Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var litt mye miksing av farger der. tenker på at hovedkortet har mye blått i seg og noe gult. Så hvorfor gå for hvite sleaves og ikke blå eller svarte?

 

Forresten Eirik hvor fornøyd er du med kabinettet ditt fra 1-10. Har sett at det er på salg så jeg virderer det til pc nr 2.

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Forresten Eirik

Moi?

 

Isåfall, jeg vil si 8.

Minusene er dårlig utnyttede HDD-brønner. Du kan se at jeg har bytta til Lian-Lis brønner med plass til 4 disker.

Dårlig plass bak hovedkortet til kabler. Såvidt jeg får på bakdøra.

Litt dårlig løsning på støvfiltre, må slide ut HDD-brønn for å få ut filteret.

 

Eller vil jeg si det er helt kanon! Gikk til dette fra et Antec 900, angrer ikke et sekund! :)

Lenke til kommentar

Byttet ut standard-kjøler med Gelid Icy Vision på mitt Gtx570 for noen dager siden. Etter noen timer knøl med termisk tape og miniatyr-heatsinks ble resultatet greit. Håper bare de sitter :)

 

post-180418-0-65727600-1301100478_thumb.jpg

post-180418-0-00548800-1301100490_thumb.jpg

post-180418-0-82473400-1301100509_thumb.jpg

post-180418-0-71435500-1301100777_thumb.jpg

 

Nesten så jeg trodde det var noe galt med kortet etterpå. Idle-temp på 26 og maks 48 grader i BFBC2 på full pupp :cool: I Furmark kommer det seg på 65 grader maks.

 

Mekket også omsider et sidevindu i mitt Fractal Design R3. Bare for å informere om det; å fjerne de lydisolerende mattene er et rent hæ.... ;) Ble ikke særlig pent på innsiden heller, men skitt. Bare jeg som vet at det er der.

post-180418-0-34370000-1301100713_thumb.jpg

post-180418-0-44371900-1301100731_thumb.jpg

Oii, silikonimpregnerte griselabbavtrykk på døra :blush:

post-180418-0-07817700-1301100743_thumb.jpg

 

Ang. rot så er det stakkars kabelrommet fylt til bristepunktet. En svært spesiell teknikk ( :!: )kreves allerede for å skyve på plass døra så det blir ikke noen flere kabler der.

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Minusene er dårlig utnyttede HDD-brønner. Du kan se at jeg har bytta til Lian-Lis brønner med plass til 4 disker.

Dårlig plass bak hovedkortet til kabler. Såvidt jeg får på bakdøra.

Litt dårlig løsning på støvfiltre, må slide ut HDD-brønn for å få ut filteret.

 

Eller vil jeg si det er helt kanon! Gikk til dette fra et Antec 900, angrer ikke et sekund! :)

Dårlig med kabinetter der harddiskene settes feil vei!

Lenke til kommentar

Forresten Eirik

Moi?

 

Isåfall, jeg vil si 8.

Minusene er dårlig utnyttede HDD-brønner. Du kan se at jeg har bytta til Lian-Lis brønner med plass til 4 disker.

Dårlig plass bak hovedkortet til kabler. Såvidt jeg får på bakdøra.

Litt dårlig løsning på støvfiltre, må slide ut HDD-brønn for å få ut filteret.

 

Eller vil jeg si det er helt kanon! Gikk til dette fra et Antec 900, angrer ikke et sekund! :)

 

Forresten kan du stripse satakablene så de ligger helt intill hverandre i en bunt nedover istedet for og stripse de sammen i en klase.

 

Her har du et eksempel på hva jeg mener: Link

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...