Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig

Fornøyd med cpu kjøleren?

Hvilke grafikkort er det?

 

Er ganske fornøyd ja.

Ligger på rundt 40c Idle og under 80c load med 920 @ 4,2ghz

 

Er Asus DirectCU II GTX580

 

Ska ha h100 eg og kommer vell om noen dager :)

Eg kjører 2 Asus 6970 Direct cu II er plass men blir lite luft til innerste kortet så måtte en ekstravifte til der :)

Lenke til kommentar

Stilig

Fornøyd med cpu kjøleren?

Hvilke grafikkort er det?

 

Er ganske fornøyd ja.

Ligger på rundt 40c Idle og under 80c load med 920 @ 4,2ghz

 

Er Asus DirectCU II GTX580

 

Ska ha h100 eg og kommer vell om noen dager :)

Eg kjører 2 Asus 6970 Direct cu II er plass men blir lite luft til innerste kortet så måtte en ekstravifte til der :)

 

Hehe ja, jeg kommer til og kjøpe ny pc når lønninga kommer. Da blir det hvertfalt ASUS P8P67 WS Revolution hovedkort ettersom det har mest plass for Sli/Crossfire. Så får jeg satse på at jeg får plass, ellers blir det HAF X ^^

Lenke til kommentar

Stilig

Fornøyd med cpu kjøleren?

Hvilke grafikkort er det?

 

Er ganske fornøyd ja.

Ligger på rundt 40c Idle og under 80c load med 920 @ 4,2ghz

 

Er Asus DirectCU II GTX580

 

80c load på en H100? ekstremt høyt iforhold til det jeg ligger på med min h100 @ max load.

ligger på rundt 60-70 load @ 920 4.02 ghz

Lenke til kommentar

Stilig

Fornøyd med cpu kjøleren?

Hvilke grafikkort er det?

 

Er ganske fornøyd ja.

Ligger på rundt 40c Idle og under 80c load med 920 @ 4,2ghz

 

Er Asus DirectCU II GTX580

 

80c load på en H100? ekstremt høyt iforhold til det jeg ligger på med min h100 @ max load.

ligger på rundt 60-70 load @ 920 4.02 ghz

 

Vel, jeg er under 80 som sakt. Jeg husker ikke eksakt temp. Sist jeg kjørt Prime95 lå jeg på 74c max etter 1 time, men jeg har kjørt lengre en 10 timers test en gang da :p Desverre husker jeg ikke resultatet

Lenke til kommentar

Stilig

Fornøyd med cpu kjøleren?

Hvilke grafikkort er det?

 

Er ganske fornøyd ja.

Ligger på rundt 40c Idle og under 80c load med 920 @ 4,2ghz

 

Er Asus DirectCU II GTX580

 

80c load på en H100? ekstremt høyt iforhold til det jeg ligger på med min h100 @ max load.

ligger på rundt 60-70 load @ 920 4.02 ghz

 

Vel, jeg er under 80 som sakt. Jeg husker ikke eksakt temp. Sist jeg kjørt Prime95 lå jeg på 74c max etter 1 time, men jeg har kjørt lengre en 10 timers test en gang da :p Desverre husker jeg ikke resultatet

 

 

Så at kortet ditt henger ja hehe, men tror jeg har sett ett sted der man kan kjøpe sånn jekk eller noe for å rette det opp. Husker ikke hvor jeg har sett det, men det var en sånn liten dings for de med tunge GPU kjølere. skal si ifra om jeg kommer over en hehe.

Lenke til kommentar

 

 

 

Så at kortet ditt henger ja hehe, men tror jeg har sett ett sted der man kan kjøpe sånn jekk eller noe for å rette det opp. Husker ikke hvor jeg har sett det, men det var en sånn liten dings for de med tunge GPU kjølere. skal si ifra om jeg kommer over en hehe.

 

Det hadde vært supert! har samme kortet selv og prøver å finne på noe lurt :hmm:

Lenke til kommentar

 

 

 

Så at kortet ditt henger ja hehe, men tror jeg har sett ett sted der man kan kjøpe sånn jekk eller noe for å rette det opp. Husker ikke hvor jeg har sett det, men det var en sånn liten dings for de med tunge GPU kjølere. skal si ifra om jeg kommer over en hehe.

 

Det hadde vært supert! har samme kortet selv og prøver å finne på noe lurt :hmm:

 

 

her er den vettu.

 

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814999028&nm_mc=OTC-Froogle&cm_mmc=OTC-Froogle-_-Accessories+-+Video+Card-_-PowerColor-_-14999028

 

and a review

Endret av boarderxtrem
Lenke til kommentar

 

 

 

Så at kortet ditt henger ja hehe, men tror jeg har sett ett sted der man kan kjøpe sånn jekk eller noe for å rette det opp. Husker ikke hvor jeg har sett det, men det var en sånn liten dings for de med tunge GPU kjølere. skal si ifra om jeg kommer over en hehe.

 

Det hadde vært supert! har samme kortet selv og prøver å finne på noe lurt :hmm:

 

 

her er den vettu.

 

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814999028&nm_mc=OTC-Froogle&cm_mmc=OTC-Froogle-_-Accessories+-+Video+Card-_-PowerColor-_-14999028

 

and a review

 

 

Fins det slik for Sli og?

Jeg må evt lage slik som HAF X har

Lenke til kommentar

De har den på Komplett.no: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605134

 

 

rart jeg ikke fant den der. men vi fant jo den hehe. fant 2 stk til også. den første kan sikkert brukes til andre ting også hehe..

 

Ninja wire

http://www.scythe-usa.com/product/acc/065/slotrafter_detail.html

 

CARDKEEPERS

http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=130_176

Lenke til kommentar

Fikk montert Corsair H100 idag :) Måtte kappe litt av kjøleribbene på rambrikkene for og få radiatoren oppi :)

Er nå 2x120mm vifter(på radiatoren)og 2x200mm vifter (i kabinettet) som suger luften igjennom radiatoren og ut av kabinettet :)

Kontrolleren på H100 kjøleren står på laveste og eg merker ikke at eg har denn inni engang.. og de 2 200mm viftene som er i kabinettet drar nokk luft gjennom radiatoren så den kjøler ekstremt bra..

på 4.6ghz (2600k) og prime 95 i 20 min ble tempen stabil på 44c :)

 

Bilde:

CIMG0595.jpg

Endret av Naits_89
Lenke til kommentar

Fikk montert Corsair H100 idag :) Måtte kappe litt av kjøleribbene på rambrikkene for og få radiatoren oppi :)

Er nå 2x120mm vifter(på radiatoren)og 2x200mm vifter (i kabinettet) som suger luften igjennom radiatoren og ut av kabinettet :)

Kontrolleren på H100 kjøleren står på laveste og eg merker ikke at eg har denn inni engang.. og de 2 200mm viftene som er i kabinettet drar nokk luft gjennom radiatoren så den kjøler ekstremt bra..

på 4.6ghz (2600k) og prime 95 i 20 min ble tempen stabil på 44c :)

 

Bilde:

CIMG0595.jpg

 

44c load med 2600k & 4,6ghz er skikkelig bra da. Kanskje du har fått skikkelig uber chip :D

Lenke til kommentar

Fikk montert Corsair H100 idag :) Måtte kappe litt av kjøleribbene på rambrikkene for og få radiatoren oppi :)

Er nå 2x120mm vifter(på radiatoren)og 2x200mm vifter (i kabinettet) som suger luften igjennom radiatoren og ut av kabinettet :)

Kontrolleren på H100 kjøleren står på laveste og eg merker ikke at eg har denn inni engang.. og de 2 200mm viftene som er i kabinettet drar nokk luft gjennom radiatoren så den kjøler ekstremt bra..

på 4.6ghz (2600k) og prime 95 i 20 min ble tempen stabil på 44c :)

 

Bilde:

CIMG0595.jpg

 

44c load med 2600k & 4,6ghz er skikkelig bra da. Kanskje du har fått skikkelig uber chip :D

 

Hehe nja kankje men prøvde og stille multiplieren til 50 og alt annet sto på auto... fikk botet inn i windows og skjekket gpuz og den kjørte på 5000mhz men når eg startet prime 95 klikka pcen.... Er ikke helt sikker på hva eg må aktivere og deaktivere og stille på osv for og oppnå stabilt høyere frekvens. :p

Endret av Naits_89
Lenke til kommentar

Hørtes noe lavt ut ja. Kjør P95 "Small FFTs i minimum 30min og post screen av CPU-Z og temp hvis jeg skal tro deg. Selvsagt, hvis du har romtemp på 15C så hjelper det på ;)

 

Fikk 44 c første gang eg testa kjøleren var litt kaldt i rommet da ja... og pcen var generell kald så det hjalp nokk på litt :) men ska klare under 50 c tenker eg...

Kan ta en test i mårra og legge ut bilde :)

Lenke til kommentar

 

på 4.6ghz (2600k) og prime 95 i 20 min ble tempen stabil på 44c :)

 

hæ? bor du på nordpolen eller? :tease:

EDIT: du trenger bare en sli bro :)

slik det ser ut som trenger han ikke en eneste sli bro, prøver han å sette en sli bro der må han ødelegge pluggen på kortet, derimot en crossfirebro holder, derimot det er ingen forskjell med å ha to, og i min mening ser to bruer bedre ut enn en :tease:

Lenke til kommentar

 

på 4.6ghz (2600k) og prime 95 i 20 min ble tempen stabil på 44c :)

 

hæ? bor du på nordpolen eller? :tease:

EDIT: du trenger bare en sli bro :)

slik det ser ut som trenger han ikke en eneste sli bro, prøver han å sette en sli bro der må han ødelegge pluggen på kortet, derimot en crossfirebro holder, derimot det er ingen forskjell med å ha to, og i min mening ser to bruer bedre ut enn en :tease:

haha trodde det var en gtx 580 :innocent:

EDIT: to* haha

Endret av emiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...