Plexim Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 stille her, vil se flere kabinetter Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Starter med kabinett modden min snart, kommer bilder fortløpende Hvordan modd forblir en hemmelighet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ingen kommentarer på maskinen min? Har forresten ryddet kabler mere nå, og satakablene tørr jeg ikke å gjemme mere siden jeg ødela en satakontakt på hk.. Og nytt kabinett kommer. Stay tuned.. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ingen kommentarer på maskinen min? Har forresten ryddet kabler mere nå, og satakablene tørr jeg ikke å gjemme mere siden jeg ødela en satakontakt på hk.. Og nytt kabinett kommer. Stay tuned.. Jeg har et spørsmål men ikke til kabinettet. Hvor ender lufta fra skjermkortet opp når det har to stk vifter montert slik? Blir den dratt opp og ut gjennom kabbisviftene etterhvert eller? Virker det som en grei kjøleløsning? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvor den varme luften ender opp lurer jeg egentlig på jeg også. Men jeg har ikke høyere enn 70 grader med den der på laveste viftehastighet under load. Men den drar luft fra bunnen og opp i kjøleribben. Har merket noen ganger at det blåser på beinet (hull i sidedøren) så det kommer nok ut igjen på kanten av pcb. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Savner den gamle kabinetttråden med BARE bilder av kabinetter jeg. Blir alt for mye kommentarer og msn prat her 4 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Da får vi sette en moderator i arbeid da, med å opprette kommentartråd da. Og flytte alle kommentarene over. Da blir det jo bare bilder her, og kommentarer der. Litt jobb, men det funker jo. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Det ble opprettet en kabinett tråd for 2 år siden?, som skulle bare ha bilder i seg. Plutselig kom det en noob moderator og flyttet alle bildene/postene i denne tråden, fordi han mente at det ble for lite aktivitet i den tråden. Quoter første post. Regner med at bare et fåtal soml har les den er det noen som har kule bilder uttav kabinetter som de vil legge ut her?? Vil bare se hvordan deres Kabbis ser ut §!!! Håper på BILDER Endret 8. august 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har lest den flere ganger. Men alikevell, jeg synes det er mye ryddigere med en kommentar tråd og en bildetråd. Men det er visstnok ikke alle moderatorer som er enig da. Kankje vi skal kjempe imot dem? Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 liker å ha kommentarene i samme tråd jeg, slippe å laste flere sider enn nødvendig på dårlig nettlinje Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Håper jeg får nytt kabinett imorgen. Hvor jeg skal transplantere min nyskaffete hardware fra ett Lian Li kabinett som har sett sine bedre dager Fractal Design Define R3 Skal se om jeg husker å ta bilder under vei. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Viss det er noen her som er interessert i ett Lian Li - PC-6077. Link til bilde: Her. Send pm om interessert Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Venter selv på et fractal design arc midi, men amentio bruker jo et halvt år på å sende det Kommer noen bilder så fort det er montert opp Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 LITT rotete? I et Cooler Master? De er jo easy å rydde i! Bruk hullene i mb-plata til å føre kablene igjennom iallefall. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ser ingen kabelhull engang jeg.. :!: Kankje du har en unskyldning til og kjøpe nytt kabinett med mulgiheten for kabelorganisering? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579816 Masse plass å legge kabler fra PSU og opp til ALT på baksida Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Der ser jeg de. Sett deg ned og rydd coyote93! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 det er flere hull i det kabinettet, hvis dere ser F.eks bak ide kabelen(*knis* ide liksom ) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kankje jeg skal poste noen bilder av min maskin også? Ryddet litt igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå