eXa Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Håpløst med miditower av fractal design.. 6990 er for stort for kabinettet Velger du Arc istede så kan du ta ut halvparten av HD racket slik at du får plass, men da får du ikke støydempinga fra R3 da. Eventuelt kan du velge XL framfor R3, der er det nokk plass pluss bedre støydemping enn R3. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Noen bilder, ikke helt ferdig med kabler. edit: noen fler bilder Endret 27. september 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
spamex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Skjer med at folk er så utrolig slappe når det gjelder rydding av kabler i kabinettet? Har man så dårlig tid at man ikke gidder, fordi man vil skru PCen på fortest mulig slik at man kan spille CoD? Syntes man skal gi en innsats i rydding før man i det hele tatt gidder å poste et bilde... Men folk er tydeligvis stolte av å ha et rotete kabinett Edit: Snakker ikke til deg Möllers Tran Jeg har bare ikke bestemt meg helt hvor jeg skal ha alle kablene, det var enkelt å ha de der. Lett å komme til de Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Stilig vannkjøling, b3ndik! Hva er HW specsa? Hva heter vannkjølingen? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Takk Pcen er fra 2009, skjermkortet er fra i sommer og vannkjølinga er bare et par uker gammelt. Cpu - i7-950 Hk - asus p6t deluxe v2 Ram - corsair dominator 6gb ddr3 Gpu - evga gtx 580 superclocked Psu - corsair hx 750 Vannkjølinga er Cpu-blokk - ek supreme ltx Rad - phobya g-changer 360 Tank - ek multioption 250 advanced v2 Pumpe - swiftech dcp 355 med ek topp Gpu-blokk - evga hydro copper 2 (swiftech) Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) En oppdatering på riggen! Har en tidligere post i tråden, men bildene fungerer ikke lenger, og jeg har siden fått nytt grafikkort og mer ram. Specs: Hovedkort: Gigabyte 790XTA-UD4 CPU: AMD Phenom II x4 945 @3.75GHz - Corsair H50 Liquid Cooling GPU: Gigabyte Radeon HD6950 1GB "Windforce 3x" RAM: 8 GB (4x 2GB) Kingston HyperX CL9 1333MHz PSU: Corsair TX 850W Primær HD: 500GB WD Blue 7200rpm Lagrings-HD: 1TB Seagate Barracuda 7200rpm Kabbis: CM HAF 922 Monitorer: To Benq T2210HD 21,5" 1920x1080 Tastatur: Microsoft SideWinder X4 Mus: A4Tech X7 Headset: Logitech G35 Beklager jævlige bilder, jeg er helt forferdelig med kamera. Og nerdehula: Endret 2. oktober 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
emiven Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 mit fractal design r3 specs: i7 2600k antec khuler 920 wd caviar green 2tb ocz agility 3 60 gb asus sabertooth p67 (b3) kingston 8gb ddr3 ram corsair hx 850w en eller annen bluray brenner gainward gtx580 good edition har gjort det beste jeg klarer med kabelrydding, setter pris på tips selvfølgelig Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 mit fractal design r3 specs: i7 2600k antec khuler 920 wd caviar green 2tb ocz agility 3 60 gb asus sabertooth p67 (b3) kingston 8gb ddr3 ram corsair hx 850w en eller annen bluray brenner gainward gtx580 good edition har gjort det beste jeg klarer med kabelrydding, setter pris på tips selvfølgelig Har du ingen vifter som blåser luft INN i kabinettet? ser bare tre som blåser ut + PSU Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 mit fractal design r3 specs: i7 2600k antec khuler 920 wd caviar green 2tb ocz agility 3 60 gb asus sabertooth p67 (b3) kingston 8gb ddr3 ram corsair hx 850w en eller annen bluray brenner gainward gtx580 good edition har gjort det beste jeg klarer med kabelrydding, setter pris på tips selvfølgelig Har du ingen vifter som blåser luft INN i kabinettet? ser bare tre som blåser ut + PSU Se en gang til du så ser du at de 2 viftene i front blåser inn. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 offtopic men på dell pcer og andre stasjonære pcer du kjøper på elkjøp osv. hvor godt er kablene gjemt i dem? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) EDIT. Gløym det. Endret 5. oktober 2011 av Reap Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 offtopic men på dell pcer og andre stasjonære pcer du kjøper på elkjøp osv. hvor godt er kablene gjemt i dem? Som oftest stripset sammen til en enorm klase og trøkt inn i midten av kabinettet. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 mit fractal design r3 specs: i7 2600k antec khuler 920 wd caviar green 2tb ocz agility 3 60 gb asus sabertooth p67 (b3) kingston 8gb ddr3 ram corsair hx 850w en eller annen bluray brenner gainward gtx580 good edition har gjort det beste jeg klarer med kabelrydding, setter pris på tips selvfølgelig Har du ingen vifter som blåser luft INN i kabinettet? ser bare tre som blåser ut + PSU Se en gang til du så ser du at de 2 viftene i front blåser inn. ops så ut som de sto den andre veien pga støvfilteret Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Mitt Fractal Design R3 Specs: ASUS P8Z68-V PRO Intel® Core™ i7-2600K Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5 VAPOR-X Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB Corsair H60 Hydro " lufter ut fra kabinette " 1x NZXT FN 140RB 140mm Enthusiast " Vifte som lufter ut i toppen " 2x Fractal Design 120mm " Vifter i fronten som suger luft inn " Lite-On DVD±RW SATA 1x74gb raptor som os disk som skal byttes ut med en ssd i fremtiden. 1x750gb 1x1tb 1x2tb Eneste jeg ikke ble helt fornøyd med var 8pins strømkabelen som sku til hk. Fikk ikke helt til å gjemme den vekk, men vurdere å kjøpe meg en kabel forlenger så jeg kan gjemme den vekk. Pcen er ganske stille, og hører egenlig mest bare vifta til 5870, men så sitter jeg oftes med mitt G35 headsett så jeg høre ikke pcen uansett. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du har noen store hull som du kan strekke kablene igjennom for at det skal bli ryddig. Ambefaler deg og bruke de... 1 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Lol enig xD Hvorfor gidde brife med maskinen din når den ikke en gang er ryddig, haha! Endret 5. oktober 2011 av Snasent Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Nytt kabinett, ny kjøler, nye skjermkort og nytt hovedkort siden sist gang jeg postet her. Noe som sikkert er lenger siden. Hadde et Aplus case før, men valgte å kjøpe et nytt et. Det nye kabinettet er en god del mindre og kompakt, men har det enda mer ryddig i dette enn før. Kabinett: CM Centurion 5 II - Black & Red Special Edition Hovedkort: Gigabyte 990FXA-UD3 Prosessor: AMD Phenom II x6 1055t Skjermkort: Asus GTX 560ti DirectCU SLI Strømforsyning: Corsair GX750w Kjøler: Corsair H80 Føler selv det ser veldig clean ut. Skulle gjerne hatt større kabinett med bedre rom for airflow. Punga ikke ut mer enn 300 for dette så følte det var greit. For å la dere slippe obvious spørsmål. 8Pin til strømkoblingen ved prosessor har ikke muligheten for å bli lagt en anen vei. Fant ut av at det beste var å gjemme den under skjermkortene og bak radiatoren til H80'n. Den synes ikke veldig godt i den possisjonen. Har heller ikke noe DVD-rom installert da jeg bare hadde IDE kobling til den, noe hovedkortet ikke støtter. En siste edit inn her. Jeg tok bildene med mobilen og de er derfor veldig veldig kornete. Endret 5. oktober 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Lol enig xD Hvorfor gidde brife med maskinen din når den ikke en gang er ryddig, haha! Fjollete innlegg, kom med konstuktiv ris og ros. Tror de fleste som legger ut bilder her gjør det for å få ris og ros ikke for å brife. Eneste jeg ikke ble helt fornøyd med var 8pins strømkabelen som sku til hk. Fikk ikke helt til å gjemme den vekk, men vurdere å kjøpe meg en kabel forlenger så jeg kan gjemme den vekk. Prøv å dra kablen igjennom skjermkortet helt i fronten på det, pleier å være ett spor der som kabelen kan ligge i. @Refsa Ser bra ut det der, ryddig og greit. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Mitt Corsair 800D! Legg merke til hvordan skjermkortet henger Skal egentlig sitte ett til slikt skjermkort inni der, men som dere kanskje ser så er det ikke plass Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Stilig Fornøyd med cpu kjøleren? Hvilke grafikkort er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå