Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan utdype litt da :p

 

18.000 tilsammen, med anlegg, tastatur, mus og OS.

 

Core i7 2600k 2399,-

Corsair XMS3 1333Mhz 429,- x2

Corsair AX850W 1349,-

Cosair F80a 999,-

Cooler Master HAF 932 Advanced 1299,-

Liteon DVDbrenner 199,-

XFX Radeon HD 6950 2099,-

Zalman CNPS9900 489,-

Western Digital Caviar Black 2TB 1059,- ?

Western Digital Caviar Green 1TB 429,-

 

Razer Lachesis 489,-

Logitech G510 699,- ?

Logitech Z-906 1699,- ?

 

De med ? er jeg ikke helt sikker på hvor mye kostet, men noe i den duren :p

Lenke til kommentar

Syntes ikke det var noe prakteksemplar akkuratt det heller..

 

SuperTrym, hadde droppet den viftekontrolleren bak hadde jeg vært deg. Vinninga er minimal med de Fractal-viftene i det kabinettet uansett. Ser bare megarotete ut.

 

DEt var også poenget mitt. Tok meg en halvtime å slappe det der sammen uten noe særlig tenking på ¨ha det ryddig, så han kan enkelt få det ganske pent der inne :]

Lenke til kommentar

Skjer med at folk er så utrolig slappe når det gjelder rydding av kabler i kabinettet? Har man så dårlig tid at man ikke gidder, fordi man vil skru PCen på fortest mulig slik at man kan spille CoD? Syntes man skal gi en innsats i rydding før man i det hele tatt gidder å poste et bilde... Men folk er tydeligvis stolte av å ha et rotete kabinett :p

 

Edit: Snakker ikke til deg Möllers Tran :)

Endret av Snasent
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes ikke det var noe prakteksemplar akkuratt det heller..

 

SuperTrym, hadde droppet den viftekontrolleren bak hadde jeg vært deg. Vinninga er minimal med de Fractal-viftene i det kabinettet uansett. Ser bare megarotete ut.

 

DEt var også poenget mitt. Tok meg en halvtime å slappe det der sammen uten noe særlig tenking på ¨ha det ryddig, så han kan enkelt få det ganske pent der inne :]

 

Misforstod innlegget ditt, beklager. GODT eksempel på at man kan gjøre en OK jobb uten å nødvendigvis bruke noe mer tid. Som andre i tråden her har påpekt skjønner jeg meg ikke på folk som bare hiver i hardwaren uten å tenke på hvordan det ser ut eller luftflyten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...