Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven, nå har jeg fått all sleevinga jeg skulle få i helga, blir så utrolig bra, at jeg tror jeg dauver. Har tatt ut skjermkorta og malt de, malte også sli bridgen i helga. Dog usikker på om jeg skal hvit eller lyseblå sleeving i hvit case.

Spørsmål though, får nye fans til uka. Det finnes omtrent ingen fans som har svart frame/bezel og hvite fins med hvite leds. Så jeg kjøpte noen med clear/gjennomsiktig frame/bezel og hvite leds og hvite fins.

Leste at det var bedre å male bezel enn finene. Pga ujevn maling på finene kan skape vibrasjon osv. Men så lurte jeg litt på om det bare er å pusse på bezel og få den litt sløv, så måle den svart? Burde være null problem det?

Lenke til kommentar

Dæven, nå har jeg fått all sleevinga jeg skulle få i helga, blir så utrolig bra, at jeg tror jeg dauver. Har tatt ut skjermkorta og malt de, malte også sli bridgen i helga. Dog usikker på om jeg skal hvit eller lyseblå sleeving i hvit case.

Spørsmål though, får nye fans til uka. Det finnes omtrent ingen fans som har svart frame/bezel og hvite fins med hvite leds. Så jeg kjøpte noen med clear/gjennomsiktig frame/bezel og hvite leds og hvite fins.

Leste at det var bedre å male bezel enn finene. Pga ujevn maling på finene kan skape vibrasjon osv. Men så lurte jeg litt på om det bare er å pusse på bezel og få den litt sløv, så måle den svart? Burde være null problem det?

Du kunne brukt noen =4905"]Fractal Design vifter + hvite Sunbeam katoder. Hadde nok blit stilig det også! Ellers hvis du klarer å lodde på egne LEDs så har værtfall mine 140mm Fractal vifter sokklert til leds :)

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen/tips. Prøver først å male viftene, så får vi se om det funker. Hvis ikke kan jeg alltids gå katode veien, selv om jeg egentlig ikke vil dette.

Noen som forresten har prøvd de NZXT led stripsene? Kan jo være et alternativ.

http://www.nzxt.com/...led_kit_-_white

Åååh :O Den var niiice! Hvor får jeg kjøpt sånn?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Moderatormelding

ATTENTION!

Dere trenger ikke kommentere folks skrivefeil. Det er offtopic og i mot rettningslinjene. 6 innlegg fjernet og to redigert. Vennligst ikke fortsett med dette.
Kommentarer på moderering tas som vanlig per PM eller brevdue og ikke i tråden.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...