Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Mitt kabinett: Før: Fjernet støv for en stund siden, gadd ikke å organisere kablene da. Satt inn ny HDD og CPU-kjøler siden sist gang jeg postet. Nå: Tok en opprydning, støvtørking og satt inn og fjernet HW. Inn: GTX 580 Ut: Defekt HDD og GTS 240 Burde nok ryddet litt bedre, men ser meg fornøyd med resultatet. Vad tycks? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 . Beste jeg har sett Anyways, strømforsyninga di er opp/ned. Snu den asap. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Mitt kabinett: Før: Fjernet støv for en stund siden, gadd ikke å organisere kablene da. Satt inn ny HDD og CPU-kjøler siden sist gang jeg postet. Nå: Tok en opprydning, støvtørking og satt inn og fjernet HW. Inn: GTX 580 Ut: Defekt HDD og GTS 240 Burde nok ryddet litt bedre, men ser meg fornøyd med resultatet. Vad tycks? Synes det ble litt for mye kabler i en stor bunt der. Jeg synes ikke at det ser så veldig ryddig ut. Du bør nesten heller strekke hver kabel for seg selv slik at kablene blir mer spredd, men mindre synlige. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ble ny gamer pc på meg til BF3 release. Ganske greit fornøyd med resultatet. ASUS Radeon HD 6950 2GB GDDR5 "DirectCU II" Corsair HX 1050W PSU Modular Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 1 x 4 Fractal Design Define XL Black Pearl Intel® Core™ i5-2500K Intel® SSD 510 Series 120GB MSI P67A-GD55 B3 Noctua NH-U12P SE2 Seagate Barracuda® 7200.12 1TB SSD ble byttet til Intel, da HyperX kom med sandforce som drev å krasjet. Lenke til kommentar
claes Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan er det med luft i det lain? Tenker på inn i front. Vurderer sterkt å gå for DefXL og D14/den du har. Hvor er det billigst å få kjøpt nye PSU kabler? De jeg har nå er korte, og ser stygge ut. Så vil gjerne ha litt lengre og sleeva kabler, tips? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har nå gjort alt jeg kan for å rydde opp i kabler osv, jeg klarer i hvert fall ikke å få det bedre Noen som har eventuelle tips til ytterligere rydding? Beklager ekstremt ræva bilder, det ser 5x bedre ut i virkeligheten. Tok ikke bilder av baksiden fordi det ser helt jævlig ut, brukte ca. 10 minutter på å presse på lokket, lol. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan er det med luft i det lain? Tenker på inn i front. Vurderer sterkt å gå for DefXL og D14/den du har. Hvor er det billigst å få kjøpt nye PSU kabler? De jeg har nå er korte, og ser stygge ut. Så vil gjerne ha litt lengre og sleeva kabler, tips? Det er 2x 140MM vifter i front, 1 for hovedrom, og en for psu/disk i bunn. Det er også mulighet til å ha en 120MM til i toppen i front, under øverste bay, men så ikke noe behov. Det er også mulig å sette på en 140mm ekstra på side døren, som da blåser rett inn på skjermkortet om det blir for lite luft inn. Pcen blir ikke spesielt varm, og er veldig stille og fin. Lenke til kommentar
claes Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan er det når døra er igjen? Kan vel ikke være mye luft inn fra fronten? Kun 1stk 140mm inn til skjermkort og cpu høres ikke så fryktelig mye ut, så regner med jeg putter en i døra og Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Fronten er ekstra dyp, det er lufting hele veien på begge sider av døren. Men om du er redd for dårlig tilgang, ta av døren, gjorde det på serveren som står i et annet rom. Lenke til kommentar
emiven Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 mit fractal design r3 specs: i7 2600k antec khuler 920 wd caviar green 2tb ocz agility 3 60 gb asus sabertooth p67 (b3) kingston 8gb ddr3 ram corsair hx 850w en eller annen bluray brenner gainward gtx580 good edition har gjort det beste jeg klarer med kabelrydding, setter pris på tips selvfølgelig en liten update, har ryddet mer kabler, nå ser det mye bedre ut Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har nå gjort alt jeg kan for å rydde opp i kabler osv, jeg klarer i hvert fall ikke å få det bedre Noen som har eventuelle tips til ytterligere rydding? Beklager ekstremt ræva bilder, det ser 5x bedre ut i virkeligheten. Tok ikke bilder av baksiden fordi det ser helt jævlig ut, brukte ca. 10 minutter på å presse på lokket, lol. No one? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har nå gjort alt jeg kan for å rydde opp i kabler osv, jeg klarer i hvert fall ikke å få det bedre Noen som har eventuelle tips til ytterligere rydding? Beklager ekstremt ræva bilder, det ser 5x bedre ut i virkeligheten. Tok ikke bilder av baksiden fordi det ser helt jævlig ut, brukte ca. 10 minutter på å presse på lokket, lol. Ser bedre ut nå ja Litt småplukk er det alltid men det ser du selv. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 I guess Er første gang jeg poster i tråden btw, så du har nok ikke sett maskinen min før Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 I guess Er første gang jeg poster i tråden btw, så du har nok ikke sett maskinen min før My bad Det er endel ganske like maskiner her men din ser bra rydda ut, neste gang du bygger så kan du jo kansje sleeve kablene evt. kjøpe ferdig sleevede så blir det enda penere. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kjapt OT spørsmål: Vil Asus Geforce gtx 580 med trippelslott kjøler passe i fractal design r3 kabbis? Har kjøpt deler nå men planlegger å bygge de i mitt trofaste antec p182. Har litt lyst på fractal etterhvert mersom. Bilder kommer nå uansett Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kjapt OT spørsmål: Vil Asus Geforce gtx 580 med trippelslott kjøler passe i fractal design r3 kabbis? Har kjøpt deler nå men planlegger å bygge de i mitt trofaste antec p182. Har litt lyst på fractal etterhvert mersom. Bilder kommer nå uansett Bygde en rig med Asus GTX570 trippelslott, og det var godt med plass, så regner med at GTX580 vil passe! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kjapt OT spørsmål: Vil Asus Geforce gtx 580 med trippelslott kjøler passe i fractal design r3 kabbis? Har kjøpt deler nå men planlegger å bygge de i mitt trofaste antec p182. Har litt lyst på fractal etterhvert mersom. Bilder kommer nå uansett Hvis ikke kan du vurdere XL istede. Der kan man fjerne harddisk racket så man kan få plass til lange skjermkort. Man har likevell plass i en del harddisker i nederste kammeret. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kjapt OT spørsmål: Vil Asus Geforce gtx 580 med trippelslott kjøler passe i fractal design r3 kabbis? Har kjøpt deler nå men planlegger å bygge de i mitt trofaste antec p182. Har litt lyst på fractal etterhvert mersom. Bilder kommer nå uansett Hvis ikke kan du vurdere XL istede. Der kan man fjerne harddisk racket så man kan få plass til lange skjermkort. Man har likevell plass i en del harddisker i nederste kammeret. Nei det vurderer jeg ikke. Synes designet med å ha alle diskene nedover på rekke var veldig stilig nemlig Xl blir litt dyr akkurat nå så det får bli P182 på dette bygget også så får vi se hvor pent det blir. Lenke til kommentar
*TheEnd* Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Mitt kabinett.. Antec P 183 Specs: Prosessor: Intel i7-2600K Kjøler: Noctua Nh-D14 Hovedkort: ASUS Sabertooth P67 rev 3.0 Skjermkort: Sapphire Radeon HD 6970 2GB GDDR5 med ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME PLUS II kjøler Strømforsyning : Corsair TX650 Viftecontroller: Scythe Kaze Q8 8-Channel Fan Controller 3.5" Plextor dvd brenner Kabelrydding er ikke morro i Antec p 183 uten en modulær strømforsyning, derfor en haug med kabeltarmer ved HD brønnen... Endret 2. november 2011 av Northsve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå