Naits_89 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Hørtes noe lavt ut ja. Kjør P95 "Small FFTs i minimum 30min og post screen av CPU-Z og temp hvis jeg skal tro deg. Selvsagt, hvis du har romtemp på 15C så hjelper det på Fikk kunn testa i 15 min (måtte gå) ca men tempen var stabil etter 7-10 min Vet ikke hva "Small FFTs" er... kjørte prime 96 64bit utgaven uten og endre noen instillinger trykka bare runn Rom temp er 21-22 grader ca 4534 mhz V-core 1.416-1,424 ca Temp etter 15 min 47c.. Endret 14. oktober 2011 av Naits_89 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Aha, det forklarer antageligvis saken. Nyere versjoner av AIsuiteII viser ca. 10C lavere enn reell temp. Last ned Realtemp el. så ser du nok temp nærmere 60C. Nok om det. Ble litt mye OT her nå Edit: Small FFTs er det øverste alternativet når du starter P95. Som standard kjøres "Blend" som ikke stresser CPU i like stor grad. Dog er det ikke enorme forskjeller temperaturmessig. Kun snakk om 2-4C. Endret 14. oktober 2011 av Komakino Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nytt kabinett i hus, ett Fractal Design Define Mini, med Antec Kühler H2O 620 vannkjøler. - Mortis 2 Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Mitt Fractal Design, ikke helt ferdig med ryddingen enda, tar gjerne i mot tips Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fikk viftestyring/tempoversikt jeg kjøpte fra Ebay i dag. Den så ganske grell ut på ebay, men ser ikke så verst ut når den står i pc'en. Betalte vel ikke mer enn 30 kroner med frakt så jeg klager ikke. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Mitt Fractal Design, ikke helt ferdig med ryddingen enda, tar gjerne i mot tips Riv ut harddisk-skuffene ? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Mitt Fractal Design, ikke helt ferdig med ryddingen enda, tar gjerne i mot tips [iG]http://i200.photobucket.com/albums/aa298/TerjeTsx/IMG_0277.jpg[/img] Riv ut harddisk-skuffene ? Det kan jeg kanskje prøve ja Lenke til kommentar
Khani Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Dra ut 24 pin kabelen igjennom kabelhullet under der den står nå. 2x 6pin til skjermkort kan trekkesigjennom hullet til venstre for hullet de står i nå. De kablene som stikker ut av psuen kan stripses sammen. i en bunte. Endret 24. oktober 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dra ut 24 pin kabelen igjennom kabelhullet under der den står nå. 2x 6pin til skjermkort kan trekkesigjennom hullet til venstre for hullet de står i nå. De og kablene som stikker ut av psuen kan stripses sammen. i en bunte. Takk for svar, skal prøve dette Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Litt oppgraderinger i anledning BF3. 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Litt oppgraderinger i anledning BF3. Syykt nice! Har det kabinettet selv, og det var bra med litt inspirasjon. Var sykt likt det jeg hadde planlagt, svarte og røde kabler, single sleeved og generelt rødt fargetema. Skal dog ha vannkjøling, så blir nok ganske anderledes. Hvor har du forresten kjøpt kablene? Og hvilken viftekontroll er det? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Meget pent! Blir det ikkje ein del støy med så mange vifter, selv kjørende på lavt turtall? Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Mitt Fractal Design, ikke helt ferdig med ryddingen enda, tar gjerne i mot tips Stilig! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Syykt nice! Har det kabinettet selv, og det var bra med litt inspirasjon. Var sykt likt det jeg hadde planlagt, svarte og røde kabler, single sleeved og generelt rødt fargetema. Skal dog ha vannkjøling, så blir nok ganske anderledes. Hvor har du forresten kjøpt kablene? Og hvilken viftekontroll er det? Viftekontrollen er en billig sak fra ebay. Har vel egentlig ikke noe navn. Meget pent! Blir det ikkje ein del støy med så mange vifter, selv kjørende på lavt turtall? Tja, har mulighet til å skru de av om jeg skulle ønske det. Litt lyd lever jeg fint med. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Litt oppgraderinger i anledning BF3. *schnip* Stilig! Men jeg ville kanskje snudd viften bak og den i sidedøra? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Inn i front,bunn og sidedøra og ut i toppen og bak tror jeg ville hvert ganske optimalt. Men det kommer ann på hvor mye skjermkortet vil påvirke cpu kjølingen da. Men er jo bare å teste... Da får du overtrykk i kabinettet som gir god kontroll på støv (enda bedre om vifta i sidedøra hadde hatt ett filter). Kan også fjerne pci slot dekslet for å lettere bli kvitt varmlufta fra skjermkortet da. Endret 26. oktober 2011 av eXa Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Inn bak så radiatoren får kald luft der (temp 25 grader på lufta inn 3 grader mer en romtemp) Inn nede og rett inn i gpu-kjøleren og så ut på sidedøren. Er nok ideelt slik det står Endret 26. oktober 2011 av dePt Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Litt oppgraderinger i anledning BF3. Lekkert :> Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Fjernet støv for en stund siden, organiserte just kablene da. Endret 29. oktober 2011 av FOKKA19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå