Durochris Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Fått byttet til HAF-X-en i dag. Har kjørt tidligere i et Antec 1200, men med 8 disker blir det fort kabelrot, men i HAF-en er det ikke noe problem. Plassering av radiator til H100-en er kanskje litt uheldig, men enn så lenge så fungere det helt ok. Er litt usikker på om jeg liker både rødt og blått lys, men kjører det en liten stund for å prøve. Kom gjerne med tips, og si hva dere liker/ikke liker Å ha H100 radiatoren sånn var egentlig ganske smart. Har 2 x 3000rpm vifter der. Så hvis jeg kjøper meg en H100 skal jeg sette radiatoren der Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Blir den ikke veldig varm når den står så nære alle de HDD'ene? Ikke mye varme som kommer av de diskene, er stort sett lagringsdisker som skrur seg av når de ikke er i bruk. Tenkte mest på at varmen samler seg i boksen ved strømforsyneren der. Men CPU ligger på 47 grader full load, med en rom temp på 24, så det er vel helt ok. Har da byttet bort orginalviftene fra Corsair, syntes de var litt vel bråkete. Satt inn noen som bråker mindre, men som da sikkert flytter litt mindre luft. Endret 12. januar 2012 av Erik 850 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 At dei flytter mindre luft er ikkje ein sjølvfølge, for Corsair viftene er i grunnen ikkje spesielt gode heller. Kvifor tok du ikkje og vannkjølte CPUen i samme looopen derimot undres eg over. :!: Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Det gjør jeg og Men da burde jeg vel oppgradert til en 360 radiator? 240 er vel knapt for mer enn 2 6950-kort. Jeg har forsåvidt snust litt på denne: http://techbay.no/product.html/coolgate-radiator-3x120-60?category_id=76 Og da sette på noen fine vifter. Men hva vil det si for hele loopen, ved å kjøre 2 x 6950 og en x6 1055t på denne? Vil det bli for mye? Endret 12. januar 2012 av Erik 850 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det gjør jeg og Men da burde jeg vel oppgradert til en 360 radiator? 240 er vel knapt for mer enn 2 6950-kort. Jeg har forsåvidt snust litt på denne: http://techbay.no/product.html/coolgate-radiator-3x120-60?category_id=76 Og da sette på noen fine vifter. Men hva vil det si for hele loopen, ved å kjøre 2 x 6950 og en x6 1055t på denne? Vil det bli for mye? Tror det blir litt i overkant varmt om du kjører de tyngste spillene som belaster CPU 70-80% og GPU 70-80% Hadde prøvd å slenge på en eller helst to tykke 120mm i tillegg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har veldig likt oppsett og bruker 2 triple selv. Du overlever med 1, men anbefaler å gå for en singel eller dual itilegg ja. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Tar gjerne i mot tilbakemelding, har ikke gjort noe casemod eller vannkjøing før. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Litt mye kabler synes jeg. Men av det som er sleavet så ser det relativt bra ut. Det beste er og komme med noen oppfinnsomme måter og gjemme kablene på egentlig. Feks at noe tynne viftekabler kan trekkes bak hk. Eller at du tar i bruk plassen bak hk brettet for og gjemme mesteparten av kablene. Noen av kablene ser også litt slappe ut og bør holdes litt rette med strips. Endret 22. januar 2012 av WilliamAR Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Brukt for stor sleeve på en del kabler samt ganske dårlig ryddet. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Burde vel gå ann og skjule og rydde litt i kabler vel? ellers så var den tøff! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Likte de to første bildene. Kult med gitter og UV farger! Men litt mye rot... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Tøffe farger, men veldig oversvømt med kabler ja. o-o Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Nesten litt stilig. Ligner litt på en slags slyngplante Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Her er min siste kreasjon, er lite med lys og modifikasjoner siden det er til lagring og skal stå bortgjemt i eit skap. Men er alltid viktig at kablingen er gjort skikkelig! Endret 23. januar 2012 av dotGif88 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Her er min siste kreasjon, er lite med lys og modifikasjoner siden det er til lagring og skal stå bortgjemt i eit skap. Men er alltid viktig at kablingen er gjort skikkelig! Nice setup FreeNAS du kjører der? Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Nice setup FreeNAS du kjører der? Ja, sjekket litt rundt og endte med at eg valgte det. Venter bare på at prisen på harddisker skal slakke litt før eg fyrer løs. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 jeg får mitt nye kabinett i morra med mindre posten roter det til, og denne gangen har jeg gått litt over snittet, så planen var å kanskje spandere på meg et sett nye kabinettvifter, men siden jeg trenger både 120mm, 140mm og 200mm for å utnytte alle plassene, så sliter jeg litt med å finne en vifteprdusent som lever samme type vifte i alle størelser. jeg er fan av mist sine vifter med leds, og da med fargen rød (men kunne vært moro å testa hvite også), er det noen som kan hjelpe? ps, jeg skal hive inn noen bilder etterhvert. vet ikke om jeg flytter over hardwaren i morra, skal rydde og montere kabelstrømper på kablene som følger med først, og ut i fra videoene på youtube, så kommer det til å ta et par timer minst . Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 jeg får mitt nye kabinett i morra med mindre posten roter det til, og denne gangen har jeg gått litt over snittet, så planen var å kanskje spandere på meg et sett nye kabinettvifter, men siden jeg trenger både 120mm, 140mm og 200mm for å utnytte alle plassene, så sliter jeg litt med å finne en vifteprdusent som lever samme type vifte i alle størelser. jeg er fan av mist sine vifter med leds, og da med fargen rød (men kunne vært moro å testa hvite også), er det noen som kan hjelpe? ps, jeg skal hive inn noen bilder etterhvert. vet ikke om jeg flytter over hardwaren i morra, skal rydde og montere kabelstrømper på kablene som følger med først, og ut i fra videoene på youtube, så kommer det til å ta et par timer minst . Du som har kjøpt Silverstone TJ11 fra Dustinhome? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 nop kassa jeg har kjøpt er enda litt større, men ikke så dyr. de fleste nettbutikkene får den inn på lager om en ukes tid, men jeg var heldig så mitt ble sendt om mandagen Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 nop kassa jeg har kjøpt er enda litt større, men ikke så dyr. de fleste nettbutikkene får den inn på lager om en ukes tid, men jeg var heldig så mitt ble sendt om mandagen Cosmos 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå