Jakke Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Han har 1366, 3-channels. Gigabyte sine laveste kort har bare 4 ramslotter, så en går utenom. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 ser netshop selger true copper til 295,- nå. hvordan funker den for deg og er vekta et stort problem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det var samme diskusjon da jeg postet min PC, som har ca. samme hovedkort1 Kommer nye bilder av min maskin når jeg har fått kjøpt nye skjermkort og luft på boks. Forøvrig har jeg skiftet ut stock-kjøleren med en Noctua-D14, så det er jo noe å se fram til Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) ser netshop selger true copper til 295,- nå. hvordan funker den for deg og er vekta et stort problem? Den er VIRKELIG tung , så er kansje et problem for noen hovedkort ja. på gigabyte hovedkorte mitt virket det ikke som var noe særli problem da PCB kortet virker ganske tykt , men går jo and å bygge opp en liten støttestruktur med fiske hyssing eller noe slikt , slik jeg prøvde på. ellers har den faktisk litt bedre termiske egenskaper enn det corsair H50en jeg hadde før. ikke fått kjørt noen særlig bencher enda , men på normal spilling i noen timer (mass effect 2) holder prosessoren seg fint rundt 60 grader og idle holder den seg rundt 40. (i7 920 @ 4,1Ghz) skal dog nevnest at jeg har på 2 vifter til nesten 400 kroner sammenlagt Edit : vær dog klar over at 1366 brakett må kjøpes utenom , om du har tenkt å bruke den til det. Endret 13. desember 2010 av Evil-Duck Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lurer på om jeg skal slenge ut noen bilder av kassa mi idag jeg.. Men tror jeg skal prøve å rense for støv først.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 ser netshop selger true copper til 295,- nå. hvordan funker den for deg og er vekta et stort problem? Den er VIRKELIG tung , så er kansje et problem for noen hovedkort ja. på gigabyte hovedkorte mitt virket det ikke som var noe særli problem da PCB kortet virker ganske tykt , men går jo and å bygge opp en liten støttestruktur med fiske hyssing eller noe slikt , slik jeg prøvde på. ellers har den faktisk litt bedre termiske egenskaper enn det corsair H50en jeg hadde før. ikke fått kjørt noen særlig bencher enda , men på normal spilling i noen timer (mass effect 2) holder prosessoren seg fint rundt 60 grader og idle holder den seg rundt 40. (i7 920 @ 4,1Ghz) skal dog nevnest at jeg har på 2 vifter til nesten 400 kroner sammenlagt Edit : vær dog klar over at 1366 brakett må kjøpes utenom , om du har tenkt å bruke den til det. jeg bruker bare amd, så braketten er unødvendig. tviler egentlig på at jeg kjøper den, fordi den er for høy til gamer maskina, og filservern trenger ikke så bra kjøling. var vel helst det at den er blitt så billig som gjorde at jeg fikk litt interesse for den igjen. har nemlig en opteron 180 montert i denne kassa, og der passer den. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) IKKE kjøp True Cobber hvis du har vanlig kabinett Den veier altfor mye til og ha i et vanlig kabinett...står til og med i manualen :!: Har den liggende her , impulskjøp for lenge siden I den kassa du linket til så er den fin og ha, den yter jo bra..ihvertfall til den prisen. Endret 13. desember 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Fikk nye vifter i posten idag :] 89kr per stk hos netshop! Også liiitt støv på radiatoren: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Så koselig det så ut i kassa di nå Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skulle gått an å skru av lysene, men ble veldig tøft. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvitt lys og orange gjennomsiktige blader <3 Ser 100x ganger bedre ut i virkeligheten : 3 Eneste som mangler er et gtx460 som jeg solgte igår.. Skal ha inn noe nytt och betre.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvordan er lyden i de Møllers? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det ble stilig, Thomas! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvordan er lyden i de Møllers? De reklamerer om <20dba, men jeg har ikke kjøpt viftestyringen enda, så måtte koble de tre i toppen på molex kontakter. De surrer nå på maks, bråker ikke mye. Men blir nok ganske digg med viftestyring på de :] Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Fulgte det med overganger til molex? har vurdert de viftene selv.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Yup, fulgte med overganger + fire skruer. Veldig fornøyd med kjøpet :] Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Her er de samme til 72 kroner inkl frakt. Så rimelig pent ut edit: Det var 14 CM, antar de du har er 12 Endret 18. desember 2010 av Dassen Lenke til kommentar
norgi Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har en slik orange med hvit lys selv, 200mm da. se ganske pent ut, men den bråke ganske mye. Ikke at jeg bryr meg siden jeg alltid høre musikk. Men bråke dine like mye? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Som sagt, ikke lett for meg å dømme hvor mye de bråker enda, da jeg ikke har viftestyringen min enda (så 3 stk står på full pupp hele tiden) Men til å stå på full pupp så syns jeg de er ganske stille. Kommer nok ikke til å ha de til å stå så høyt uansett Du kan forresten se mye bedre hvordan viftene ser ut her: http://www.youtube.com/watch?v=tVvHsIg8cM0 Endret 18. desember 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå