Jakke Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Finn meg slike i 92x92!!! Og 120, samme serie så alle blir like. Finner ikke slike i 92. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Utroli pene vifter dette! hadde jeg ikke nettopp byttet ut alle vifter i mitt kabinett med noctua vifter hadde jeg vurdert disse. ikke helt feil med Eluveitie heller 1 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 @ Möllers Tran Det ble fint med de viftene Liker forøvrig sangen i youtube klippet ditt også, hørte mye på den før. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Do not open hvis du har fobie mot virkelige stygge kabinetter: Har ikke noe kabinett for øyeblikket, og driver å browser etter nytt. Noen tips? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg ser.......Støv.. Står den ene vifta på skjermkortet? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Likte fronten på den. Plexi eller glass? Plexi er jo er syyk støvmagnet, så ikke så praktiskt. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg ser.......Støv.. Står den ene vifta på skjermkortet? Ja, har ingen andre plasser å ha den.. Likte fronten på den. Plexi eller glass? Plexi er jo er syyk støvmagnet, så ikke så praktiskt. Det er plexi. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du har vell ingen sidedør å montere den i ser jeg.. Tar vist tid å ta bilder av kassa mi gitt.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du har vell ingen sidedør å montere den i ser jeg.. Tar vist tid å ta bilder av kassa mi gitt.. Nope Strømforsyninga er heller ikke skrudd fast, en av to usb porter forran er knekt, lyd ingangenne forran funker ikke og jeg mangler et deksel for å dekke 3.5" brønnen forran. BTW: Finnes det en liten versjon av de Corsair Big-ass kabinettet som alle har? Digger designet på det, men størrelsen og prisen gjør det uaktuelt. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Liten teaser fra prosjektet jeg holder på med sammen med soppen Kabinettet heter??? og hva sitter på HK brettet?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kan jeg tippe :!: Neida, skal ikke ødelegge nerde-spørsmål...like artige de hver gang Kommer snart med et selv. Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Liten teaser fra prosjektet jeg holder på med sammen med soppen Kabinettet heter??? og hva sitter på HK brettet?? HK er sr2, og kabinett er lian li et eller annet. Men det viktige er jo at det prosjektet der trenger worklogg, ASAP Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 worklog kommer etterhvert, vi tar bilder når vi gjør noe..men visse ting tar litt tid så vi kommerm ed worklog ganske snart. Bare få de siste sikre ting på plass:) Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 worklog kommer etterhvert, vi tar bilder når vi gjør noe..men visse ting tar litt tid så vi kommerm ed worklog ganske snart. Bare få de siste sikre ting på plass:) Gleder meg Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Litt støv og kabelrot. (trykk) Beklager litt dårlige bilder, gadd ikke stille inn kameraet skikkelig. Vurderer å lakkere innsiden av kabinettet sort, men vet ikke om jeg gidder... Kabinett: Cooler Master HAF 922 Hovedkort: Gigabyte GA-790XTA-UD4 CPU: AMD Phenom II 945 x4 ~3.5 GHz OC CPUkjøler: Corsair H50 GPUs: ATi Radeon HD 5770 Crossfire PSU: Corsair TX 850W Primær HD: Western Digital Blue 500GB 7200 rpm LagringsHD: Seagate Barracuda 1TB 7200 rpm Endret 21. desember 2010 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Endel støv.. : ]} Men ellers så det ganske greit ut : D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 worklog kommer etterhvert, vi tar bilder når vi gjør noe..men visse ting tar litt tid så vi kommerm ed worklog ganske snart. Bare få de siste sikre ting på plass:) Gleder meg Ikke legg press :!: Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Litt støv og kabelrot. (trykk) Beklager litt dårlige bilder, gadd ikke stille inn kameraet skikkelig. Vurderer å lakkere innsiden av kabinettet sort, men vet ikke om jeg gidder... Kabinett: Cooler Master HAF 922 Hovedkort: Gigabyte GA-790XTA-UD4 CPU: AMD Phenom II 945 x4 ~3.5 GHz OC CPUkjøler: Corsair H50 GPUs: ATi Radeon HD 5770 Crossfire PSU: Corsair TX 850W Primær HD: Western Digital Blue 500GB 7200 rpm LagringsHD: Seagate Barracuda 1TB 7200 rpm Den se nesten likens ut som min, bare at jeg har 2x120mm rød på sida og en 200mm orange/hvite oppe. Ja det hadde vært en ide å lakkere sort, men jeg tror ikke jeg gidde det siden jeg likevel hat løst på et litt mer stilrent kabinett nå :-P var jo fjortis da jeg kjøpte det. Men vannkjøling er noe jeg vudere sterkt som neste upgrade, men må nok vente en del, så masse annet jeg må kjøpe og så lite penger Endret 21. desember 2010 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Tørr ikke legge ut bildet av innsiden av mitt kabinett atm. Tror det aldri har hvert så mye støv inni det Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 worklog kommer etterhvert, vi tar bilder når vi gjør noe..men visse ting tar litt tid så vi kommerm ed worklog ganske snart. Bare få de siste sikre ting på plass:) Gleder meg Ikke legg press :!: Haha, jobber bare bedre med litt press vett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå