lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Så ikke på bildet, bare så hva tørrfisk skrev.. Ser nå at det er en finfin vanntank! Hehe.. Takk for rettelsen.. Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Fint å holde det litt originalt da.. Har du (Opteron) vurdert å stealthe litt? Hva tenker du på? Hadde tidliger en rød diode som lyste opp slangen som kom ut fra cpu, og en grønn diode som lyste opp slangen som gikk inn. Men fikk lekasje i koplingen. Så har foreløpig droppet det, men det så litt kult ut det Har en etch som jeg tenkte å sett på høyre siden. Denne Etch. Men er ikke sikker om jeg kommer til å bruke den. Mulig jeg lar det være som det er. Kan for bli formye dill dall-->Less i more Endret 8. juni 2005 av Opteron Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noe sånt: http://www.twistedmods.com/article.php?artid=233 Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noe sånt: http://www.twistedmods.com/article.php?artid=233 Hmm, ja det hadde ikke vært dumt det. Men får vente med et slikt drastisk ingrep til jeg er 100% sikker på at jeg lar DVD-brenner stå der. Plexi er ikke billig. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) kommer snart bilde av mitt superkule compaq kabinett edit: *bare start å gled dere* Endret 8. juni 2005 av RiFkinD_ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hadde kosta 50kr å fikse Opteron! Men men.. Ser jo helt greit ut uten stealthing også, selv om det er prikken over i'en! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Riktignok ikke et veldig bra bilde, men jeg poster alikevell. Legg merke til det selvlagte lyset under. NB:Klikkbart Endret 8. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hadde kosta 50kr å fikse Opteron! Men men.. Ser jo helt greit ut uten stealthing også, selv om det er prikken over i'en! Hadde ikke blitt dyrt akkurat det. Men må da ha hull i plexien. Har lagt det i bakhodet, får se hva sommeren bringer Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er ikkje mitt kabinett men det er jo litt kult da Kuleste star wars kabinett ever Men eg trur at fyren har et fritids problem... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hadde kosta 50kr å fikse Opteron! Men men.. Ser jo helt greit ut uten stealthing også, selv om det er prikken over i'en! Hadde ikke blitt dyrt akkurat det. Men må da ha hull i plexien. Har lagt det i bakhodet, får se hva sommeren bringer Sommeren bringer god casemodding, fisking og kald pils den.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det Star Wars greia var jo fet da, og jeg tror ikke han har problemer heller. At dere gidder og Casemodde osv. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hadde kosta 50kr å fikse Opteron! Men men.. Ser jo helt greit ut uten stealthing også, selv om det er prikken over i'en! Hadde ikke blitt dyrt akkurat det. Men må da ha hull i plexien. Har lagt det i bakhodet, får se hva sommeren bringer Sommeren bringer god casemodding, fisking og kald pils den.. Drikke øl? Du er jo bare en liten 14åring jo Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hadde kosta 50kr å fikse Opteron! Men men.. Ser jo helt greit ut uten stealthing også, selv om det er prikken over i'en! Hadde ikke blitt dyrt akkurat det. Men må da ha hull i plexien. Har lagt det i bakhodet, får se hva sommeren bringer Sommeren bringer god casemodding, fisking og kald pils den.. Drikke øl? Du er jo bare en liten 14åring jo Fjortisfylla kalles det Oi var det en vanntank haha :!: Sånn går det når man venter til siste liten med alt og blir nødt til å være oppe i flere døgn Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hadde kosta 50kr å fikse Opteron! Men men.. Ser jo helt greit ut uten stealthing også, selv om det er prikken over i'en! Hadde ikke blitt dyrt akkurat det. Men må da ha hull i plexien. Har lagt det i bakhodet, får se hva sommeren bringer Sommeren bringer god casemodding, fisking og kald pils den.. Drikke øl? Du er jo bare en liten 14åring jo Fjortisfylla kalles det Oi var det en vanntank haha :!: Sånn går det når man venter til siste liten med alt og blir nødt til å være oppe i flere døgn Aha..Nesten like tøft som å dø Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Sommeren bringer god casemodding, fisking og kald pils den.. Drikke øl? Du er jo bare en liten 14åring jo Fjortisfylla kalles det Sånn går det når man venter til siste liten med alt og blir nødt til å være oppe i flere døgn Aha..Nesten like tøft som å dø så sant, så sant. Jeg er verdensmester i å fucke poster Endret 10. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Neida, det er meg det.. Jeg som starta det med noe som folk tok som at jeg drikker det for å bli dritings.. Drikker det for å nyte det! Men over til topic nå folka.. Vil ikke at folk skal diskutere drikkevanene mine i denne posten! Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke mitt kabinett, men likevel et ganske flott et. Med kjøleribbene er det forhåpentligvis et "kaldt" kabinett. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke mitt kabinett, men likevel et ganske flott et. Med kjøleribbene er det forhåpentligvis et "kaldt" kabinett. bildet funker ikke Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke her heller gitt.. =/ Vil se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå