Abigor Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det er ikke lett å si så mye om hvordan kabinettet ser ut utenifra, fordi du ikke har delt noen bilder av det. Men inni var det grått og kjedelig. Dessuten svært få harddiskplasser sammenlignet med optisk-rom plasser. 5 stykker? Hvorfor? Du sier bare A+, aner ikke hva det skal være for et kabinett. Har sett noen på google som ligner på en flymotor, men din har ikke samme runde form på fronten, så jeg vet ikke. Google A+ case Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Aplus er produsent av billig-hardware, blant annet kabinetter med laber kvalitet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Gudene vite hvorfor det er så mange cd-rom plasser men ikke HDD plasser.. Men gjør meg lite da jeg har lite av begge deler. Er forresten en "tray" ved floppyplassen som man kan sette en hardisk i. Har ingen anelse på hva kabinettet heter Edit: eneste negative når det gjelder kvalitet, er den plastluka i fronten som skjuler USB og lydporter, den vil ikke lukke seg helt som dere ser. Edit2: var absolutt ikke ute etter kritikk eller forslag til forbedringer, ville bare poste ^^ Endret 26. mars 2011 av Complexity Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Fikset litt på sidevinduet mitt idag Før: Etter: Ble da bedre en det var Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Støv støv støv støv støv støv :S Er fortsatt veldig ujevne kanter, hva med å pusse kantene + legge gummilist rundt? : ] Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Skal få tak i gummilist ja, og støv vet jeg.. men det ble bedre enn det var. Lånte stikksaga til mutten.. Endret 26. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Legger ut bilder av mitt HAF 922, er dritfornøyd med jobben! For dere som er interrestert i en worklog om dette: CLICKIE EDIT: Stressfeil Endret 27. mars 2011 av zenzito Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 linken går til det andre bildet ditt. Lenke til kommentar
Suplatik Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hey! Bruker et HAF X kabinett og lurer på om det fins 200mm vifter rød LED med mulighet for å skru av vifte LED med en knapp? Sånn som disse viftene: http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/info_8760.html Litt synd at Phobya ikke har 200mm vifter. Vis ikke dere vet om de har det? Har ikke finni noe men. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Komplett selger de 200 mm viftene fra cooler master. Vet ikke om de kan styres med knapp, men jeg tror det. Har en slik vifte liggendes her Endret 27. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Suplatik Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Dessverre har ikke de ON/OFF LED funksjon. Hadde bare vært virkelig kjekt å få skrudd av alle LED lysa så ikke den ser ut som et stort juletre når jeg sover, men fortsatt ha viftene i gang. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Kan da ikke være så vanskelig og modifisere en slik vifte. Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Googla litt og fant en guide for nettop HAF-X til akkurat dette: http://www.youtube.com/watch?v=XXouLlU1gLg video, og guiden; http://www.overclock.net/case-mods-general-discussion/820190-guide-adding-switch-cooler-master-megaflow.html Lenke til kommentar
Stibra2 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) hi this is my Pc Case : NZXT Phantom Big Tower Hvit Front whit One kald katode Inside my pc its a Ram cooler there Cpu Cooler (stook fan) One sound Controller for the Neon Light all the stuff Well update 2 is coming soon Endret 28. mars 2011 av Stibra2 Lenke til kommentar
Suplatik Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Takk! Akkuratt det jeg trenkte På tide og ta fram loddebolten igjen da! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Er den bedre enn sånn Alienware stasjonær som koster rundt 35000kr? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Uhm, what? Jeg tror noen har flettet sammen denne tråden og en arbeidslogg, så kommentaren over hører nok til posten med bildene av NZXT-kabinettet. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg reagerte litt på spørsmålet. Pris har jo ikke alt å si Men selvsagt, jeg tror nok en Alienware pc til 35k er bedre enn den over her, da HW ikke så alt for kraftig ut i den (no harm). Lenke til kommentar
Pokemachine Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei Her er mitt kabinett,venter på et stykk skjermkort likt det jeg har og ett par ssd'er og nytt lydkort ellers er det nogenlunde ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå