Kakelagringsdirektivet Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Da står det en giganstisk eske med navnet 700D på rommet mitt her^^ ses om noen timer, skal bare bygge litt først! 3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Da står det en giganstisk eske med navnet 700D på rommet mitt her^^ ses om noen timer, skal bare bygge litt først! Herlig! Bygge nytt er kjempegøy. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Da står det en giganstisk eske med navnet 700D på rommet mitt her^^ ses om noen timer, skal bare bygge litt først! Gleder meg Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er ferdig nå Ikke helt fornøyd pga at hardwaren min ser forferdelig liten ut ^^ Men kommer bilder om noen få strakser Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ser nok ikke mindre ut enn min matx i 800D uansett : 3 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Fått rydda litt ^^ Før: Etter: Ser at den nest øverste drevramma ikke er festa på den ene siden på bildene. Den er festa nå Bare glemte å gjøre det før bildene ble tatt! Bak (fysj ) Så rotete at vi legger den i spoiler Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Bygde maskin i et NZXT Phantom svart tower, prøvde å holde det så ryddig som mulig. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Erik 850: Se der ja. Det var ryddigere takras: Ja det er et ganske så stort kabinett. Helt grei rydding det der Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Mektig pent det interiøret i Phantom! Men eksteriøret derimot... 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Var litt mye miksing av farger der. tenker på at hovedkortet har mye blått i seg og noe gult. Så hvorfor gå for hvite sleaves og ikke blå eller svarte? Forresten Eirik hvor fornøyd er du med kabinettet ditt fra 1-10. Har sett at det er på salg så jeg virderer det til pc nr 2. Endret 25. mars 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Forresten Eirik Moi? Isåfall, jeg vil si 8. Minusene er dårlig utnyttede HDD-brønner. Du kan se at jeg har bytta til Lian-Lis brønner med plass til 4 disker. Dårlig plass bak hovedkortet til kabler. Såvidt jeg får på bakdøra. Litt dårlig løsning på støvfiltre, må slide ut HDD-brønn for å få ut filteret. Eller vil jeg si det er helt kanon! Gikk til dette fra et Antec 900, angrer ikke et sekund! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Byttet ut standard-kjøler med Gelid Icy Vision på mitt Gtx570 for noen dager siden. Etter noen timer knøl med termisk tape og miniatyr-heatsinks ble resultatet greit. Håper bare de sitter Nesten så jeg trodde det var noe galt med kortet etterpå. Idle-temp på 26 og maks 48 grader i BFBC2 på full pupp I Furmark kommer det seg på 65 grader maks. Mekket også omsider et sidevindu i mitt Fractal Design R3. Bare for å informere om det; å fjerne de lydisolerende mattene er et rent hæ.... Ble ikke særlig pent på innsiden heller, men skitt. Bare jeg som vet at det er der. Oii, silikonimpregnerte griselabbavtrykk på døra Ang. rot så er det stakkars kabelrommet fylt til bristepunktet. En svært spesiell teknikk ( :!: )kreves allerede for å skyve på plass døra så det blir ikke noen flere kabler der. Endret 26. mars 2011 av Komakino Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Minusene er dårlig utnyttede HDD-brønner. Du kan se at jeg har bytta til Lian-Lis brønner med plass til 4 disker. Dårlig plass bak hovedkortet til kabler. Såvidt jeg får på bakdøra. Litt dårlig løsning på støvfiltre, må slide ut HDD-brønn for å få ut filteret. Eller vil jeg si det er helt kanon! Gikk til dette fra et Antec 900, angrer ikke et sekund! Dårlig med kabinetter der harddiskene settes feil vei! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Awesome kjøler 0_o Lyst til å plukke fra kjøleren på Phantom'en min og sette på ny kjølepasta just for the lulz.. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Forresten Eirik Moi? Isåfall, jeg vil si 8. Minusene er dårlig utnyttede HDD-brønner. Du kan se at jeg har bytta til Lian-Lis brønner med plass til 4 disker. Dårlig plass bak hovedkortet til kabler. Såvidt jeg får på bakdøra. Litt dårlig løsning på støvfiltre, må slide ut HDD-brønn for å få ut filteret. Eller vil jeg si det er helt kanon! Gikk til dette fra et Antec 900, angrer ikke et sekund! Forresten kan du stripse satakablene så de ligger helt intill hverandre i en bunt nedover istedet for og stripse de sammen i en klase. Her har du et eksempel på hva jeg mener: Link Endret 26. mars 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ble inspirert nå til å ta bilde inni mine maskiner.. Tror nokk jeg vinner på ryddighet altså.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ble inspirert nå til å ta bilde inni mine maskiner.. Tror nokk jeg vinner på ryddighet altså.. Du liker ikke: 1) Fine kabinetter 2) Rene kabinetter 3) Ryddige kabinetter 4) Nytt HW Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 A+ kabinettet på øverste bildet (hovedmaskina mi) synes jeg er ganske pent Ellers er ikke HW så utrolig dårlig på den heller, Radeon HD4850, phenom x4 cpu osv.. drar det meste på fult, og noe bedre enn det trenger jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå