Nunzio Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 XenZor: Det kabinettet ditt var HELNICE! Har et chieftec fulltower sort stående, men det får jeg solgt, og nå tror jeg at jeg får et lite sexy barebone kabinett Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Jeg har dette kabinettet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU268WU Men har lyst på et nytt et... F.eks. et Lian Li PCV2000B Endret 3. august 2004 av DeFalk Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Her er mitt: Bilde 1 Bilde 2 bruker forøvring ett lett moddet hx45 kabinett på min vanlige maskin (med tre slike, pluss en cdrom i fronten..) har desverre ikke noen bilder av dette.. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) løl, konge kabinett må jeg si, bra lufting er det sikkert Endret 3. august 2004 av Nunzio Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 stili kabbis det store der........ sikkert veldig bra kjøling... nok PLASS Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) si meg en ting er det bare de som har postet bilder av kabbinettetene her som har råe kabbinetter? jeg sender ut bilder av min så snart jeg får gjort noe med den!!! Endret 5. august 2004 av FORD..NOZ Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 pZion: Sjefskabinett;) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 prøver å spare til dette dette kabinettet syns jeg er utrolig kult, + at det er fint for å ha vannkjøling inni, hva syns dere om det? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 XenZor: Det kabinettet ditt var HELNICE! Takker, takker. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg skal sende ut bilder uta min maskin så snart jeg får moddet det.......har et Q-TEC Min Maskin Ps:PSU´en er kastet i en eske langt under sengen.... q-tec er jalla kvalitet all the way. hadde vert flau hadde jeg hatt q-tec kabbinett Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ikke drit deg ut... jeg har ingen personlig erfaring med Q-Tec, men har fått med meg at mange mener kabinettene er greie. Du har sikkert ingen erfaring med Q-Tec du heller, men fordi "alle andre" sier at Q-Tec er dårlig, så syns jo SELVFØLGELIG du det også. Eller hva? Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 jeg synes kabinettet er ok men ikke Psu´en Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Mitt: Innbiller meg selv at det er bra. har det på torsdag ser det ut til... Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 så brukbart ut,hva koster det? hvor bestiller du det fra? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 bestilte det fra netshop http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19682 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå