Heatsink Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 @ TruZlern ; han ga link. Hvis folk ennå har så treg linje skal ikke jeg si noe mer @ SuPerTruSa; bra ideé er det ikke bedre å ha den stående på bordet? Mener bare at det er lite poeng i å ha bilder som er dobbelt så store som skjermen. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 @ TruZlern ; han ga link. Hvis folk ennå har så treg linje skal ikke jeg si noe mer @ SuPerTruSa; bra ideé er det ikke bedre å ha den stående på bordet? Mener bare at det er lite poeng i å ha bilder som er dobbelt så store som skjermen. Nå er det ikke alle som har samme oppløsning som deg da...og for de fleste så er det en smal sak å forminske bildene med zoom...Internet Explorer justerer de automatisk, og i Opera er det bare å holde Ctrl mens du skroller med musen! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 @ TruZlern ; han ga link. Hvis folk ennå har så treg linje skal ikke jeg si noe mer @ SuPerTruSa; bra ideé er det ikke bedre å ha den stående på bordet? Mener bare at det er lite poeng i å ha bilder som er dobbelt så store som skjermen. Nå er det ikke alle som har samme oppløsning som deg da...og for de fleste så er det en smal sak å forminske bildene med zoom...Internet Explorer justerer de automatisk, og i Opera er det bare å holde Ctrl mens du skroller med musen! Firefox også... Lenke til kommentar
SuPerTruSa Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Trulzern: Hvis du hadde brukt det vi kaller for øyer, så hadde du sett at det var IKKE MEG som tok bildene. Det står i txt'en!!! Og btw, Bildene ligger på min home.no konto, og du har vell ikke noe med hvor store bildene er?? Hadde skjønt en grunn til klagingen din, hvis bildene var postet in i posten, men f*** ikke når jeg har de på min egen nettside!! fur: hehe, takker.. Måtte være på gulvet, siden alle kabinetter måtte stå på gulvet på det lanet.. Endret 26. mars 2005 av SuPerTruSa Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Trulzern: Hvis du hadde brukt det vi kaller for øyer, så hadde du sett at det var IKKE MEG som tok bildene. Det står i txt'en!!! Og btw, Bildene ligger på min home.no konto, og du har vell ikke noe med hvor store bildene er?? Hadde skjønt en grunn til klagingen din, hvis bildene var postet in i posten, men f*** ikke når jeg har de på min egen nettside!! fur: hehe, takker.. Måtte være på gulvet, siden alle kabinetter måtte stå på gulvet på det lanet.. Han mener vell at det tar laaaang tid for folk med dial up å laste bildene dine. og ro ned språkbruken EDIT : bah noen var før meg ... Endret 26. mars 2005 av Full Metal Jacket Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) På TG. *Host* Støv *host* Ble frastjålet mobiltelefon og musematte!! Endret 27. mars 2005 av RCP-88 Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Dårlig bilde, oppdaterer med litt høyere kvalitet utover kvelden Endret 27. mars 2005 av ADT Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Dårlig bilde, oppdaterer med litt høyere kvalitet utover kvelden Yeong Yang? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Så nesten ut som YY, ja! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jepp, YY, kosta meg over 3000kr med vifter og griller ink. frakt. Men når jeg ser på herligheten ved min side var det verdt hver krone Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Men er den ikke litt tung da? Ikke akkurat no for LAN vil jeg tro.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Men er den ikke litt tung da? Ikke akkurat no for LAN vil jeg tro.. Jeg tror vi diskuterte dette med å bo i en liten by her i en annen tråd, trenger jeg si mer? Veier dessuten "bare" rundt 35kg med alt av HW i.... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Fint der inni WhipTheWiz, kanskje spandere på det noen kabelstrømper eller noe sånn til ledningene i fronten, og lage/kjøpe deg noen runde IDE-kabler istedenfor, så ser det fint ut inni der ja, lite rot. PS: Tror du har forvekslet denne tråden med tråden om hvordan det ser ut inni kabinettet ditt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 oppdaterer med litt høyere kvalitet utover kvelden Når? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) oppdaterer med litt høyere kvalitet utover kvelden Når? sorry, er litt treg Planlegger fremdeles det andre radiatorhullet i toppen... Som dere ser er det fremdeles ikke helt, tja, ferdig... Endret 28. mars 2005 av ADT Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 ville ikke kalt det kabinettet der for et lan-freak kabinett ADT kjølig inne i kabinettet? Det er vell hvertfall plass til 4 dobble radiatorer der..? poeng i å ha så mange?, vannet blir jo ikke kaldere enn romtemp. uansett... Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 :!: Kult Q-tec kabbis det WhipTheWiz... Har det selv men har seff bytta ut PSUen og Moda det mye da..... Anbefaler å bytte ut PSU... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå