Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere pirke litt på min og eller? Før dere nevner viftene i toppen vil jeg bare si at det er to 14 cm på vei og at de to 12 cm som er der skal flyttes i front.

 

Ikke noe å si på din annet enn at det ser utrolig lekkert ut!:dribble:

Kanskje routet kabinettkablene igjennom hullene og ikke bare direkte til hovedkortet.

 

Har veldig lyst på R3 selv....

 

Pirke på min også? :p

 

Ser litt smårotete ut :B Hvilket kabinett er det?

Men ja, kunne vært MYE værre. Er vel ikke så mye en får ryddet i det kabinettet

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Her er mitt leketøy :)

to spørsmål

nr 1 hvorfor har du ikke skjermkortet i slot pcieX slot1

nr 2 sjekket du at det var en fullverdig pcieX 16 2.0 du satte skjermkortet i og ikke slik som alle de andre(utenom den øverste) på hovedkortet ditt er (pcieX8 med 16 spor)

pcie x16 på spor 1 og 2. x8 på spor 3 og 4,kan velge i bios hvilken av disse som skal være hovedspor.

Valgte spor 2 for å se om chipset tempraturen på HK gikk ned. :)

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Fikk noen vifter i dag, så nå er alle oppe å går, kjører følgende "setup"

 

2 200mm top for utsug

1 120mm bak for utsug

1 200mm side for innsug for gpu kjøling

2 120mm side for innsug for hdd rackene

1 140mm foran innsug hdd

1 120mm foran for innsug for cpu

 

Legger ved noe bilder, dårlig kvalitet, men ble veldig veldig bra, har igjen å sleeve kablene, vet fortsatt ikke farge, blir enten lyseblå eller hvite. Sjekk klaringen fra cpu vifta til 200mm side vifta, jeg måtte slipe sidevifta litt, går akkurat :O

 

Bilder:

img0600.jpg

img0602h.jpg

img0604t.jpg

img0606c.jpg

Lenke til kommentar

Ikke mye å pirke på her nei. Hvis du kunne gjort noe mer så ville jeg sagt puttet på sleving på 24v atx kabelen. Og hvit PSU :p, Har du ingen kabler som går til det optiske drevet? :p

 

Morsomt du nevnte det, hadde tenkt å kjøpe 1000w til nzxt og den er jo hvit, men fant den ikke på lager når jeg kjøpte delene, hadde gjort seg, men syntes fractal design sin 1000w er grei den og, er ihvertfall hvite ender i tuppene.

 

Og ja, som jeg nevnte, så står sleeving av kabler som første prioritert akkurat nå. Blir å sleeve 24pin og 8pin til hovedkortet. Og så må jeg få sleevet pci-e kablene og. Så sier jeg meg ferdig tror jeg. Tror jeg går for lyseblå sleeving, føler hvit blir kanskje får kjedelig.

 

Og nei, går ikke noe kabler til dvd'en akkurat nå, brukt den 2 gang, for å installere windows og starcraft 2, så aldri igjen. Ting er litt greiere med steam osv.

Lenke til kommentar

Du kan sleeve kabler, noe som ville gjort en stor forskjell. Og en

Kablene som går fra hovedkortplata over til harddiskslotsa burde stripses sammen til en bunt som går over. Du burde kjøpe en ny CPU-kjøler, alt er penere enn stock.

Sleeve kabler blir nok gjort den gang jeg skaffer meg utstyr for dette.

Kan prøve å stripse kablene bedre.

Ny cpu kjøler skal jeg få råd til.

 

Men hva slags verktøy trenger man for å sleeve kabler?

Lenke til kommentar

Bilde0079.jpg

 

Måtte slå til på tilbudet komplett hadde på Fractal Design Define R3 til 694,- og Silver Power SP-SS750M til 598!

Har ønska meg det kabinettet lenge nå, men syns det var litt mye strev å få bygd i det, men ellers mange geniale løsninger og mye for penga! Strømforsyningen lager litt elektronisk støy innimellom, men er jevnt støyfri.

 

Specs er Intel C2D E8400 (foreløbig stock)

HD 4870 512MB med 120mm vifte (skal byttes ut med nVidia 560 Ti "SO")

2GB 1066MHz DDR2 OCZ (en som tok kvelden, skal oppgraderes)

3.1 TB lagring, vurderer SSD ettterhvert.

 

Samt at jeg skal snu alle harddisker, sette inn flere Fractal 120mm vifter og rydde litt mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...