Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fint bygg! Er det et Ace Ecco 250 kabinett du har?

nei, det er fractal design core 1000, kjempe fint kabinett og veldig lett, bare 4.1kg

kan nevne det andre specsan

CPU: intel celeron g530

kjøler: hyper tx3

hovedkort: Gigabyte GA-H61M-D2, socket 1155

RAM: corsair vengeance 1x4GB

PSU: silverpower 500w

Harddisk: 500GB WD blue

Skjermkort: gainward gtx 460 1GB

kabinett: fractal design core 1000

Lenke til kommentar

Fikk bekfreftet for meg selv at unødvendige dioder og annet lys ikke er spesielt pent. Innvendig derimot var det pent.

Det ser ikke i nærheten så ille ut i virkeligheten. Vi får se hvordan det blir med et 7970 på vann sammen med et vindu lagt inn.

 

Syns den var rå jeg :)

Tusen takk :)

 

Linkene dine funker ikke

Gjør det hos de andre tydeligvis

Lenke til kommentar

Hvor står pumpen montert? Har CM 690 ii advanced selv og har planer om og instalere custom vannkjøling. :D

Riggen din var sykt nice btw.

Jeg bruker et XSPC res for 1 and 2 Laing pumps. Der har jeg pumpe og tank, tanken planen er å utvide loopen senere til å omfatte et grafikkort også, men 2x 6950 er litt i overkant av hva jeg har av kjøleytelse.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Hvor står pumpen montert? Har CM 690 ii advanced selv og har planer om og instalere custom vannkjøling. :D

Riggen din var sykt nice btw.

Jeg bruker et XSPC res for 1 and 2 Laing pumps. Der har jeg pumpe og tank, tanken planen er å utvide loopen senere til å omfatte et grafikkort også, men 2x 6950 er litt i overkant av hva jeg har av kjøleytelse.

Kan du legge ut bilder på bildr.no?

Lenke til kommentar

Er det noen her med NZXT Phantom kabinett som kan tipse om en strømforsining med lange nok kabler til bunnmontering? Supermicro hovedkortet mitt har 24, 8 og 4 pins kontaktene helt øverst i venstre hjørne og den nåværende psuen min mangler noen cm på kablene mildt sagt...

 

Kommer med pics etter jeg er ferdig men det blir ikke pent. Hovedkortet er så stort at den dekket over alle kabelhullene :p

Lenke til kommentar

Er det noen her med NZXT Phantom kabinett som kan tipse om en strømforsining med lange nok kabler til bunnmontering? Supermicro hovedkortet mitt har 24, 8 og 4 pins kontaktene helt øverst i venstre hjørne og den nåværende psuen min mangler noen cm på kablene mildt sagt...

 

Kommer med pics etter jeg er ferdig men det blir ikke pent. Hovedkortet er så stort at den dekket over alle kabelhullene :p

Har egentlig aldri hatt sansen for Phantom, mest på grunn av de tynne veggene og den dårlige plassen det har for å være et fulltower.

 

De aller fleste strømforsyninger av litt kvalitet (Corsair TX/HX/AX, XFX, Seasonic, NZXT, CM Silent Pro Gold, Antec HCP) vil ha nok kabellengde for å nå til toppen i et Phantom.

Lenke til kommentar

Takk, får se hva jeg finner og satse på angrefrist om jeg blir veldig uheldig.

 

Hehe, er med på det du sier arni90, men jeg trengte et kabinett som støttet EATX veldig fort og billig. Kjøpte den for 400kr lokalt av en som har sikkert ikke blitt tenåring enda :p

 

Den er hvit, så jeg klarer å overleve utseendet :)

 

 

 

Edit: om noen har en slik strømforsyning liggende så er det bare å sende pm.

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Er det noen her med NZXT Phantom kabinett som kan tipse om en strømforsining med lange nok kabler til bunnmontering? Supermicro hovedkortet mitt har 24, 8 og 4 pins kontaktene helt øverst i venstre hjørne og den nåværende psuen min mangler noen cm på kablene mildt sagt...

 

Kommer med pics etter jeg er ferdig men det blir ikke pent. Hovedkortet er så stort at den dekket over alle kabelhullene :p

Har egentlig aldri hatt sansen for Phantom, mest på grunn av de tynne veggene og den dårlige plassen det har for å være et fulltower.

 

De aller fleste strømforsyninger av litt kvalitet (Corsair TX/HX/AX, XFX, Seasonic, NZXT, CM Silent Pro Gold, Antec HCP) vil ha nok kabellengde for å nå til toppen i et Phantom.

 

Og silverpower og Fractal Design

Lenke til kommentar

Sånn så det ut i mitt Fractal Design Define R3 før:

 

Bilde0079.jpg

 

 

Sånn ser det ut nå, etter at jeg satt inn ny HW i går:

 

IMAG0115.jpg

 

 

IMAG0107.jpg

 

 

IMAG0105.jpg

 

 

IMAG0098.jpg

 

 

 

Specs:

Fractal Design Define R3

Intel i7 2600k med Antec Kühler 620 (skal monteres en ekstra 120mm for push-pull igjennom radiatoren)

PowerColor HD6950 2GB DualFan

2x4GB Corsair Vengeance 1600MHz

Gigabyte GA-Z68XP-D3

2x 140mm NZXT vifter i topp, 1x 120mm Fractal Design i front

Silver Power 750W

3 TB lagring

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...