JokerN_ Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 bare sånn av erfaring så vil både radiatoren og maskinen fylles med støv hvis du har luftinntak i topp og ned Viftene over radiatoren blåser ut. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Mitt gode gamle Tj07, Første i Norge 3930k c2, ASUS P9X79 WS, Corsair H100 kjøling push+pull (trangt ja!) 16gb g.skill, 6990+6970, enermax 1050 psu, Areca 1880ix-24 4GB, 16 harddisker (3TB disker raid-6) + 6 ssder. Dette er hovedmaskinen min i akkurat i dag. Er stadig forandringer Rydde i kabler er ikkje så lett gitt, så har egentlig gitt opp for 5 år siden Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Mobil bilde Nizzen Hvor er Canonen din? Du må få deg flere maskiner så du har mer å leke med Ser fint ut da, gode gamle Tj07 holder seg populær ennå Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 En del ny innmat, hovedkort, minne, prosessor og skjermkort er byttet ut. - Mortis Fornøyd med hovedkortet? Skal bygge ny pc i m-atx kabinett og trenger et hovedkort som er stabilt til overklokking samt har alt annet stash som et vanlig atx har:) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hadde aldri trodd jeg ville sett et så fullt TJ07 Men det er relativt pent, en haug med molexer da? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Fornøyd med hovedkortet? Skal bygge ny pc i m-atx kabinett og trenger et hovedkort som er stabilt til overklokking samt har alt annet stash som et vanlig atx har:) Hvordan overklokkingsmulighetene er, kan jeg si lite om, da jeg ikke har brydd meg overhodet om det. Det eneste jeg kjører er en automatisk overklokk, som hovedkortet har satt, på 3,8Ghz. Men ellers er hovedkortet fint og stabilt, med mange tilkoblingsmuligheter. - Mortis Lenke til kommentar
Populært innlegg Babadurion Skrevet 28. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Hei, Planen var opprinnelig å starte en arbeidslogg her hos hw.no som skulle gå inn under "Beyond Belief" Endte opp med at jeg syntes det var bedre å kun stå til ansvar for meg selv, og fikk det ferdig etter når det skulle passe meg. Tar med selve kontoret også jeg. Det er en selvdesignet benk, utført av en møbelsnekker. Består av valnøtt. Her er selve maskinen. Her er det gjort litt av hvert. Mye skjæring, boring, lakkering og ellers pirkearbeid. Min første vannavkjølte maskin. Brukt over 100t på selve maskinen. 3x BenQ XL2420T Asus Rampage IV Extreme Asus AMD (ATI) 7970 Asus Xonar Razer Black Mamba mouse Razer Black Widow Mechanical keyboard Intel X3960 OCZ Revodrive 3 x2 Max IOPS 480GB OCZ Vertex 3 240GB Corsair 32GB Vengance Corsair AX1200W Black Ice GTX Xtreme 480 Black Ice GTX Xtreme 360 Koolance MB-ASR4E (ASUS Rampage IV Extreme) Koolance CPU-370 (X3960 Intel) Koolance VID-AR797 (Radeon HD 7970) Swiftech Viftestyring (x2) Swiftech MCP655-B 12v Water Logitech F540 Wireless Headset Creative ZiiSound 2.1 Den er også på Itavisen: http://www.itavisen.no/pimpmypc/6152/ Endret 28. februar 2012 av Perrrry 26 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Lekkert! Også selvdesignet benk av valnøtt da. Mann med stil Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Åhh, drøm... Du betalte CA 75k for PC og 56k for pult? Eller var det bare noe tull du skrev på ITavisen? Uansett ekstremt fett system. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det stemmer. Maskinen kunne vært billigere/dyrere. Har virkelig ikke regnet på det. Pulten ble så dyr, og det er en investering jeg har med meg ut livet. Bra dere likte det. Dette er et setup som brukes like mye, om ikke mer til jobb enn gaming. Drømmen var å ikke behøve å tenke på maskinen, bare gjøre akkurat hva jeg vil med den. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det stemmer. Maskinen kunne vært billigere/dyrere. Har virkelig ikke regnet på det. Pulten ble så dyr, og det er en investering jeg har med meg ut livet. Bra dere likte det. Dette er et setup som brukes like mye, om ikke mer til jobb enn gaming. Drømmen var å ikke behøve å tenke på maskinen, bare gjøre akkurat hva jeg vil med den. Ut av nysgjerrighet, hvor mye tjener du i året? Epic battlestation btw! Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Vil helst ikke svare på det. Har til salt på maten og litt til. Takk! Endret 28. februar 2012 av Perrrry 3 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Handler ikke alt for mye om lønn, men mer om hva man velger å bruke penger på heh jeg lovet å komme med bilder men etter at jeg feilsøkte pcen min så ser det ut som en dass 2 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Tvillingene ville ha ny kåk med god luftflyt og sidevindu Valget ble XIGMATEK ELYSIUM: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639235#extra. Hadde CORSAIR 700D før. Endret 29. februar 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Herregud så stort... Er det M-Atx Jeg vurderer dette kabinettet selv men kablene er nok altfor korte... Vurderer å skaffe meg denne herligheten fordi kabelgjemmingen er dritt i mitt antec three hundred. woops skulle stå E-atz Endret 28. februar 2012 av Gurre Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Herregud så stort... Er det M-Atx :hmm:hundred. E-ATX kanskje? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Er nok E-ATX, 2cm lengre en vanlig ATX. Regner med at du lett får tak i skjøtekabler til PSUen din. Jeg brukte den 8pins CPU skjøtekabel som fulgte med CORSAIR 700D kabinettet. De 200mm viftene i bunn og topp er kjøpt inn utenom,følger ikke med kabinettet. Nå er tvillingene happy Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jetzbullet, det kabinettet skriker etter custom vannkjøling! Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) N1ko Sant nok 3rad i front,3rad i topp samt litt modd så får mann plass til en 3rad i bunn også(luftinntak). Kabinettet har mange muligheter,har ikke hatt behov for vannkjøling ennu. Bytter ofte skjermkort så ville havnet på luksusfellen med alle kjøleblokkene til GPU Kem vet..kansje tanken modnes? Funker godt med luft også. Godt fornøyd iallefall Endret 28. februar 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå