Vertical^ Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ser ut som du har gått litt lei PC'en din, og bare kastet den ut vinduet 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 haha Var det gamle kabinettet det der. Det blir kankje ett prosjekt, så startet med det allerede nå. Pc'n min er i posten over da. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bestilte i går: CD-Rom: Samsung DVD±RW Writer, SH-222AB Harddisk: Samsung Spinpoint f3 500 GB Skal kjøpe en til på 1 TB HK: Gigabyte GA-Z68X-UD3-B3 Kabinett: Cooler Master Haf 912 RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600 MHZ 4 gb 2x2 kit CPU: Intel Core I5 2500k GPU: Radeon HD 6950 2 gb GDDR5 PSU: Corsair TX V2 650w PSU Skal poste bilder Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Flere kommentarer til mine to kabinetter? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Arc kabinettet: Jeg ville flyttet dem 2 viftene som er i topp/bakkant til front og sidedør så du får 2 vifter i front og en i døra. Lage til ett filter av sorte damestrømper på vifta i døra. Og fjerne støvfilteret i topp, fjerne di pci dekslene. Da får du overtrykk i kabinettet med allt filtrert. Varmluften fra skjermkortet slipper lettere/fortere ut av kabinettet og all varmlufta i toppen av kabinettet slipper mest mulig uhindret ut. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen nye vifter er på vei, så det skal nok gå greit. Noen kommentarer på cable managementet mitt? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ser greit ut det. Alle di ledningene som er trekt over bunnen av hovedkortet, og di som kommer ut av det nederste hullet kunne kansje hvert flyttet til samme hull som strømmen til skjermkortet kommer ut av for så å bli trekt bak hovedkortet og komme ut i bunn rett under der tilhørende kontakt på hovedkortet er. Mulig di ikke er lange nok til det, jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Begynner å nærme meg final solution på mitt nåværende oppsett. Tenker egentlig fullcover blokk på GPU, men er nok lurt å vente til nye skjermkort kommer. Blir liksom ikke helt bra uten fullcover, kompresjonsnipler/vinkelnipler, men det er i det minste funksjonelt Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det er ikke tilfeldigvis noen som har kjøpt seg Corsair Carbide 500R? Det er vel ganske likt som 400R? Finner ingen tester av 500r så det er kanskje bare utseendet som er annerledes? Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Bygd min pc nå. Ikke beste cable management, menmen Skal fikse noen nye vifter, Samt noen ekstra røde LED lys. Specs: Kapinett: Cooler Master HAF 912 Plus HK: Gigabyte z68X-ud3-b3 CPU: Intel Core i5 2500k GPU: Sapphire Radeon HD 6950 2 GB dirt 3 edition. PSU: Corsair TX V2 650W RAM: Corsair Vengeance 4 gb 2x2 kit Noen tips? EDIT: Tok disse bildene med min HTC Desire så ikke beste kvalitet Endret 20. september 2011 av gangangan Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 *snip* For guds skyld, bytt kjøler! Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 *snip* For guds skyld, bytt kjøler! Skal det Må først ha pengan. Skal overklokke prosessor, så jeg må nok ha en ny kjøler. Noen tips? Vil helst ikke ha vannkjøling! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ikke vannkjøling, er du sikker? H60 er en ypperlig kjøler, har en ekstra du kan kjøpe av meg Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vet ikke hvordan jeg bruker, og monterer vannkjøling Litt for avansert for meg. Siden jeg har bygd pc en gang (i går) Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er ikke stort verre å montere en lukket vannkjøler enn det er å montere Intels stock-kjøler Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vannkjøling er noe tull. Ingen vits med mindre du driver med ekstrem overklocking. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er vits viss du vil ha en roligere pc, altså mindre støy Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tro det eller ei, men det er noen av oss som faktisk liker å holde på med det også. Ekte vannkjøling da altså Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hadde jeg hatt baller nok hadde jeg starta med ekte vannkjøling, men har sett hvor ille det kan gå + jeg har sett hvor rot det kan bli og hvor mye plass i kabinettet det tar. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er vits viss du vil ha en roligere pc, altså mindre støy Har støyfrie headsett, så det er ikke noe problem Det er ikke stort verre å montere en lukket vannkjøler enn det er å montere Intels stock-kjøler Foretrekker vifte noen tips til gode CPU vifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå