Bruker-33331 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Har vært overalt! Og clas ohlson selger det ikke lengre. Så har sendt beskjed til en kar som kjører fra Kiruna i dag. Kaaanskje den blir skaffet. Hvis ikke må jeg bestille og vente i en og en halv uke til. Tar nok dyreste leverings option That reminds me. Kanskje rydde litt i kabinettet, har jo bare montert opp. EDIT: I know, har hatt 6 stk sånne, som jeg har gitt bort.. Når jeg trenger det, så har jeg det ikke lengre, typisk? Will do Fulgte med 3-way sli og crossfire brikker, fikk lyst på 2-3 like skjermkort til EDIT2: Men XFX Radeon HD 6950 2GB GDDR5 "Dual Fan" er uansett way overkill for mitt forbruk. (spiller nesten ikke) Endret 25. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Sært at det ikke fulgte med, bruker som regel å flomme ut sånne dingser. Du får rydde og ta bilder Lenke til kommentar
galskab Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Corsair 600t Estetiske oppgradering inc. 2 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 *mine innlegg* Kommer med kommende kabinett snart Lenke til kommentar
johnnyronny Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Her er mitt silverstone tj08, meget fornøyd med det, liker særlig at det bare er 38 cm dypt. specs: AMD Phenom II X4 955 @ 3.8 gHz Scythe Ninja cpu-kjøler AMD 6850, passivt crucial ballistix 2x2gb Intel 320 ssd 120 gb Ssd'en synes ikke på bildene da jeg har montert denn oppå dvd-rom'en. Derfor har jeg også tatt meg friheten til å fjerne harddisk-buret. 1 Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Her er mitt silverstone tj08, meget fornøyd med det, liker særlig at det bare er 38 cm dypt. specs: AMD Phenom II X4 955 @ 3.8 gHz Scythe Ninja cpu-kjøler AMD 6850, passivt crucial ballistix 2x2gb Intel 320 ssd 120 gb Ssd'en synes ikke på bildene da jeg har montert denn oppå dvd-rom'en. Derfor har jeg også tatt meg friheten til å fjerne harddisk-buret. Det var da svære kjølere du hadde Ang. de kabinettviftene, er det to stk montert etter hverandre, eller er den ene en bare et "forlengerrør" ? MEGET stilig om jeg må si det selv, men du trenger mer harddiskplass? Edit: DVI-VGA adapter?? Endret 31. juli 2011 av stoff3r Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ta en titt på bilder foran og bak så ser du at det er to vifter Fint ryddet til å være så lite også Lenke til kommentar
johnnyronny Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Her er mitt silverstone tj08, meget fornøyd med det, liker særlig at det bare er 38 cm dypt. specs: AMD Phenom II X4 955 @ 3.8 gHz Scythe Ninja cpu-kjøler AMD 6850, passivt crucial ballistix 2x2gb Intel 320 ssd 120 gb Ssd'en synes ikke på bildene da jeg har montert denn oppå dvd-rom'en. Derfor har jeg også tatt meg friheten til å fjerne harddisk-buret. Det var da svære kjølere du hadde Ang. de kabinettviftene, er det to stk montert etter hverandre, eller er den ene en bare et "forlengerrør" ? MEGET stilig om jeg må si det selv, men du trenger mer harddiskplass? Edit: DVI-VGA adapter?? Har brukt rammen fra gamle vifter for å styre luftstrømmen. Tanken er å tvinge luften igjennom cpu-kjøleren. Har også brukt en vifteramme i front for at inntaksviften skal få mindre motstand, samt komme nærmere kjølerne. Har en ekstern harddisk, så 120gb er plenty ps: Har tenkt å kjøpe en dvi-kabel, men har liksom ikke fått gjort det Lenke til kommentar
galskab Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Estetiske oppgradering inc. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Poster bilder av Haf 922 imorgen, så får jeg sjekke om komplett har fått kabinettet jeg skal ha på lager. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 For min del handler det mer om luft gjennomstrømming, enn det å få det til å se strøkent ut. Men at det ser pent og ryddig ut etterpå, skader såklart heller ikke. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) For min del handler det mer om luft gjennomstrømming, enn det å få det til å se strøkent ut. Men at det ser pent og ryddig ut etterpå, skader såklart heller ikke. Lo litt der. Strøkent = God gjennomstrømning av luft. Blir jo ikke så mye kabler i veien:P Så funderer sterkt på hvordan du velger å holde det rotete til fordel for god luftstrømning :hmm: Endret 1. august 2011 av exburn Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvor har jeg sagt jeg holder det rotete for god luftgjennomstrømming? Det at det blir strøkent, ETTER jeg har passet på at ting får bra med luft, er en fordel, og et resultat av hensyn til luftkjøling, og ikke det at jeg må ha det strøkent inni pcen. Om jeg ikke trengte å ta hensyn til luftkjøling, hadde jeg ikke giddet å "skjult" kabler og sånn. Vanskelig å skjønne? Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Skjønte hva du mente:) Kunne bare ikke holde meg Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Kan være lurt å synliggjøre sarkasmen i ett og samme innlegg hvis man absolutt må lire av seg sånt Endret 1. august 2011 av Komakino 1 Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Corsair Obsidian 800D, herlig kabinett, men litt for tungt til å flytte ofte på Grafikkortet skulle egentlig også vært vannkjølt, men vannblokka jeg bestilte passet ikke, selv om det sto på EK sine sider at den skulle passe, har nå fått vite at det er feilopplysninger fra AMD om hvilke kort som er referansekort. Specs: Corsair SSD Force Series™ F60 Gigabyte GA-P67A-UD5 Intel Core i5 2500K 3,3GHz @ 4,5Ghz (snart 5Ghz) Corsair Vengeance1600MHz 4GB X2 Corsair HX 850W PSU HIS Radeon HD 6970 2GB GDDR5 Vekt: ca. 30 KG 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Da har man fått tatt noen bilder. Beklager om bildene er crappy, men jeg har dårlig kamera og er ikke noe god til å ta bilder... Specs i signatur og noe mer utfyllende på profilen min. Må få hivd ut mesteparten av lysene, eller viftene med lys.. Edit: rettet skrivefeil Endret 1. august 2011 av Crazyjoey 1 Lenke til kommentar
RaWTass Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Corsair Obsidian 800D, herlig kabinett, men litt for tungt til å flytte ofte på Hva slags kjølingsystem er dette? Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Corsair Obsidian 800D, herlig kabinett, men litt for tungt til å flytte ofte på Hva slags kjølingsystem er dette? Custom vannkjøling med en 360mm(120mm x 3 ) radiator og en 140mm radiator, orker ikke å ramse opp alle delene til det, men vet at det veier litt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå