Marius_EV Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hm..Har du laget den lomma selv? lomma? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Mitt kabinett: Har et par ting til jeg må ordne så er det vel nært sagt perfekt. Den rød strømpa mellom DVD-rom og skjermkortet.... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hm..Har du laget den lomma selv? lomma? Ja, jeg tenkte på kabinettet til harddisken din.. Har du laget den selv? Festet harddisken oppå en metall-"bro" Ble litt rart forklart fra min side Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvilket kabinett er det du har daniel_984? Likte løsningene! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Lian Li V1100. Helt enig med deg på løsningene. De er helt geniale til tider. Masse plass å dulle seg vekk på. Har ingenting å utsette annet enn selve viftene som fulgte med (de flytta ikke like mye luft som forventa) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kom ikke den akkurat ut Daniel ? Jeg liker den ikke så mye, ikke for å være negativ nå, men det blir så utradisjonelt Skulle gjerne hatt Lian Li WaterCooler (Som MP kaller det) eller det billigste Lian Li Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 mitt splitter nye tt tsunami dream Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 min t tsunami dream og min venn s tt soprano Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kom ikke den akkurat ut Daniel ? Jeg liker den ikke så mye, ikke for å være negativ nå, men det blir så utradisjonelt Skulle gjerne hatt Lian Li WaterCooler (Som MP kaller det) eller det billigste Lian Li Jo, hvertfall ikke lenge siden (tror jeg....). Og sikla over den helt siden jeg la øya på den for første gang . Faktisk veldig deilig med PSU nederst, for i mitt tilfelle sitter kontakten for strøm på HK ganske idiotisk til. Av HDD'er så var dette litt mer tungvint, men det jo bare å bestille lengre S-ATA kabel neste gang . Er jo veldig praktisk anlagt for vannkjøling (dobbel single radiator); en under ved HDD og en ved vifta bakerst. Når den tid kommer. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) min t tsunami dream og min venn s tt soprano Hmm. Den sopranoen, er det en m-atx-utgave eller noe det? Edit: Sorry. Jeg så skeivt. Synes de lignet veldig på hverandre ja. Forget I sad something. Endret 7. juni 2005 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvor kjøpte du tsunamiet, mr.nauz?? Er det et kabinett du kan anbefale?? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvor kjøpte du tsunamiet, mr.nauz?? Er det et kabinett du kan anbefale?? Jeg ser det ikke er meg du spør, men jeg benytter enhver anledning til å anbefale tsunami! (bilder av mitt finner du i signaturen) eneste minus jeg kommer på er bråkete kabiss-vifter (løses med viftestyring) og litt liten plass. pluss'ene er mange og den viktigste er vel utseendet! Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fint det, krister 461! Men hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 MPX. Men det er mange som har det da! Men MPX var billigst når jeg kjøpte det...når jeg fikk det så fungerte ikke lysene i frontdøren, men fikk nye tilsendt fra MPX! Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ok... Men det var vell sansynligvis bare en produksjons feil? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 jada...tror ikke det er noe vanlig. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 MPX. Men det er mange som har det da! Men MPX var billigst når jeg kjøpte det...når jeg fikk det så fungerte ikke lysene i frontdøren, men fikk nye tilsendt fra MPX! Hvor mye betalte du i porto? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 MPX. Men det er mange som har det da! Men MPX var billigst når jeg kjøpte det...når jeg fikk det så fungerte ikke lysene i frontdøren, men fikk nye tilsendt fra MPX! Hvor mye betalte du i porto? Husker ikke hva jeg betalte for frakt av kabinettet. Kan ikke huske at det var noe mye. Lysene fikk jeg tilsendt gratis! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mitt hjertebarn.. klikkbare bilder. du satt på samme rad som meg på OL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå