DE1 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er det noen som veit (sånn ca) hvor mye det er for frakt av kabinett fra internett? (Midi-tower) -DEGJ Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ja, det var noe slikt jeg tenkte meg Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det står jo før du brekefter en bestilling, så du får jo nøyaktig sum før du kjøper.... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Sjekk ut dette da. Han som har laget dette har ikke spart på kruttet. Endret 8. juni 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Sjekk ut dette da. Han som har laget dette har ikke spart på kruttet. BILDE BILDE MÅ jo være tungvint hvis man skal på LAN Men ser utrolig kult ut på gutterommet eller i stua Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Sjekk ut dette da. Han som har laget dette har ikke spart på kruttet. BILDE BILDE MÅ jo være tungvint hvis man skal på LAN Men ser utrolig kult ut på gutterommet eller i stua man kan trille det bortover vis man tar bort skjerman og tasteatuert Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 HAHA, så genialt laget Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Sjekk ut dette da. Han som har laget dette har ikke spart på kruttet. BILDE BILDE MÅ jo være tungvint hvis man skal på LAN Men ser utrolig kult ut på gutterommet eller i stua man kan trille det bortover vis man tar bort skjerman og tasteatuert Selvfølgelig.... Tenkte ikke på det jeg Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har ennå litt småpjusk som må gjøres. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 stilli, det er hvel hjemelaget det der Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jepp "hjemmesnekret" modiFisert. Lille F tasten Funker ikke, hehe. Låste den til ett programm.lol Endret 8. juni 2005 av Opteron Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) nice, ble sinsykt tøft Opteron Endret 8. juni 2005 av ZaiCoN Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ser greit ut det Operton, bare rydde litt til inni der, så har du det Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fint det Opteron! Men lavalampa var litt småharry , den blir jo varm og! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fint å holde det litt originalt da.. Har du (Opteron) vurdert å stealthe litt? Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fint det Opteron! Men lavalampa var litt småharry , den blir jo varm og! skal ikke si det sikkert men jeg tror de du kaller en lavalampe faktisk er en vanntank ? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fint det Opteron! Men lavalampa var litt småharry , den blir jo varm og! skal ikke si det sikkert men jeg tror de du kaller en lavalampe faktisk er en vanntank ? det er nok vanntank ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå