Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sendte mail til Techbay(Norsk nettbutikk). De skal ta de inn :) Jippi! Hvis prisen blir bra skal jeg ha meg en sånn på 2 meter :D

 

Haha, skulle gjøre det selv, men det glemte jeg :p Sa de noe om når de får de inn?

 

Fikk dennne meldingen tilbake:

 

"

Hei!

 

Takker for tipset. Vi skal ta dem inn.

"

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Snart ferdig med min HAF 922, det blir rått:P

 

men lurer på om det er noen butikker her i norge som selger http://www.frozencpu.com/products/5096/mol-04/Slim_C-Strip_FanWindow_MoldingGrommet_Edging_-_Black.html?tl=g42c355s338 slike?

 

hadde vert veldig bra, for det er sikkert fler enn meg som for eksempel setter vindu i kabinettet og trenger en list for å få den siste finishen:P

Lenke til kommentar

Snart ferdig med min HAF 922, det blir rått:P

 

men lurer på om det er noen butikker her i norge som selger http://www.frozencpu.com/products/5096/mol-04/Slim_C-Strip_FanWindow_MoldingGrommet_Edging_-_Black.html?tl=g42c355s338 slike?

 

hadde vert veldig bra, for det er sikkert fler enn meg som for eksempel setter vindu i kabinettet og trenger en list for å få den siste finishen:P

 

Du finner sånt på forskjellige butikker som Biltema, Chlas Olson osv. trur jeg.

Lenke til kommentar

Jack, det var et utrolig nydelig oppsett.

 

Litt offtopic, men har du merket noe spes til SATA port buggen i chipsetet?

 

Jeg har ikke lagt merke til noe i forhold til dårlig ytelse, men informasjonen jeg får fra hardiskene mine (SMART) tider på er det er noe feil der, flere error enn vanlig, men alle hardiskene fungerte bra på de SATA 2 portene.

 

Jeg har flyttet mine 4 disker til de SATA 3 portene på hovedkortet mitt, så jeg ikke kommer til å merke noe før jeg får et nytt kort fra Komplett eller Gigabyte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...