Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*bilde*

Måtte slå til på tilbudet komplett hadde på Fractal Design Define R3 til 694,- og Silver Power SP-SS750M til 598!

Har ønska meg det kabinettet lenge nå, men syns det var litt mye strev å få bygd i det, men ellers mange geniale løsninger og mye for penga! Strømforsyningen lager litt elektronisk støy innimellom, men er jevnt støyfri.

Specs er Intel C2D E8400 (foreløbig stock)

HD 4870 512MB med 120mm vifte (skal byttes ut med nVidia 560 Ti "SO")

2GB 1066MHz DDR2 OCZ (en som tok kvelden, skal oppgraderes)

3.1 TB lagring, vurderer SSD ettterhvert.

Samt at jeg skal snu alle harddisker, sette inn flere Fractal 120mm vifter og rydde litt mer...

Wow, for et kabelrot!

Lenke til kommentar

Hva skal han med mer? 4 GB er plenty til en gaming-pc og han har to SSDer i RAID0 så dersom han noensinne skulle utføre en oppgave som tar opp alt minne, så taper han minimalt med ytelse på lese fra harddisken. Fin maskin!

Dude? mente ikke at han skulle ha mer?

Men når man først slår på stor tromma så er det rart at han ikke klinte til med 12gb :tease:

Lenke til kommentar

Lette litt etter sleeving nå, i norske butikker.. Netshop hadde jo et sett, men er det noen som harbrukt dette? og hva slags verktøy trenger jeg? Tviler på at jeg får bestilt ifra utenlandske butikker, da kortet mitt ikke funker på nettkjøp, og det hjelper ikke med Paypal når jeg ikek får overført penger dit..

Hvorfor får du ikke overført penger?

Lenke til kommentar

Hva skal han med mer? 4 GB er plenty til en gaming-pc og han har to SSDer i RAID0 så dersom han noensinne skulle utføre en oppgave som tar opp alt minne, så taper han minimalt med ytelse på lese fra harddisken. Fin maskin!

Dude? mente ikke at han skulle ha mer?

Men når man først slår på stor tromma så er det rart at han ikke klinte til med 12gb :tease:

Fordi det kan være problematisk med tanke på overklokking. Dermed betaler man mer for mindre ytelse.

Lenke til kommentar

Dassen :D

Gått glipp av en hel dags med posting, så here goes:

Samme vifter som meg jooo ;D

Elsker de Xigmatek viftene.

Men sammenlignet med mine så syns viftekablene :>

Bilde0079.jpg

Måtte slå til på tilbudet komplett hadde på Fractal Design Define R3 til 694,- og Silver Power SP-SS750M til 598!

Har ønska meg det kabinettet lenge nå, men syns det var litt mye strev å få bygd i det, men ellers mange geniale løsninger og mye for penga! Strømforsyningen lager litt elektronisk støy innimellom, men er jevnt støyfri.

Samt at jeg skal snu alle harddisker, sette inn flere Fractal 120mm vifter og rydde litt mer...

Noe så inni satanskt med rot til å være R3 +_+

Nei, ta deg et par timer og få skikkelig rydding inni der! :D

Bryr meg ikke hvordan det fungerer for deg i praksis, har man muligeten til at noe skal se pent ut, så tar man den!

in before 1290157504000_tran_3533601728x1000r.JPG:ph34r:

laugh.gif

I WILL FREE THIS FORUM OF DERPING

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Bilde0079.jpg

24 pin, midt på hk? ikke helt optimalt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...