ADT Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) ville ikke kalt det kabinettet der for et lan-freak kabinett ADT kjølig inne i kabinettet? Det er vell hvertfall plass til 4 dobble radiatorer der..? poeng i å ha så mange?, vannet blir jo ikke kaldere enn romtemp. uansett... Er nok ikke noe stort problem med LAN, er ikke så veldig LAN-freak... Kjølingen er ekstremt god, jeg ler litt inni meg når folk poster bilder av midi kabinettene deres... Bruker bare èn radiator foreløpig, men der man ser maskeringsteip, har jeg planlagt hull til en annen radiator jeg holder på med å reparere. Ang. antall radiatorer, er desto fler desto bedre, ettersom man etterhvert vil komme nærmere og nærmere romtemp... Endret 29. mars 2005 av ADT Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 ingen med flere kasser her? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mitt nymoddet HL2 kabinett.. Hadde min worklog her på hardware.no også Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ahhh, som jeg sa i workloggen er detta praktfullt! Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 adt, har nesten samme som deg. fjerna den metallramma som du har ved radiatoreren din. fikk bedre plass da. Er kjempe fornøyd med det. Eneste er at jeg syns frontdekslet sitter litt løst og at det er jævlig skarpe kanter i det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Men jeg må ha meg ett nytt snart. Har ikke plass til flere HDDs. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ikke mitt men sinnsykt fint fant det på extremesystems Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Tragisk.. Foreløpig ihvertfall. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har fikset dette nå da men.. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Funker greit nok ang. kjøling og sånt. Og det ser ikke så ille ut til å være raidmax, men kvaliteten er elendig! +et støynivå som ikke er noe særlig å skryte av. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Her er mitt bidrag. Er kjempefornøyd med mitt TT Armor kabinett. Det er støysvakt, har kjempeplass innvendig og jeg synes det har et tiltalende ytre. Litt om den innvendige plassen så har kabinettet montert 6 stk 120mm vifter. Det er montert vannkjøling som kjøler 2stk harddisker, cpu, NF4 chip samt skjermkort. Det er innmontert totalt 3 stk radiatorer. 1 stk 120mm i bakkant, 1 stk 120mm i topp samt en 240mm raddis i front av kabinett. Her er et bilde av innsiden. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...511&view=images dette kabbis er sjef! eneste som er dritt er at det veier 15kilo men ellers er det MØKK fint med masse plass innvendig osv........... Lenke til kommentar
Obix Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...511&view=images dette kabbis er sjef! eneste som er dritt er at det veier 15kilo men ellers er det MØKK fint med masse plass innvendig osv........... Hvis du går for varianten i sølv (se bilde i post foran din) så veier den kun 7,5 kg Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...511&view=images dette kabbis er sjef! eneste som er dritt er at det veier 15kilo men ellers er det MØKK fint med masse plass innvendig osv........... Hvis du går for varianten i sølv (se bilde i post foran din) så veier den kun 7,5 kg eh jeg har det armor kabbiset i svart.... men det er et J**** bra kabbis kan anbefale det men det eneste prob er og få inn store PSU,er som OCZ sin... jeg sleit i flere timer med den hehe blir også fort flekker på vinduet EDIT:liker sort bedre en sølv Endret 3. juni 2005 av Freak627 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) *SLETTET* Endret 3. juni 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Her er mitt Logisys Dracula Special Edition Endret 4. juni 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Har fikset dette nå da men.. Har du teipa HardDisken din fast? Hvorfor ikke feste den i en 3.2" kabinett? Edit: Trykk leif Endret 4. juni 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har fikset dette nå da men.. Har du teipa HardDisken din fast? Hvorfor ikke feste den i en 3.2" kabinett? Edit: Trykk leif Har fiksa det nå da. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hm..Har du laget den lomma selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå