Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

:rofl:

Det var samme diskusjon da jeg postet min PC, som har ca. samme hovedkort1 :p

Kommer nye bilder av min maskin når jeg har fått kjøpt nye skjermkort og luft på boks.

Forøvrig har jeg skiftet ut stock-kjøleren med en Noctua-D14, så det er jo noe å se fram til :)

Lenke til kommentar

ser netshop selger true copper til 295,- nå. hvordan funker den for deg og er vekta et stort problem?

Den er VIRKELIG tung , så er kansje et problem for noen hovedkort ja. på gigabyte hovedkorte mitt virket det ikke som var noe særli problem da PCB kortet virker ganske tykt , men går jo and å bygge opp en liten støttestruktur med fiske hyssing eller noe slikt , slik jeg prøvde på.

ellers har den faktisk litt bedre termiske egenskaper enn det corsair H50en jeg hadde før. ikke fått kjørt noen særlig bencher enda , men på normal spilling i noen timer (mass effect 2) holder prosessoren seg fint rundt 60 grader og idle holder den seg rundt 40. (i7 920 @ 4,1Ghz)

skal dog nevnest at jeg har på 2 vifter til nesten 400 kroner sammenlagt

Edit : vær dog klar over at 1366 brakett må kjøpes utenom , om du har tenkt å bruke den til det.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

ser netshop selger true copper til 295,- nå. hvordan funker den for deg og er vekta et stort problem?

Den er VIRKELIG tung , så er kansje et problem for noen hovedkort ja. på gigabyte hovedkorte mitt virket det ikke som var noe særli problem da PCB kortet virker ganske tykt , men går jo and å bygge opp en liten støttestruktur med fiske hyssing eller noe slikt , slik jeg prøvde på.

ellers har den faktisk litt bedre termiske egenskaper enn det corsair H50en jeg hadde før. ikke fått kjørt noen særlig bencher enda , men på normal spilling i noen timer (mass effect 2) holder prosessoren seg fint rundt 60 grader og idle holder den seg rundt 40. (i7 920 @ 4,1Ghz)

skal dog nevnest at jeg har på 2 vifter til nesten 400 kroner sammenlagt

Edit : vær dog klar over at 1366 brakett må kjøpes utenom , om du har tenkt å bruke den til det.

jeg bruker bare amd, så braketten er unødvendig. tviler egentlig på at jeg kjøper den, fordi den er for høy til gamer maskina, og filservern trenger ikke så bra kjøling. var vel helst det at den er blitt så billig som gjorde at jeg fikk litt interesse for den igjen. har nemlig en opteron 180 montert i denne kassa, og der passer den.

Lenke til kommentar

Som sagt, ikke lett for meg å dømme hvor mye de bråker enda, da jeg ikke har viftestyringen min enda (så 3 stk står på full pupp hele tiden)

Men til å stå på full pupp så syns jeg de er ganske stille. Kommer nok ikke til å ha de til å stå så høyt uansett

Du kan forresten se mye bedre hvordan viftene ser ut her:

http://www.youtube.com/watch?v=tVvHsIg8cM0

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...