Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

 

BILDER**

 

Specs:

 

Prosessor: Intel i7-2600K

 

Kjøler: Noctua Nh-D14

 

Hovedkort: ASUS Sabertooth P67 rev 3.0

 

Skjermkort: Sapphire Radeon HD 6970 2GB GDDR5 med ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME PLUS II kjøler

 

Strømforsyning : Corsair TX650

 

Viftecontroller: Scythe Kaze Q8 8-Channel Fan Controller 3.5"

 

Plextor dvd brenner

 

Kabelrydding er ikke morro i Antec p 183 uten en modulær strømforsyning, derfor en haug med kabeltarmer ved HD

brønnen... :)

 

 

Den var tøff da, men som du sier så skulle du kanskje hatt modulær psu! :p

Endret av Snakebite^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-259693-0-51649800-1320233702_thumb.jpgMitt kabinett.. Antec P 183 :)post-259693-0-07787600-1320233560_thumb.jpg post-259693-0-11578600-1320233626_thumb.jpg

 

 

Specs:

 

Prosessor: Intel i7-2600K

 

Kjøler: Noctua Nh-D14

 

Hovedkort: ASUS Sabertooth P67 rev 3.0

 

Skjermkort: Sapphire Radeon HD 6970 2GB GDDR5 med ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME PLUS II kjøler

 

Strømforsyning : Corsair TX650

 

Viftecontroller: Scythe Kaze Q8 8-Channel Fan Controller 3.5"

 

Plextor dvd brenner

 

Kabelrydding er ikke morro i Antec p 183 uten en modulær strømforsyning, derfor en haug med kabeltarmer ved HD

brønnen... :)

 

Kjipt å ikke ha modulær PSU :/ Hvertfall når Antec P183 ikke er verdens enkleste kabinett å rydde i :p

Lenke til kommentar

Her er mitt kabinett:)

Fikk nytt hovedkort, prosessor, skjermkort og ram i går.

Har egentlig en cooler master hyper 212+ cpu kjøler, men det var noen skruer som jeg må ha tang for å løsne etter at jeg tok det av det gamle hovedkortet.

 

post-102581-0-16931000-1320397394_thumb.jpg

post-102581-0-16680500-1320397386_thumb.jpg

 

Kom gjerne med tilbakemeldinger om noe kunne vært bedre

Endret av Freestyle89
Lenke til kommentar

Her er mitt kabinett:)

Fikk nytt hovedkort, prosessor, skjermkort og ram i går.

Har egentlig en cooler master hyper 212+ cpu kjøler, men det var noen skruer som jeg må ha tang for å løsne etter at jeg tok det av det gamle hovedkortet.

 

post-102581-0-16931000-1320397394_thumb.jpg

post-102581-0-16680500-1320397386_thumb.jpg

 

Kom gjerne med tilbakemeldinger om noe kunne vært bedre

Mitt forslag er: Stram og rett noen av kablene mer. Rydd opp i kablene ved PSUen. Ta vekk mikrofonen. Gjem så mange kabler bak hovedkortet som mulig. Prøv å ikke ha så mange kabler bak HDD plassene, hvertfall prøv å plasser de mer ut av synet. Hva er de røde og gule kablene over PSUen? Noe du egentlig ikke trenger? Om du gjør det, prøv å se om du kan gjemme de :)

 

Her er hvordan jeg har gjort det:

 

P1000163.jpg

Endret av Snasent
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt forslag er: Stram og rett noen av kablene mer. Rydd opp i kablene ved PSUen. Ta vekk mikrofonen. Gjem så mange kabler bak hovedkortet som mulig. Prøv å ikke ha så mange kabler bak HDD plassene, hvertfall prøv å plasser de mer ut av synet. Hva er de røde og gule kablene over PSUen? Noe du egentlig ikke trenger? Om du gjør det, prøv å se om du kan gjemme de :)

 

Tar meg friheten til å svare.

 

Er ingen mikrofon der, men et lite piezo element for eventuelle feilmeldinger. Kablene over PSu er en viftestyring som følger med Fractal sine kabinett.

Lenke til kommentar

Mitt forslag er: Stram og rett noen av kablene mer. Rydd opp i kablene ved PSUen. Ta vekk mikrofonen. Gjem så mange kabler bak hovedkortet som mulig. Prøv å ikke ha så mange kabler bak HDD plassene, hvertfall prøv å plasser de mer ut av synet. Hva er de røde og gule kablene over PSUen? Noe du egentlig ikke trenger? Om du gjør det, prøv å se om du kan gjemme de :)

 

Tar meg friheten til å svare.

 

Er ingen mikrofon der, men et lite piezo element for eventuelle feilmeldinger. Kablene over PSu er en viftestyring som følger med Fractal sine kabinett.

Helt riktig :)

Lenke til kommentar

Mitt forslag er: Stram og rett noen av kablene mer. Rydd opp i kablene ved PSUen. Ta vekk mikrofonen. Gjem så mange kabler bak hovedkortet som mulig. Prøv å ikke ha så mange kabler bak HDD plassene, hvertfall prøv å plasser de mer ut av synet. Hva er de røde og gule kablene over PSUen? Noe du egentlig ikke trenger? Om du gjør det, prøv å se om du kan gjemme de :)

 

Tar meg friheten til å svare.

 

Er ingen mikrofon der, men et lite piezo element for eventuelle feilmeldinger. Kablene over PSu er en viftestyring som følger med Fractal sine kabinett.

Ok visste ikke det :) Men da kan du prøve å gjemme kablene til viftestyringen da :) Hva med bak PSUen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...