MRSHOOTABBYz Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er det air penetrators du har der? Lenke til kommentar
Pokemachine Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er det air penetrators du har der? Ja stemmer det 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Bruk de små hullene og krokene i toppen til å skjule vifteledningene lettere. ^^ (de blir helt usynlige) Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hallo! Her er noen bilder av min PC ^__^ Liker denne tråden så tenkte jeg skulle poste noen bilder av min egen datamaskin. Den er langt fra det sykeste man kan ha, men legger ut noen bilder uansett. Jeg er ganske glad i å se på hardware generelt, selv om det ikke er high-end. Håper ikke jeg blir hetsa for å laste opp kjedelige bilder av en dårlig PC Jeg liker rett og slett bare å se på hardware, det er awesome. Så her er hvertfall mitt oppsett. Kjølingen jeg bruker er det som fulgte med til kabinettet, det er helt greit. Hovedkortet er fra Gigabyte, 1156 socket. Jeg har selvfølgelig en Intel prosessor, i5 760. Det er 4G minne. Og sist, men ikke minst et passe stort ATI/AMD Radeon HD 5850. Standar In Win Fanqua med kjølingen som følger med kabinettet. Hardware bilder. Yup, jeg liker også photoshop Jeg skal snart oppgradere maskinen. Ny prosessor og CPU-kjøler er på vei, og vurderer sterkt å oppgradere til Crossfire. Whoop Whoop! Lenke til kommentar
Pokemachine Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Bruk de små hullene og krokene i toppen til å skjule vifteledningene lettere. ^^ (de blir helt usynlige) Takk for tipset Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Moar activity moaaaaaar Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jada jada.. Kan vel slenge opp noen flere bilder når jeg blir feerdig med modding Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Har bestilt ny CPU-kjøler og ryddet litt i kabler så kommer bilde så fort den nye kjøleren er kommet på plass. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Har bestilt ny CPU-kjøler og ryddet litt i kabler så kommer bilde så fort den nye kjøleren er kommet på plass. Til 200kr på komplett ? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Måtte jo slå til på det. Har siklet på sånn ferdig-vannkjøling en stund og egentlig ventet på noen gode tilbud. Selv om ikke Vantage var førstevalget, laget komplett "an offer I couldnt refuse" med 75% rabatt. Litt kult med tempmåler på sokkelen også imo. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Say what now? Når var dette tilbudet? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Var timessalg i går, HW-tilbudene var mellom 20:00 og 21:00 mener jeg. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Måtte jo slå til på det. Har siklet på sånn ferdig-vannkjøling en stund og egentlig ventet på noen gode tilbud. Selv om ikke Vantage var førstevalget, laget komplett "an offer I couldnt refuse" med 75% rabatt. Litt kult med tempmåler på sokkelen også imo. Sjæl. Sto å stussa på om jeg skulle kjøpe den ECO med dobbel rad, men endte på vantage. Var trossalt nedsatt fra 800kr til 200kr. er dog ganske sikker på at den ikke er verd de 800kr den kosta orginalt Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg stor også mellom de to, men kom også fram til det samme som deg. Jeg banner kanskje i kirka når jeg sier dette, men jeg gidder ikke betale mer enn det dobbelte for 3 grader lavere snitttemperatur. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ny kjøler og HD in place 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 God stemning! Men (om du ikke alt har gjort det) bytt bakgrunnsfarge til blå på Vantage-skjermen. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hadde den på blå, men synnes det var så stilig at man kunne sette den til å lyse etter hvor varmt vannet var, så jeg beholdt den der Så nå varierer den mellom grønn, gul oransje og rød 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Syntes personlig at maskina ser dårligere ut estetisk med ny kjøler, men lydnivået er blitt betraktelig lavere da jeg har kunnet lukke støybarrierene i toppen av kabinettet. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hvordan skrudde du av at hovedkortet ikke styrere vifta? Klarer det ikke på mitt Asus-kort.... (M4a89gtd pro usb3) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Vantage har innebygd viftekontroll som ikke går an å skru av. Viftehastigheten øker i takt med temperaturen på vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå