Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Her er samme type som SuperRipper anbefaler, men med denne kan du styre 6 vifter:

 

http://www.dustinhome.no/pd_5010586434.aspx

 

Har den selv, og med den kan du slå av viftene helt, noe som er genialt !

 

Litt skuffet over kvalitet på en av festene til vifteledningene på selve enheten, hender at den mister kontakten hvis jeg kommer borti kabinettet eller lignende, men er nok bare jeg som har vært uheldig, tror ikke jeg gidder å sende den i retur heller. Får prøve å fikse det selv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et fractal design XL kabinett jeg gjerne skulle hatt enda stillere og vurderer viftestyring.

To problemer er det dog med den løsningen:

 

Finnes det viftestyring som er grei nok og ikke koster skjorta, uten lange "brytere"? Må kunne få igjen døra, og det er ikke god plass!

 

Kan viftene på skjermkortet reguleres gjennom viftestyring??? Kan justere gjennom AMD Vision Engine Control Center, men fælt så tungvint å måtte inn der samt følge med på det selv...

5770 Flex btw.

Lenke til kommentar

Har et fractal design XL kabinett jeg gjerne skulle hatt enda stillere og vurderer viftestyring.

To problemer er det dog med den løsningen:

 

Finnes det viftestyring som er grei nok og ikke koster skjorta, uten lange "brytere"? Må kunne få igjen døra, og det er ikke god plass!

 

Kan viftene på skjermkortet reguleres gjennom viftestyring??? Kan justere gjennom AMD Vision Engine Control Center, men fælt så tungvint å måtte inn der samt følge med på det selv...

5770 Flex btw.

Det er mulig å skru fast en viftestyring med lange knotter på litt lengre inn så døra går igjen. Jeg gjorde dette på mitt R3 og det ser helt fint ut.

 

Det finnes en mini 4pin til 3pin adapter som du kan bruke til å koble skjermkortviftene til en vanlig 3pin på f.eks en vifte styring. Hvor det kan skaffes finner jeg ikke ut av just nu, men det fulgte ihvertfall med en slik da jeg kjøpte Gelid Icy Vision rev.2, tredjeparts skjermkortkjøler.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale meg en viftekontroller i farta? har 3x14cm + 3x12cm vifter, skulle gjerne fått alle på en kontroller, og er ute etter en kontroller som kan skru av vifter osv. når de ikke trengs.

 

Noen tips?

Zalman Har en som jeg har selv, husker ikke navnet på den, kan komme med link senere :-)

 

Kan den skru av viftene helt av seg selv når tempen er lav?

Lenke til kommentar

Jess, samme her. Første gikk etter et par uker og det andre etter et par uker til. Irriterende, men gidder ikke reklamere da den fungerer som den skal.

 

Tror den skal erstattes av denne som også kan slå av viftene, hvis jeg forsto det riktig. Dessuten er den billig. For Zalman-kontrolleren betalte jeg nesten 700kr for på Mamoz i butikk. De vet ihvertfall å rane folk med dårlig impulskontroll :D

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...