Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men da igjen så har jeg aldri sagt at min er inspirasjon. : ]

MDPC er da også en helt annen liga

 

Jeg er enig i at det er en annen liga. Du brukte ikke ordene inspirasjon, men når du oppfordrer til å rydde og dermed re-poster bilder av maskinen din kan det oppfattes sånn. Men ikke misforstå, jeg syntes du har en utrolig lekker maskin.

Min ser ikke det grann bedre ut på baksiden.

post-39786-0-09136200-1300789302_thumb.jpg

 

Poenget med å rydde baksiden er jo nettopp at baksiden ikke skal bule 2 cm ut

Lenke til kommentar

Kidio, hva er tempen på det øverste skjermkortet? Ser ikke ut til at det er mye luftflyt innimellom der? :p

 

Ser ut som knapt 3-4 mm åpning.

 

 

Kan si så mye at det blir ikke noe overklokking med det kortet, hehe. Var så "uheldig" å kjøpe et hovedkort med de 2 øverste x16/x16 slottene omtrent rett inni hverandre. Det ligger vel på 60 grader idle og rundt 85 ved spilling. Vil sikkert hjelpe mye og tvinge kortete litt fra hverandre. :p

Lenke til kommentar

Hva er uv reaktiv?

 

Det er en slags reaksjon du får med noen fargenyanser. Uvlyset får fargen til og "Lyse" Det er mest synlig på orange, blå og hvit. Det gir en ganske stilig effekt inne i kabinettet. Kan sikkert ta et bilde av fjæren jeg har surret rundt strømkablene til skjermkortet mitt.

 

DSC00526.jpg

 

Her er et gammelt bilde av når jeg fant ut at Tonic blandevann var uvreaktivt når jeg satt og drakk det vedsiden av pcen.

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...