Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Fått kutta ut vinduet nå, må bar jevne kantene litt og skaffe plexi. Har også fått 2xBlå katoder. Sleeva kablene på katodene og satt på egen av/på switch sidend et ikke fulgte med :)

 

post-138102-0-18333400-1300403746_thumb.jpg

 

Ser ikke heeelt presis ut den utkuttingen nei 0_o

Altfor stort vindu også : 3

 

Og: Gjem inverteren bedre, samt ta deg litt bedre tid på ryddingen ^^,

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har flere eksempler på "Ulv i fåreklær" --> (gammel kasse med sprek innmat)?

Haha..artig! :D

 

Min er jo relativt sprek og gammelt kabinett 10 år gammelt++ bildene ser du jo lengre opp.

Er dog pimpa litt for å få en litt friskere farge, og litt modifikasjoner på sidedøra så jeg fikk plass til CPU kjøler og et par ekstra vifter.

 

Aopen HQ08 kabinett

Intel i7 860

ASUS Maximus III Formula

2 x HD 3870 (ikke skarpeste skjermkorta per i dag akkurat, men nytt kommer plutselig)

Corsair Dominator 4GB

Intel x25-m 80 GB SSD

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Heisann folkens. Hva syns dere om Pcen min da? Har prøvd på en stillegående, men kjølig pc. :)

 

Har en i7 920 cpu, asus p6t SE hovedkort, 6gb ddr3 crucial minne, radeon 5870 grafikkkort, en intel 80gb ssd for windows, samt 3 andre vanlige disker, og til sist en coolit vannkjøling for cpu med 240 radiator. Har 4 stykk noctua vifter i kabinettet som er styrt av en NZXT sentry viftestyring med touch-screen.

 

Har lagt ved bilder av kabinettet.

post-207277-0-75680100-1300567796_thumb.jpg

post-207277-0-12368700-1300567832_thumb.jpg

post-207277-0-22370200-1300567869_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Heisann folkens. Hva syns dere om Pcen min da? Har prøvd på en stillegående, men kjølig pc. :)

 

Har en i7 920 cpu, asus p6t SE hovedkort, 6gb ddr3 crucial minne, radeon 5870 grafikkkort, en intel 80gb ssd for windows, samt 3 andre vanlige disker, og til sist en coolit vannkjøling for cpu med 240 radiator. Har 4 stykk noctua vifter i kabinettet som er styrt av en NZXT sentry viftestyring med touch-screen.

 

Har lagt ved bilder av kabinettet.

Ja, er den stille? Tipper det er skjermkortet som er mest støyende i det oppsettet.

 

Du burde kanskje vurdere å tørke støv. Hos meg sant temperaturen med noen grader etter at jeg tok en skikkelig rengjøring i pcen. Samler seg mye støv mellom viftebladene.

Lenke til kommentar

Heisann folkens. Hva syns dere om Pcen min da? Har prøvd på en stillegående, men kjølig pc. :)

 

Har en i7 920 cpu, asus p6t SE hovedkort, 6gb ddr3 crucial minne, radeon 5870 grafikkkort, en intel 80gb ssd for windows, samt 3 andre vanlige disker, og til sist en coolit vannkjøling for cpu med 240 radiator. Har 4 stykk noctua vifter i kabinettet som er styrt av en NZXT sentry viftestyring med touch-screen.

 

Har lagt ved bilder av kabinettet.

Ja, er den stille? Tipper det er skjermkortet som er mest støyende i det oppsettet.

 

Du burde kanskje vurdere å tørke støv. Hos meg sant temperaturen med noen grader etter at jeg tok en skikkelig rengjøring i pcen. Samler seg mye støv mellom viftebladene.

 

Hehe, ja jeg har egentlig blåst pcen inni nylig, og tørket støv der jeg syns det var forsvarlig. :) Men blitsen får det til å se veldig støvete ut, i forhold til hvordan det faktisk er. Men temperaturen er ikke å klage på sånn som den er nå, cpu er 30 grader på idle med bare viftene til radiatoren og skjermkortet svivende. Og da hører man nesten bare diskene. :)

Lenke til kommentar

30 idle er ikke noe spesielt. Har du overklokka? Selv har jeg en idle temp 33 grader med prosessorviftene på laveste hastighet.

 

 

 

Elendig mobilkamera bilde fra forrige uke da jeg tørka støv og fikset på kablene.

post-105988-0-54695900-1300572460_thumb.jpg

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Jepp. Det er 800d. Det er mulig å skifte ut alle vifter. Har tre stk Fractal design 120mm vifter i topp (ikke koblet til), en 140mm vifte bak (fractal design) og en 120mm nede i bunnen og en 120mm vifte som spinner på harddiskene.

 

Tilsammen 5X120mm og 1x140mm vifte + Notcua DH 14 = 8 vifter :p

 

 

Skal prøve å ta et par bilder i morgen.

 

Det er ganske god plass på baksiden. Har fått til et bra og ryddig system der.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har 9 :p 2stk 140mm i topp, 1stk 120mm bak, 1stk 120mm under, 1stk 140mm i side-dør, 2stk 120mm i front pluss Noctua NH D-14. Fractal Design R3 er nok "litt" mindre enn 800D så har vurdert innkjøp av 800D en stund nå :) Kassa har nådd bristepunktet for å si det sånn. Tror jeg skal vente å se hvordan 650D er først.

Lenke til kommentar

Fydda Teac!

Rydd rydd!

Det at jeg har M-atx er vel ingen unnskyldning heller, kunne fått det like pent med atx : ]

 

th_IMG_1403.jpg

 

th_IMG_1401.jpg

 

Supermann:

Er det en coolit ECO ALC med dobbel radiator? Aldri sett før :S

Jeg tror jeg må sette på ny kjølepasta eller noe @ coolit ecoen min... 35-40c idle.. 4ghz ugh

 

Komakino: Du har jo også 650D som er ute om et par dager :D

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...