt å legge inn et av mitt, men etter å ha sett perry sitt setup venter jeg et par sider.. edit: perry, har egentlig gått med tanken på å lage et lignende skrivebord, bare med skuffer under selve platen, og en ikke-uttrekkbar del på en side. Hadde du giddet å sende meg en PM på hva møbelsnekringen kom på? Har priser på materialer selv (utlandet). Og hvor dyp er skrivebordsplaten du har fått laget, 80cm? Endret 29. februar 2012 av wampster 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Jeg har et slik; Fractald Design Arc Dette er så klart vannavkjølt, dog hvis dere vil ha bilder må dere si hvilken radiator jeg har(woo game time) *hint* jeg brukte den samme radiatoren til "vannmonsteret" mitt når folk først var så interesert i benker osv her Endret 3. mars 2012 av Balli Lenke til kommentar
wampster Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Kan man spraye/male/lakkere vifter (selve viftebladene) uten at det påvirker effekten til de? edit: og isåfall hva burde man bruke? Endret 3. mars 2012 av wampster Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg har et slik; Fractald Design Arc Dette er så klart vannavkjølt, dog hvis dere vil ha bilder må dere si hvilken radiator jeg har(woo game time) *hint* jeg brukte den samme radiatoren til "vannmonsteret" mitt når folk først var så interesert i benker osv her Det kabinettet der er fint. Kjøte et selv, men bytta det ut pga en stor ripe i sidedøra Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Kan man spraye/male/lakkere vifter (selve viftebladene) uten at det påvirker effekten til de? edit: og isåfall hva burde man bruke? Tviler på at viftene vil takle det, blir for lett å skape ubalanse ved å spraye eller legge noe som helst på de. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Fillern. kunne tenkt meg å få viftebladene på noctua viftene mine røde, hehe. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Du kan jo alltids prøve, men stor sannsynlighet for at de går til helvete etterhvert. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Heh, nei tror nok at det er stor sansynlighet for at jeg står over det gitt.. Finnes det 140mm vifter som er røde? Så jeg evt. bytte.. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Heh, nei tror nok at det er stor sansynlighet for at jeg står over det gitt.. Finnes det 140mm vifter som er røde? Så jeg evt. bytte.. Er fleire folk som har gjort det som delar av casemods, så eg trur det skal funke:P Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Er ikke noe problem å lakkere viftene så lenge du klarer å isolere vifta, så det ikke kommer lakk inn i elektronikk, lager osv. Så lenge du tar et jevnt, tynt lakkstrøk over alle deler av viftene, så skal det ha minimalt å gjøre med stabiliteten på vifta. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Er det bare meg som hater Fatal design? Jeg hater mitt pga det er for liten plass til store skjermkort som 6990. Derfor står det tomt og forlatt. Jeg snakker om miditower utgaven. Hadde lengden vært 10 cm lengre, så hadde det jo vært et ganske bra kabinett. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Er det bare meg som hater Fatal design? Jeg hater mitt pga det er for liten plass til store skjermkort som 6990. Derfor står det tomt og forlatt. Jeg snakker om miditower utgaven. Hadde lengden vært 10 cm lengre, så hadde det jo vært et ganske bra kabinett. Jeg bygde en PC for en kamerat i ett slikt midi kabinett... Værste kabinettet jeg har bygd i Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Enda så er det TJ07 jeg er mest fornøyd med, og det kom i 2006! Snakk om å være forut for sin tid... God plass og lett å bygge i. Utskyvbar bakplate etc. Perfekt for vannkjøling. Husker det var noen her på forumet da som mente jeg var gal som kjøpte et så dyrt kabinett, men nå ser det ut som det var verdt investeringa Endret 3. mars 2012 av Nizzen Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har den originale stacker kassa stående enda, med sidedørene og alt, så og si ripefritt. Må si jeg er litt imponert av meg selv siden dette kabinettet har huset 5-6 maskiner over de siste 6-7 åra. 2006 bilde: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Slik ser da maskina mi ut for øyeblikket... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Voldsomt ryddig og pent. Ser at jeg har noe å gå på i mitt. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har den originale stacker kassa stående enda, med sidedørene og alt, så og si ripefritt. Må si jeg er litt imponert av meg selv siden dette kabinettet har huset 5-6 maskiner over de siste 6-7 åra. 2006 bilde: teknologien har kommet langt på 6 år Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Voldsomt ryddig og pent. Ser at jeg har noe å gå på i mitt. Takk Er ikke helt fornøyd, har litt å gå på jeg også. Blir nice med sleeving inni der tror jeg Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har et ganske så standard Fractal Design Define R3 Artic White. Relativt opptatt av å skjule ledninger. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Jeg har et slik; Fractald Design Arc Dette er så klart vannavkjølt, dog hvis dere vil ha bilder må dere si hvilken radiator jeg har(woo game time) *hint* jeg brukte den samme radiatoren til "vannmonsteret" mitt når folk først var så interesert i benker osv her ingen gadd å prøve engang, skuffet! Svaret var Coolgate 3*120x60 Endret 3. mars 2012 av Balli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå