Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

 

 

Det er CM 690 II Advanced ikke sant? Er du fornøyd med det kabinettet?

Jeg står vel mellom det og CM Haf 912 Plus tror jeg. Imponerende kabel ordning du fikk til i det kabinettet da. Kan du ta bilder av baksiden også?

Det er CM 690 II Advanced ja. Er veldig fornøyd med kabinettet, godt kvalitet og ganske god plass.

Slik ser det ut bak. Ikke særlig ryddig bak der da :p Men det funker, bakpanelet buler ikke ut.

 

P1000092.jpg?t=1305819342

 

 

Men bakpanelet kan ikke være lett å få på? :p Var ganske heavy med kabler der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Det er CM 690 II Advanced ikke sant? Er du fornøyd med det kabinettet?

Jeg står vel mellom det og CM Haf 912 Plus tror jeg. Imponerende kabel ordning du fikk til i det kabinettet da. Kan du ta bilder av baksiden også?

Det er CM 690 II Advanced ja. Er veldig fornøyd med kabinettet, godt kvalitet og ganske god plass.

Slik ser det ut bak. Ikke særlig ryddig bak der da :p Men det funker, bakpanelet buler ikke ut.

 

P1000092.jpg?t=1305819342

 

 

Men bakpanelet kan ikke være lett å få på? :p Var ganske heavy med kabler der

Det er ikke noe problem å få på bakpanelet. Man kan selfølgelig ha det mye ryddigere bak, men jeg har ikke hatt stor fokus på det. Når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk at jeg skal ta en stor opprydding der snart :p

Lenke til kommentar

Det er helt supert til server, sålenge du ikke driver å demonterer stadig vekk. Jeg har bare gode ord å si om det, men det er litt kronglete å komme til senere. Kan også skru ut hele bunnen for å komme til hovedkortet enklere. Men kablene til strømforsyninga er korte.

Du har jo blant annet en test her, som du kan se innvendig plass på.

 

- Mortis

Lenke til kommentar

Bytte av harddisker er ganske enkelt, dog det lønner seg å legge klar sata-kabler. Da hovedkortet er under strømforsyning. Ellers må du bare skru av topplokket, samt 4 skruer for å ta løs harddisk racket.

Det er kun strømtilkoblinger for SATA disker.

 

På sikt kunne jeg tenke meg å bygge enda ett oppsett i det kabinettet der, som kjører VMWARE ESXi. Istedenfor Antec Sonata III som jeg kjører ESXi på nå.

To slike Array R2 oppå hverandre vil totalt sett være mindre enn ett vanlig ATX kabinett.

 

- Mortis

Endret av Mortis
Lenke til kommentar

Kun for sata disker? Er det ikke strømforsyning som setter stopper for det da? Skal lese den testen snart, har ikke fått tid enda.. :p

 

Anyway, jeg har byttet strømforsyning i min maskin idag, og ryddet kabler! Mangler bare å få på plass cd-rom og et par nye power/reset knapper, da min forrige cd rom SPISTE opp reset knappen, så nå henger det bare 2 ledninger ut i front.. :p

Lenke til kommentar

Strømforsyningen som setter stopper for det ja, og er begrenset hva du får tak i av strømforsyninger til det kabinettet. Da det er en spesiell formfaktor på disse.

 

EDIT: Den kjører SFX formfaktor på PSU. Det finnes kun 2 slike strømforsyninger i salg i Norge, ifølge Prisjakt.

 

- Mortis

Endret av Mortis
Lenke til kommentar

Jeg tenker å poste mitt fractal design xl her når(hvis) jeg får ryddet litt kabler.

Liker det clean og stilrent, så fractal kabinettet ble valgt mest mtp stil og god plass.

Men sidedørene er tunge som bly pga støydemping.

Ja, pc'n er jo mye stillere enn den gamle, men hva hjelper blytunge dører når det er flere luftehull bak det støyer ut av??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...