Snasent Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 På elektro lærer vi at Rette kabelføringer ser best ut. Litt lettere med stive kabler og skikkelig festemateriell, men det skal la seg gjøre i en PC også Altså loddrett og vannrett. Ikke på tværs. Enig! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kjapt OT spørsmål: Vil Asus Geforce gtx 580 med trippelslott kjøler passe i fractal design r3 kabbis? Har kjøpt deler nå men planlegger å bygge de i mitt trofaste antec p182. Har litt lyst på fractal etterhvert mersom. Bilder kommer nå uansett Ikke noe problem med plassen. 1 Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kjapt OT spørsmål: Vil Asus Geforce gtx 580 med trippelslott kjøler passe i fractal design r3 kabbis? Har kjøpt deler nå men planlegger å bygge de i mitt trofaste antec p182. Har litt lyst på fractal etterhvert mersom. Bilder kommer nå uansett Ikke noe problem med plassen. Supert det. Blir vel så jeg handler den etterhvert Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har et 5770 flex kort fra sapphire med kjøler som vist. Har den i et fractal design xl med romslig plass, med viftene bare tuslende så vidt for lav (ingen) lyd. Når jeg spiller blir jeg nødt til å frese opp kabinettviftene på fullt, noen smarte tips for å kunne unngå det? Annet enn å skifte ut stockkjøler, vil ikke miste noen garantier eller noe Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Sett en 120mm vifte i 5 1/4 brønnene og om det ikke er nok, sett en i sidedøra. Edit: Hvor varmt blir kortet? Endret 10. november 2011 av eXa Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Da putter jeg inn ei eller to vifter til tenker jeg! Er ikke sikker på temp., men når jeg spiller bf3 i en times tid uten viftene på full fart "slutter skjermkortdriver å virke", noen ganger blir det hvitt. Så antar det er der feilen ligger, for det skjer ikke med viftene på full guffe Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ok, kan jo tenkes at kjøleren er dårlig montert også slik at en remontering vil hjelpe en del på temperaturen. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skal åpne opp pc'n i kveld, skal se litt da. Noterer også at mange har så ryddige kabinetter, men jeg har svært kabinett, så må kjøpe skjøteledninger til "alt" nesten, da eller? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1371121&p=18248935&st=20entry18248935 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har fått rydda litt i kabinettet siden sist Gammelt: Nytt: Jeg føler at det er noe mere jeg kan gjøre, men er ikke helt sikker på hva. Stikk absolutt ALLE kablene inni hullet ved PSUen, blir mye ryddigere. Og dra dem ut igjen der de skal. Sett også harddisken i den øverste plassen, og gjem kabler som er til overst under der igjen. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har fått rydda litt i kabinettet siden sist Gammelt: Nytt: Jeg føler at det er noe mere jeg kan gjøre, men er ikke helt sikker på hva. Stikk absolutt ALLE kablene inni hullet ved PSUen, blir mye ryddigere. Og dra dem ut igjen der de skal. Sett også harddisken i den øverste plassen, og gjem kabler som er til overst under der igjen. Skal prøve på å stikket alle kablene ved PSUen men det er veldig trangt bak kabinettet, det er litt bua bak nå. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Skal prøve på å stikket alle kablene ved PSUen men det er veldig trangt bak kabinettet, det er litt bua bak nå. litt bua? jeg må stå oppå mitt for og lukke det Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg klarte det på både mitt 922, storm sniper og mitt nåværende 800D Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tenkte at jeg skulle vise en Bigwater Vannkjøling som forsatt er i bruk virker! Tok storservice og ryddet litt. Før: Oppstod plutselig en lekkasje, så den ene slangen ble byttet på et tidligere tidspunkt ref fargeforskjellen Gammel slange vs mindre gammel slange Etter: Vanskelig kabinett å få det organisert i, så gjorde det bare godt nok. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Reserverer denne slik at jeg finner igjen tråden. Poster bilde når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 corsair 500r hvit kommer i morgen! regner med at bilder kommer fredag. skal legge psu i hvit karbonfiber tape når jeg først er i gang:) Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 corsair 500r hvit kommer i morgen! regner med at bilder kommer fredag. skal legge psu i hvit karbonfiber tape når jeg først er i gang:) Skaff litt sleeve når du er i gang. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Bruker allerede NZXT sine ferdig sleeves (latskap, men prøvde noe sleeves for 1 år tilbake, dårlig vel å merke) Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ajj, ajj, ferdig sleeves? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvordan er de fra NZXT? God kvalitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå