Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom ikke den akkurat ut Daniel ?

Jeg liker den ikke så mye, ikke for å være negativ nå, men det blir så utradisjonelt ;)

Skulle gjerne hatt Lian Li WaterCooler (Som MP kaller det) eller det billigste Lian Li

Jo, hvertfall ikke lenge siden (tror jeg....). Og sikla over den helt siden jeg la øya på den for første gang :p . Faktisk veldig deilig med PSU nederst, for i mitt tilfelle sitter kontakten for strøm på HK ganske idiotisk til. Av HDD'er så var dette litt mer tungvint, men det jo bare å bestille lengre S-ATA kabel neste gang ;) .

Er jo veldig praktisk anlagt for vannkjøling (dobbel single radiator); en under ved HDD og en ved vifta bakerst. :p Når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du tsunamiet, mr.nauz?? Er det et kabinett du kan anbefale??

Jeg ser det ikke er meg du spør, men jeg benytter enhver anledning til å anbefale tsunami! ;) (bilder av mitt finner du i signaturen)

eneste minus jeg kommer på er bråkete kabiss-vifter (løses med viftestyring) og litt liten plass. pluss'ene er mange og den viktigste er vel utseendet! :)

Lenke til kommentar
MPX. Men det er mange som har det da!

Men MPX var billigst når jeg kjøpte det...når jeg fikk det så fungerte ikke lysene i frontdøren, men fikk nye tilsendt fra MPX! :)

Hvor mye betalte du i porto? :dontgetit:

Husker ikke hva jeg betalte for frakt av kabinettet. Kan ikke huske at det var noe mye.

Lysene fikk jeg tilsendt gratis! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...