Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermkortet kom forrige uke. Det gamle døde. :( Jeg kjøper resten av dataen etter feriepengene. Skjermkortet koster vel det samme som resten av delene. :p

 

Skjermkort blir fort den dyreste komponenten hvis man er ute etter et som er kraftig.

Billigste nå er vel hardisker og DVD-brennere.

Lenke til kommentar

Skjermkortet kom forrige uke. Det gamle døde. :( Jeg kjøper resten av dataen etter feriepengene. Skjermkortet koster vel det samme som resten av delene. :p

 

Skjermkort blir fort den dyreste komponenten hvis man er ute etter et som er kraftig.

Billigste nå er vel hardisker og DVD-brennere.

 

Jeg mener at det skjermkortet jeg kjøpte nå har like høy, om ikke MYE høyere verdi enn mine gamle deler. ;)

Lenke til kommentar

Mitt eh... "lille" kabinett. Silverstone RV01 Big Tower. Det dere ser i front er en silverstone airpenetratorvifte som kjøler radiatoren til CoolIt Vantage. Har bare ên 120 mm vifteplass her så måtte mekke litt. Ka dokk tru? Atm står det bare et xfx 5850, men jeg har to. Tatt ut grunnet varme.

 

sw4qqo.jpg

2mot9nb.jpg

vn2kwn.jpg

 

 

Specs:

 

Case: Silverstone Raven RV01

Mobo: Asus Crosshair IV Formula

CPU: AMD Phenom II x4 965 BE @ 3,7 GHz w/

Cooler: CoolIt Vantage ALC

Graphics: ATI Radeon XFX HD5850

RAM: 4x2 Corsair Dominator DDR3 1600MHz (Kingston ram-vifte)

SSD: Corsair SSD Force Series™ 3, 120GB (som må returneres :p)

HDD: Western Digital Green™ 500 GB, 7200 RPM

PSU: Corsair HX 750 Watt

Windows 7 Ultimate

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Først HAF 922. Deretter Storm Sniper BE.

 

Og til slutt...

 

Corsair 800D

brukt, med hull i bakpanel og i grillen øverst..., men det får dere ikke se:)

 

post-215118-0-82491700-1308854759_thumb.jpg

 

post-215118-0-28847500-1308854767_thumb.jpgpost-215118-0-06713400-1308854776_thumb.jpg

 

Veldig flott utført, pent og ryddig. Er det sleeving du har utført selv, eller ferdig sleevet?

Lenke til kommentar

Etter et svært mislykket forsøk på å sleeve kablene selv (Ser du ved PSUen på bildet som er rett inn i kabinettet så er det litt rød/rosa sleeving som gjemmer seg:P)

 

NZXT sleeving fra amazon.com. Fikk MB, HK, 2xGPU, SATA, Power/reset/led for 350 kr ca på amazon.com Bestilte det til familie i USA og besteforeldrene mine hentet det der når de var på besøk, så slapp en del frakt. På komplett koster det ca 3 ganger mer:P

 

Har også et sett i svart

Lenke til kommentar

Hmm, skal få gjort det etterhvert:)

 

Kan også regne med en casemod senere. Høres hvitt på utsiden bra ut? Og beholde samme farge inni?

 

Edit: Den er faktisk finest svart:P, men den har nok ikke noe mot et til lag med svart farge..., bare for å kvitte meg med riper og skrammer:P

Endret av exburn
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt meg en ny PC til gaming i bursdagsgave til meg selv. Jeg ville ha en liten, stille og kraftig PC. Gikk derfor for Ace ECCO 250, i5 2500k + NH-U12P, MSI GTX 560Ti Hawk og OCZ Agility 3 120GB. Invisterte også i tre stykk kvalitetsvifter fra Noctua, og TAKK FOR DET!

 

Her er noen bilder:

 

 

Ved siden av mitt gamle Antec 1200 tower.

wb8i08.jpg

hs6buc.jpg

34o8uc3.jpg

33vc5km.jpg

35an879.jpg

 

 

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt meg en ny PC til gaming i bursdagsgave til meg selv. Jeg ville ha en liten, stille og kraftig PC. Gikk derfor for Ace ECCO 250, i5 2500k + NH-U12P, MSI GTX 560Ti Hawk og OCZ Agility 3 128GB. Invisterte også i tre stykk kvalitetsvifter fra Noctua, og TAKK FOR DET!

 

Her er noen bilder:

 

 

Ved siden av mitt gamle Antec 1200 tower.

wb8i08.jpg

hs6buc.jpg

34o8uc3.jpg

33vc5km.jpg

35an879.jpg

 

 

Vanskelig å skjule kabler i det kabinettet? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...