Spirre Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) japp. kan trygt si jeg har vært utolmoig den siste uka....trodde det skulle bli sendt forrige mandag, men så ble det forsinka til slutten av mnd, heldigvis fikk tydeligvis ps.no inn noen litt tidligere da har kassa kommet og hardwaren er flytta over. fikk ikke tatt bilder fordi jeg fikk besøk og ville bli fort ferdig, men jeg skal prøve å ta noen i morra. jeg må alikevel ta en liten finpuss på noen kabler og finne ut hvorfor den ene vifta ikke snurrer. ere noen som har erfaring med å handle fra newegg.com? jeg tenkte å kjøpe xigmatek vifter der, siden jeg ikke finner noen norske sider som fører både 120, 140 og 200mm vifter av denne typen. Endret 25. januar 2012 av Spirre Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) da har jeg tatt noen bilder. kvaliteten suger, men jeg orka ikke leite etter kameraet. dessuten skal jeg bytte alle viftene etterhvert, så da tar jeg sikkert noen nye. på det siste bildet tok jeg å satte den gamle stacker kassa forran for å vise forskjellen i størelse. cosmosen er enorm. ellers så er jeg knallfornøyd. kassa er sikkerlig godt laga, alt passer 100% og det var en drøm å montere i. Endret 26. januar 2012 av Spirre Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvor tykke er de viftene du har montert i toppen? :O Ser ut som det er fryktelig liten plass til radiator... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Det er glatt mulig å flytte viftene til å være over taket, under grillen som ligger på toppen av kabinettet. Ein kan ikkje montere ein RX radiator det eg husker, men ellers er det fritt fram for ein 360 eller til og med 420 radiator i toppen om eg ikkje husker feil. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 viftene kan monteres mellom takplata og viftegrillen i toppen ja. skal gjøre det når jeg får bestillt de nye viftene etterhvert. når vi snakker om vifter, vet dere om en plass der jeg får kjøpt plastikkfester til vifter? tenker da på den typen som du trer en pinne inn i en hylse slik at den utvider seg i ene enden og holder vifta på plass. slik som på dette bildet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 @ Spirre Nr 1, ikke helt lik, men fungerer litt bedre.Nr 2, helt lik som du linker til. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 takk for tipset. er de antivibrasjonspluggene å anbefale? har ikke prøvd den typen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeb bruker bare de, legger også o-ringer i mellom vifte i kabinett, da eliminerer du mest mulig lyd Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 En del ny innmat, hovedkort, minne, prosessor og skjermkort er byttet ut. - Mortis 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er det Define R3? o_O Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det er ett Define Mini. - Mortis 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jøss, då er det helst mer imponerende. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Enda en maskin fra meg, som jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med, enten selge, eller beholde. - Mortis Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Flere bilder snart? Får pcen min imorgen så skal rydde litt og ta noen bilder den ser sånn ut nå, bare med et Gtx 560 ti MSI twinfrozr isteden for det som er på bildet Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Fikk nytt kabinett, hovedkort, H100 kjøler og RAM idag. Veldig fornøyd PS: Ikke helt ferdig! Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Flere bilder snart? Får pcen min imorgen så skal rydde litt og ta noen bilder den ser sånn ut nå, bare med et Gtx 560 ti MSI twinfrozr isteden for det som er på bildet Plasseffektivt! Liker! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Klistremerker er JÆ*** stygt! 4 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Fikk nytt kabinett, hovedkort, H100 kjøler og RAM idag. Veldig fornøyd PS: Ikke helt ferdig! bare sånn av erfaring så vil både radiatoren og maskinen fylles med støv hvis du har luftinntak i topp og ned Endret 22. februar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå