Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Hvor er SLI broen

 

2. Er det ikke slik at det nederste sporet bare er 8x, mens de to øverste er 16x?

 

1. Det er et 580 og et 570, så blir ikke noe sli ytelse. Har den der mest for looks. Men kan godt hende jeg må på med broa om jeg skal kunne bruke den nederste til en skjerm elns.

 

2. Niks, nederste spor er 16x når det bare er to kort. Om man har 3 kort så blir det 16x, 8x, 8x

 

Og takk allemann, ganske fornøyd selv :D

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Meget pent! De NZXT kablene var jo genialt, får vurdere det selv siden de koster under halvparten, av hva komplett tar, her i utlandet innocent.gif

 

http://www.mindfactory.de/product_info.php/info/p637783_NZXT-ATX-24-Pin-Verlaengerung-25cm--black-HSG-sleeved-white.html

 

 

Komplett tar seg nok godt betalt! Men det får være greit, savner faktisk norske web-sjapper, hardware koster det samme i Norge eller mindre!

Lenke til kommentar

Der jeg skal bestille fra ja, men jeg lurte på hvor mye sleeve jeg trenger for å sleeve hele psu'en...

Husker ikke helt hvor mye du trenger, men hvis jeg ikke husker helt feil så står det på siden jeg linket etter eller annet sted.

 

Jeg kjøpte lit "random" så jeg sitter igjen med ganske mye...men kan sleeve når det kommer nye ting som skal in i kabinettet da :thumbup:

Ikke glem å få tak på "verktøy" for å få kabler in og ut av kontakter.

 

er det ikke ekstremt mye jobb å sleave en hel psu selv?? De extension kablene blir nok billigere og det vil vel se bedre ut en hjemmemekka sleave...

Nei da, det er bare gøy med "hjemmesleeving" Nei, det er klart at lit jobb er det...tar litt tid men det er litt hobby og da :D

Blir noen kabler i starten man kanskje ikke er helt fornøyd med men men.

Vet ikke om det blir billigere å kjøpe "ferdig" sleeved kabler, men tror jeg betalte ca 350.- for en hel masse sleeve's og det som trengtes til at sleeve alt av kabler og sitter igjen med MASSE inc frakt.

 

Du kan velge hvilken/hvilke farger du selv ønsker, hvis du vill ha 18 med blå og 5st gule till 24 pins så gjør du det.

Ønsker du pci-e med 8 ulike farger så tar du det hvis det er din smak for farger :)

 

 

Iexo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...