FrustoL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) BILDER** Specs: Prosessor: Intel i7-2600K Kjøler: Noctua Nh-D14 Hovedkort: ASUS Sabertooth P67 rev 3.0 Skjermkort: Sapphire Radeon HD 6970 2GB GDDR5 med ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME PLUS II kjøler Strømforsyning : Corsair TX650 Viftecontroller: Scythe Kaze Q8 8-Channel Fan Controller 3.5" Plextor dvd brenner Kabelrydding er ikke morro i Antec p 183 uten en modulær strømforsyning, derfor en haug med kabeltarmer ved HD brønnen... Den var tøff da, men som du sier så skulle du kanskje hatt modulær psu! Endret 2. november 2011 av Snakebite^ Lenke til kommentar
*TheEnd* Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det blir til jul! Ting skal "godkjennes" av samboer... :S ( Litt mye Hardware kjøp i det siste.. 3 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Mitt kabinett.. Antec P 183 Specs: Prosessor: Intel i7-2600K Kjøler: Noctua Nh-D14 Hovedkort: ASUS Sabertooth P67 rev 3.0 Skjermkort: Sapphire Radeon HD 6970 2GB GDDR5 med ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME PLUS II kjøler Strømforsyning : Corsair TX650 Viftecontroller: Scythe Kaze Q8 8-Channel Fan Controller 3.5" Plextor dvd brenner Kabelrydding er ikke morro i Antec p 183 uten en modulær strømforsyning, derfor en haug med kabeltarmer ved HD brønnen... Kjipt å ikke ha modulær PSU :/ Hvertfall når Antec P183 ikke er verdens enkleste kabinett å rydde i Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det blir til jul! Ting skal "godkjennes" av samboer... :S ( Litt mye Hardware kjøp i det siste.. +1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har fått rydda litt i kabinettet siden sist Gammelt: Nytt: Jeg føler at det er noe mere jeg kan gjøre, men er ikke helt sikker på hva. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har vurdert tanken å lage et kabinett som ser ut som deadmau5 hodet. Ha stående i stua som mediemaskin. 1 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har vurdert tanken å lage et kabinett som ser ut som deadmau5 hodet. Ha stående i stua som mediemaskin. Liker tanken Finnes flere guider til hvordan du lager et. Her er en av dem: http://www.instructables.com/id/How-to-build-your-own-Deadmau5-mouse-head-helmet/ Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Her er mitt kabinett:) Fikk nytt hovedkort, prosessor, skjermkort og ram i går. Har egentlig en cooler master hyper 212+ cpu kjøler, men det var noen skruer som jeg må ha tang for å løsne etter at jeg tok det av det gamle hovedkortet. Kom gjerne med tilbakemeldinger om noe kunne vært bedre Endret 4. november 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Her er mitt kabinett:) Fikk nytt hovedkort, prosessor, skjermkort og ram i går. Har egentlig en cooler master hyper 212+ cpu kjøler, men det var noen skruer som jeg må ha tang for å løsne etter at jeg tok det av det gamle hovedkortet. Kom gjerne med tilbakemeldinger om noe kunne vært bedre Mitt forslag er: Stram og rett noen av kablene mer. Rydd opp i kablene ved PSUen. Ta vekk mikrofonen. Gjem så mange kabler bak hovedkortet som mulig. Prøv å ikke ha så mange kabler bak HDD plassene, hvertfall prøv å plasser de mer ut av synet. Hva er de røde og gule kablene over PSUen? Noe du egentlig ikke trenger? Om du gjør det, prøv å se om du kan gjemme de Her er hvordan jeg har gjort det: Endret 4. november 2011 av Snasent 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Mitt forslag er: Stram og rett noen av kablene mer. Rydd opp i kablene ved PSUen. Ta vekk mikrofonen. Gjem så mange kabler bak hovedkortet som mulig. Prøv å ikke ha så mange kabler bak HDD plassene, hvertfall prøv å plasser de mer ut av synet. Hva er de røde og gule kablene over PSUen? Noe du egentlig ikke trenger? Om du gjør det, prøv å se om du kan gjemme de Tar meg friheten til å svare. Er ingen mikrofon der, men et lite piezo element for eventuelle feilmeldinger. Kablene over PSu er en viftestyring som følger med Fractal sine kabinett. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Mitt forslag er: Stram og rett noen av kablene mer. Rydd opp i kablene ved PSUen. Ta vekk mikrofonen. Gjem så mange kabler bak hovedkortet som mulig. Prøv å ikke ha så mange kabler bak HDD plassene, hvertfall prøv å plasser de mer ut av synet. Hva er de røde og gule kablene over PSUen? Noe du egentlig ikke trenger? Om du gjør det, prøv å se om du kan gjemme de Tar meg friheten til å svare. Er ingen mikrofon der, men et lite piezo element for eventuelle feilmeldinger. Kablene over PSu er en viftestyring som følger med Fractal sine kabinett. Helt riktig Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Mitt forslag er: Stram og rett noen av kablene mer. Rydd opp i kablene ved PSUen. Ta vekk mikrofonen. Gjem så mange kabler bak hovedkortet som mulig. Prøv å ikke ha så mange kabler bak HDD plassene, hvertfall prøv å plasser de mer ut av synet. Hva er de røde og gule kablene over PSUen? Noe du egentlig ikke trenger? Om du gjør det, prøv å se om du kan gjemme de Tar meg friheten til å svare. Er ingen mikrofon der, men et lite piezo element for eventuelle feilmeldinger. Kablene over PSu er en viftestyring som følger med Fractal sine kabinett. Ok visste ikke det Men da kan du prøve å gjemme kablene til viftestyringen da Hva med bak PSUen? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 På Define R3 er det et lite hull i hovedkortplaten over PSUen som jeg dro kablene til viftekontrollen gjennom når jeg hadde R3. Prøv det! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 På Define R3 er det et lite hull i hovedkortplaten over PSUen som jeg dro kablene til viftekontrollen gjennom når jeg hadde R3. Prøv det! Skal prøve å fikse det når jeg setter på den andre CPU viften jeg har Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 litt mørke bilder, har prøvd forskjellige tips 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Byttet kabinett og CPU vifte, nå må jeg bare finne en måte å få dempa den jævla GPU vifta Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nice, Claes Ble ikke FrD-XL allikevell? Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jepp, er Define XL Må se å få rydda bort de viftekablene og litt ryddings i PSU avdelingen. De frontpanel kablene ser ikke bra ut heller. Er riktig nok ikkenoe vindu i kabinettet men må jo se bra ut de få gangene jeg tar det av :!: Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 På elektro lærer vi at Rette kabelføringer ser best ut. Litt lettere med stive kabler og skikkelig festemateriell, men det skal la seg gjøre i en PC også Altså loddrett og vannrett. Ikke på tværs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå