Greddi Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Smooth oppsett btw Møller Tran, den mATX gjorde hele greia en minimalistisk stil over det hele Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Haha blitt litt populære ja ^^ Er som med gamle antec 900 tidene.. Bortsett fra at Corsair sine er en million ganger større og bedre ^^ Og ser en milliard ganger bedre ut. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Hvilken skjerm er det til venstre der? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Gammel gammel fujitsu siemens. http://i119.photobucket.com/albums/o139/thomasy93/IMG_0683.jpg Og jah, syns det ser temmelig minimalistiskt ut : 3 Men skal få inn et ATX kort der, samt full vannkjøling. Da blir det andre boller Endret 25. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Oi oi oi, det er fortsatt liv i kabinettråden ja, hehe, husker de tidene når det eneste som telte var og ha det fineste og beste i HW verden, og årets happening var TG Men nå er det eneste jeg har igjen en sliten HP Bærbar og alt av stasjonært er solgt Huff... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 bump? horer rundt på photobucketen min, og kom over noen snæxy bilder av p183'et mitt: Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Pent! Eneste er at du kanskje bør skifte ut vifta på CPU-kjøler til en med grønne LEDs. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 FRA HVITE TIL GRØNNE LEDS?! I ETT STILRENT BYGG? ER DE GAL? Det er forresten gamle riggen, har corsair 800D nå. 2 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Grønn LED som står i stil med HK't Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Ser jo blå ut de som var der. Men siden riggen ikke lenger er dagsaktuell kan vi legge fra oss dette først som sist. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 De ser en smule blåe ut ja, men om du ser godt nokk etter ser du at de er hvite Men den der var jo rå da Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Da var ny HTPC innkjøpt! Brukt riktignok med noe utdatert innmat. startet å demontere nå i dag å tenker på å få den sammen igjen noe mer ryddig en det lille kabel helvette som er der nå . fikk meg dog en go overaskelse når jeg oppdaget at han hadde brukt en AM2 brakett på CPU kjøleren på en 775 socket Er forøvri et slikt kabinett : Zalman 160XT Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Konstruktiv kritikk tas vel imot Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Litt jalla sleevet på 24pin'en, men syns såvidt :b Burde kanskje også ta en liten støvrens med kompressor eller luft på boks. Ellers så det veldig bra ut! er det lilla eller blå katoder? Likte vannkjølingen :], planlegger selv å ha klare slanger med rød væske inni mitt 800D, Eller bare helt klar væske om det er mulig. spørsmål: ser du har viftegriller på samtlige vifter. Lager de til mer støy? Kunne trengt noen viftegriller, da jeg er ekspert på å slå fingre borti vifter som står på.. Endret 11. desember 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 så vidt jeg ser så er det verken blå eller lilla katoder, det er UV katoder. det er derfor vannslangene lyser opp slik som de gjør. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) UV-katoder ja, sammen med rød, UV-reaktiv veske fra Feser One. Hva som skjedde med krympeplastikken jeg hadde på 24pin der strømpa slutta veit jeg ikke, forsvant når jeg skiftet hardware for noen uker siden støvrens er et must ja, er enig i det. Og angående klar veske i slangene, så tror jeg det er mulig selvom du kan få ett blåskjær fra frostvesken, om du ikke bruker killcoil istedefor da..Killcoil Vet ikke om viftegrillene lager mer støy da jeg ikke har prøvd de uten, og vet av erfaring at å komme borti en 140mm på full speed er VONDT. Endret 11. desember 2010 av Adversary Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 haha, beskrivelsen til killcoil :!: Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Fått byttet ut H50en nå å gått over til kun luft kjøling , egentlig litt motsatt av det jeg først hadde tenkt , men slik ble det jo bare (HTPCen jeg jobber med for står forøvri i bakgrunnen ) TRUE copper utrolig pen kjøler , men satans tung. Endret 12. desember 2010 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Men hvorfor har du bare 3 rambrikker i? Det er jo ikkje optimalt da det er dual channel. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Men hvorfor har du bare 3 rambrikker i? Det er jo ikkje optimalt da det er dual channel. jeg kjører Socket LGA 1366. denne er tripple channel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå