Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Da får jeg vel poste min nåværende pc som er kombinert server/htpc/spillpc i påvente av Bulldozer/LGA2011...

 

post-141736-0-22150100-1306005388_thumb.jpg

 

hvilket kabinett er det der? Ser ut som jeg kunne hatt det der gitt :thumbup:

 

Ser jeg en Areca kontroller tro? :dribble:

 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvilket kabinett er det der? Ser ut som jeg kunne hatt det der gitt :thumbup:

 

Ser jeg en Areca kontroller tro? :dribble:

Stemmer, det er min fine, lille 1880ix-16 :thumbup:

Fikk faktisk HP SAS Expander i posten idag, synd at hovedkortet bare har 1 PCIe-port.

(Serverkortet tok kvelden her om dagen :nei: )

 

 

Ser ut som et slikt et gitt LDCooling

Det er også helt riktig!

 

Jeg digger dette kabinettet, plass til 8*SSD på diverse steder:

post-141736-0-29298500-1306006871_thumb.jpg

Endret av SuperRipper
Lenke til kommentar

Aha det var dette kabinettet ja! Kjente det ikkje igjen med det harddiskgreiene nede... Bare sett det med sånn radiatorplass.

 

Jeg vil også ha slik harddisk holdere! Kan det kjøpes? Hvor?

 

 

 

 

Jeg må ha et slikt kabinett NÅ!!!!!!!!!! :dribble:

 

 

 

 

De 3 andre kabinettene mine er nesten fulle :S Tilogmed lianli qube merker presset :p

 

 

Lenke til kommentar

Ja, jeg sliter også med lengden på 24-pin kabelen fra PSU, spesielt på dette mini-ITX kortet! PSU er ikke full-modulær og kortet har 24-pin helt øverst..

 

Jeg skal få på plass støydempingsmatter i den nedre delen med HDD-bays og 480 rad i topp til CPU/MB/GPU/Areca når jeg får på plass den nye plattformen.

Endret av SuperRipper
Lenke til kommentar

Haha :p Eneste presset min haf kasse nå merker er vel alle kablene fra en ikke modulær psu. Skal få tatt noen bilder :p Blir bare s¨veeeeldig mørkt uten blitz og alt for lyst med blitz...

 

 

Men man får god plass med mini itx i et diiigert kabinett :D

 

Forutsatt at du har et kamera med muligheten så jekker du opp lukkertiden noen hakk ;) Lite triks med blitz er å holde matpapir el. foran.

 

OT, men alt for flere bilder :D

Lenke til kommentar

Jeg har da et kamera, men deeet tar dårligere bilder enn telefonen min som jeg bruker. Det løser seg nok om jeg legger pc'n liggende på gulvet, men da må jeg koble den av alle de kablene bak.. :p 10 usbkabler, 3 lydkabler, dvi, strøm osv.. :p Er så mye, men har noen bilder, men de er dårlige, pga skjermen fucket opp kameraet...

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale meg en viftekontroller i farta? har 3x14cm + 3x12cm vifter, skulle gjerne fått alle på en kontroller, og er ute etter en kontroller som kan skru av vifter osv. når de ikke trengs.

 

Noen tips?

Zalman Har en som jeg har selv, husker ikke navnet på den, kan komme med link senere :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...