Loefthal Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Kjøra på! Edit: Etter laang tids søken etter det perfekte kabinett(innenfor rimelighetens grenser)har valget omsider falt på Corsairs 800D Må legge om loopen fullstendig og antageligvis kjæle litt med dremmelen, men satser på å få lagt ut bilder i løpet av uka. Endret 14. august 2011 av Komakino Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Her er mitt NZXT Phantom White. mitt tredje kabinett, og definitivt det jeg har likt aller best! Har prøvd å ha det så ryddig som mulig inne i kabinettet, værtfall 20X mer ryddig enn å ha alle ledningene i selve kabinettet, genialt med wire management. Spec: i7 2600K (4.5Ghz) Noctua NH-D14 Asus P8Z68 Deluxe 4X2GB Corsair XMS3 DDR3 1600Mhz Radeon HD 4870X2 Asus Xonar D2X Sony Optiarc AD-7263S D-Link 11n PCI DWA-547 ThermalTake Toughpower 850W Crucial M4 256GB SSD WD Green 3TB WD Green 2TB WD Green 1TB SG Green 2TB SG Green 1TB SG "Blue" 500GB Kjører 7 vifter på kabinettet, i tillegg til de 4 som kommer med kabinettet, så har jeg bytta ut den på baksiden med en Noctua 120mm, satt inn en Noctua 140mm i front, en NZXT 200mm til i toppen og en Xigmatek 200mm i sidedøren. Litt dårlig lysforhold på bildene. Endret 22. august 2011 av Simkin Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Har et veldig gammelt, tungt, men veldig solid og stort kabinett fra Chieftec. Jeg vil tro at det er ett av det aller tyngste kabinettene i klassen etter å ha fått kommentarer fra kamerater på LAN. Det er som sagt veldig svært og har veldig gode utbyggingsmuligheter. Poster også et bilde fra nett som ligner, men ikke er helt lik. Forskjellen er at fronten er delt i to, så det ikke er en dør fra topp til tå, men fra topp til midt. Det er også låsemuligheter på den omtalte døra samt døra til "innmaten". Endret 22. august 2011 av Ulven93 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 690II Advanced ble dessverre litt trangt for mitt bruk så herved introduseres allmektige 800D: Og en liten fillport: Kablene fra viftekontrolleren og meteorlighten skal sleeves eller gjemmes med tiden og jeg skal også skaffe 24 og 6/8pin ferdigsleevede forlengelseskabler. Pumpen skal også gjemmes litt lenger inn etterhvert så man kan vel kalle dette en midlertidig løsning. 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) *Snip* Utrolig pent! Fin fargelayout, men tror det kunne blitt enda stiligere med farget væske! Btw, hva gjorde du med det gamle kabinettet ditt? Du har det ikke tilfeldigvis til salgs? Endret 22. august 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Farget væske er jeg ikke så stor fan av da det ofte/alltid fører til gugge i blokker etc. Satser på et mest mulig vedlikeholdsfritt system så jeg kjører kun destillert vann samt killcoils foreløpig. Vurderer dog fargede slanger og kompresjonsnipler etterhvert når jeg får råd. Ellers kunne alt vært mye finere med heldekkende blokker på GPUene samt en mindre pumpe, men dessverre finnes ikke blokker til DirectCUII-kortet, enda. Sender deg en PM N1ko Endret 23. august 2011 av Komakino Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Farget væske er jeg ikke så stor fan av da det ofte/alltid fører til gugge i blokker etc. Satser på et mest mulig vedlikeholdsfritt system så jeg kjører kun destillert vann samt killcoils foreløpig. Vurderer dog fargede slanger og kompresjonsnipler etterhvert når jeg får råd. Bruk vanlig frostvæske. Blir en fin blåfarge i tillegg til at den beskytter mot korrosjon. Dessuten kan du ta med PC-en ut i 20 kuldegrader uten at den fryser! =D Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kjørte frostveske en stund, men av en eller annen merkelig grunn farget den av på niplene. Kanskje dårlige varer? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Bruk vanlig frostvæske. Blir en fin blåfarge i tillegg til at den beskytter mot korrosjon. Dessuten kan du ta med PC-en ut i 20 kuldegrader uten at den fryser! =D Skulle likt å sett det Frost og kondens i pcen hadde hvertfall kjølt ned prosessoren ja.. Hvor lenge det varer ville jeg ikke vedda på Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Bruk vanlig frostvæske. Blir en fin blåfarge i tillegg til at den beskytter mot korrosjon. Dessuten kan du ta med PC-en ut i 20 kuldegrader uten at den fryser! =D Skulle likt å sett det Frost og kondens i pcen hadde hvertfall kjølt ned prosessoren ja.. Hvor lenge det varer ville jeg ikke vedda på Har faktisk hørt om noen som sprengte en radiator da han flyttet maskinen ifm. lan i 20 minus. Bruker man frostveske slipper man forhåpentligvis det Endret 31. august 2011 av Komakino Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bruk vanlig frostvæske. Blir en fin blåfarge i tillegg til at den beskytter mot korrosjon. Dessuten kan du ta med PC-en ut i 20 kuldegrader uten at den fryser! =D Skulle likt å sett det Frost og kondens i pcen hadde hvertfall kjølt ned prosessoren ja.. Hvor lenge det varer ville jeg ikke vedda på Hadde radiatoren ut av vinduet i vinter, med rødsprit som kjølevæske. Ca 0 grader i cpu temp, ikke noe særlig kondens og det var ganske lenge om gangen. Og jeg bruker fortsatt samme hw i dag Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hehe, rødsprit :!: Tøft Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Flotte bilder Komakino, liker veldig builden din! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 @ Komakino Veldig pent :0) Men et lite spørsmål; Den slangen på høyre siden v/ viften, kommer ikke den til å subbe borti kabinettdøren? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 ? Bortsett fra gråfargen og den "skuffen" i midten så ser den lik ut ja Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 @ Komakino Veldig pent :0) Men et lite spørsmål; Den slangen på høyre siden v/ viften, kommer ikke den til å subbe borti kabinettdøren? Nei det går sånn akkurat. Denne typen slange er så stiv at det var eneste mulighet dessverre. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Her kommer det bilder av min maskin: Specs: Fractal Design Arc Gigabyte GA-990FXA UD5 AMD Phenom II X6 1055T Noctua NH-C14 Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz blue heatspreader Gainward geforce GTX 470 w/Zalman VF3000F cooler Corsair TX 850W Crucial m4 128GB SSD Corsair SSD F40 40GB Samsung Spinpoint F3 1TB Samsung Spinpoint F3 500GB DVD-ROM Endret 9. september 2011 av Crazyjoey 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Og et stk haf 922: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå